Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam poltraktor Mazda BT 50 4x4, ... ... ..., in med drugim imam na tem stroju tudi vitlo. V?asih se zgodi, da zaradi razmer in pogojev dela ne morem imeti pri?ganega motorja. Vitlo pa je precej mo?no in precej iz?rpa akumulator. Ko potem ho?em v?gat motor, se takoj, ko dam kontakt, pri?gejo lu?i - ne glede na polo?aj stikala. Poleg pa ?e grelne sve?ke in nazadnje komaj ?e ostane kaj elektrike za zagon dizla. In sem pomislil, da bi odklopil lu?i, da se ne bi same pri?gale. Kljub vsemu poberejo precej elektrike: 55W vsak sprednji ?aromer, po 5W vse ?tiri pozicijske lu?i in osvetlitev registrskih tablic, potem pa ?e vsa osvetlitev armature, kar nanese ve? kot 140W. To pa predstavlja tok blizu 12A, ker gre za 12V sistem. ?e bi torej lahko lu?i ugasnil, bi precej ohranil akumulator.

 

Pa sem si malo ogledal in nikjer ne najdem, kako bi to lahko odklopil. Od stikala gre ?ica na varovalke in to je to.

 

Ima kdo kak?no idejo, kako to odklopim?

Je kdo ?e kdaj to odklopil?

Bi kdo hotel to narediti ?e pri meni?

 

Hvala za odgovore.

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

?e obrne? na pozicijo takoj zmanj?a? porabo za vsaj 110W.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Notri je modul za dnevne luci. Ko sem imel cx7 so dejali treba nov modul....300 evrov.....in sem ga sam uspel predelTi tako kotje treba in potem dal nazaj na tovarniskega.

Nekateri fantje pa pravijo da sedaj reprogramirajo modul na servisu...kar je logicno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Notri je modul za dnevne luci. Ko sem imel cx7 so dejali treba nov modul....300 evrov.....in sem ga sam uspel predelTi tako kotje treba in potem dal nazaj na tovarniskega.

Nekateri fantje pa pravijo da sedaj reprogramirajo modul na servisu...kar je logicno

 

Mnja, je logi?no. Meni tudi, a na servisu so rekli, da je to v ra?unalniku in da se tega ne da in bla bla bla. In so stroj vrnili z besedami: "Se ne da. Tovarni?ko je tako narejeno."

Kje pa je ta modul? In kaj ga je treba predelovati? A se ne da enostavno vezat direktno na stikalo in re?eno. ?e obrnem stikalo, sveti, ?e ne pa pa? ne. Vsaj po moji, kme?ki, logiki.

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Mnja, je logi?no. Meni tudi, a na servisu so rekli, da je to v ra?unalniku in da se tega ne da in bla bla bla. In so stroj vrnili z besedami: "Se ne da. Tovarni?ko je tako narejeno."

Kje pa je ta modul? In kaj ga je treba predelovati? A se ne da enostavno vezat direktno na stikalo in re?eno. ?e obrnem stikalo, sveti, ?e ne pa pa? ne. Vsaj po moji, kme?ki, logiki.

 

To je japonsko.....

A mas ti se kako stikalo auto (za svetlobo)

Bom v ponedeljek pogledal kje ga ma in ce ga ma bt50. Sestka ga ma zadaj za radijem nekje v pi****cx7 pa nad stevci dostopen hitro

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A mas ti se kako stikalo auto (za svetlobo)

 

?????????????????????????????????????????

A lahko podnapise? Nisem ravno strokovnjak za najnovej?e dose?ke vesoljske tehnologije, pa rabim malo bolj kme?ko razlago.

Ne vem, kaj misli?, imam pa navadno stikalo za lu?i, ki ima sicer tri pozicije (ugasnjeno, parkirne, kratke), a mi na poziciji "ugasnjeno" svetijo lu?i (razen osvetlitve armature), ko dam kontakt. Nato imam ?e stikalo, pravzaprav potenciometer, za mo? osvelitve armature in ?e stikalo za nastavitev snopa svetlobe.

 

Te je to zanimalo?

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

?????????????????????????????????????????

A lahko podnapise? Nisem ravno strokovnjak za najnovej?e dose?ke vesoljske tehnologije, pa rabim malo bolj kme?ko razlago.

Ne vem, kaj misli?, imam pa navadno stikalo za lu?i, ki ima sicer tri pozicije (ugasnjeno, parkirne, kratke), a mi na poziciji "ugasnjeno" svetijo lu?i (razen osvetlitve armature), ko dam kontakt. Nato imam ?e stikalo, pravzaprav potenciometer, za mo? osvelitve armature in ?e stikalo za nastavitev snopa svetlobe.

 

Te je to zanimalo?

 

Ne pol nimas. Bom pogledal v pondelk kaj je not

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Evo tudi BT50 ima ta unit.

Tole je CX7, ki ima na izbiro 4 module, z/brez auto light (stikala za svetlobo) in z/brez dnevnih - running light

post-2637-1312719329_thumb.jpg

 

BT 50 pa ima samo eno opcijo z running lights... :glare: torej ali programsko ali pa tako kot sem jaz naredil....lahko se poglobim, ?e najdem na netu, verjamem da je princip isti

post-2637-1312719348_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tudi meni gre na ?ivce, ker se ne dajo lu?i ugasnit. :ne vem: Na servisu se ?e ne spomnim ve?, kaj so me rekli. Sem jih zagnjavil ?e, po dveh tednih na prvem srevisu.

Mazda 3 1.6 bencin active'

 

Ima kdo kak?en podatek, kaj se da naredit?

 

lp

Napisano

Em, Jures, a se mi samo zdi, ali ta re? stane 230?? Je v ceno vklju?ena tudi zabava, recimo, klofanje kakega Japon?ka, ki si je zmislil tako bedarijo?

 

In, qwerty, ?e je akumulator v zadnjih izdihljajih, je tudi to preve?. ?tiri ?arnice po 5 W in ?e dve od osvetlitve reg. tablice ti poberejo 30 W, kar pri 12V sistemu predstavlja 2,5A. Niti ni tako malo, kot se zdi, sploh, ?e molze? zadnje mA iz akumulatorja.

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Em, Jures, a se mi samo zdi, ali ta re? stane 230?? Je v ceno vklju?ena tudi zabava, recimo, klofanje kakega Japon?ka, ki si je zmislil tako bedarijo?

 

In, qwerty, ?e je akumulator v zadnjih izdihljajih, je tudi to preve?. ?tiri ?arnice po 5 W in ?e dve od osvetlitve reg. tablice ti poberejo 30 W, kar pri 12V sistemu predstavlja 2,5A. Niti ni tako malo, kot se zdi, sploh, ?e molze? zadnje mA iz akumulatorja.

 

To se pa strinjam... Se pa znebi? 110W ki pa tudi ni malo...

 

Kaj pa ?e bi si umislil kake?n "failsafe", da se sprazne do to?ke ko ?e ti lahko v?ge? avto, ali pa kot ima Dodge RAM, da ko se sprazne do te to?ke sam po?ene motor in dofila...

If in doubt, flat out... 

Napisano

A ni bolj enostavno ?e en poln akumulator s sabo furat v stilu "just in case". Keson ima itak ogromn tistih 15kg dodatne te?e se pa tud ne bo poznal.

33112_1.png

Napisano

A ni bolj enostavno ?e en poln akumulator s sabo furat v stilu "just in case". Keson ima itak ogromn tistih 15kg dodatne te?e se pa tud ne bo poznal.

 

Not a bad point ;):bravo:

If in doubt, flat out... 

Napisano

Em, Jures, a se mi samo zdi, ali ta re? stane 230?? Je v ceno vklju?ena tudi zabava, recimo, klofanje kakega Japon?ka, ki si je zmislil tako bedarijo?

 

In, qwerty, ?e je akumulator v zadnjih izdihljajih, je tudi to preve?. ?tiri ?arnice po 5 W in ?e dve od osvetlitve reg. tablice ti poberejo 30 W, kar pri 12V sistemu predstavlja 2,5A. Niti ni tako malo, kot se zdi, sploh, ?e molze? zadnje mA iz akumulatorja.

 

tam nekje ja, pa ne vem ?e za bt-50 sploh je tak modul brez dnevnih....

saj pravim gre zgolj za rele, torej se odklopi kontakt 12V in se lu?i pri?iga le s stikalomo, mal se je za poigrat.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kaj pa ?e enostavno vzame? varovalko za DRL ven? Probal in lu?i ne pri?ge jih more? ro?no...

If in doubt, flat out... 

Napisano

Kaj pa ?e enostavno vzame? varovalko za DRL ven? Probal in lu?i ne pri?ge jih more? ro?no...

 

Najbolj bedna re?itev, ?e dela :rispekt: .

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Dobra re?itev za uga?anje lu?i bi bila tudi vgradnja grebenestega stikala Rade Kon?ar. Stricu na traktorju ?e vsaj 15 let deluje tak?no stikalo za lu?i brez problema. :bravo:

 

Bedasto je to, da ?e nima? kontakta ne more? odpirati oken. Ko sem v?eraj ?istil okna so pa? pol ure morale goreti pozicijske lu?i, ker druga?e ga najbr? ne bi ve? v?gal. Tudi tu bi prav pri?lo stikalo za izklop lu?i.

Prete?ko bi bilo tudi to, da bi ra?unalnik pri?gal lu?i ?ele po zagonu motorja - zelo prakti?no pozimi.

 

Poleg zaneslijivosti Mazde bi si ?elel ?e vgrajene malo evropske prakti?ne logike.

 

Ali kdo pozna kak?nega hekerja, da bi znal sprogramirat ra?unalnik avta po mojem okusu?

 

lp

Napisano

Najbolj bedna re?itev, ?e dela :rispekt: .

 

Jaz sem tako na Hyundai-u re?il :blush:

 

Nekak ne verjamem, da bi imele DRL posebej varovalko?

 

Vem da Hyundai jo ima in je ?la ven... M5 tudi ima DRL...

If in doubt, flat out... 

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Za vse, ki bi se radi znebili te bedarije:

 

V BTCju je na sprejemu g. Marjan Majes. Njemu se javite in povejte, naj vam naredi tako kot meni. Potem bosta skupaj z mehanikom Juretom pregledala avto, odklopila eno ?ico od nekod, in zadeva bo re?ena. Ena ura dela in moj BT-50 je ?e re?en te tegobe.

 

Sicer je trajalo ve? kot eno leto, da sta ugotovila, kako in kaj, ugotovila sta pa le.

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Za vse, ki bi se radi znebili te bedarije:

 

V BTCju je na sprejemu g. Marjan Majes. Njemu se javite in povejte, naj vam naredi tako kot meni. Potem bosta skupaj z mehanikom Juretom pregledala avto, odklopila eno ?ico od nekod, in zadeva bo re?ena. Ena ura dela in moj BT-50 je ?e re?en te tegobe.

 

Sicer je trajalo ve? kot eno leto, da sta ugotovila, kako in kaj, ugotovila sta pa le.

 

to sem jaz na svojem CX7 naredil :) Na DRL ?rni ?katlici se to naredi, vendar sem jo moral ozemljiti ne samo cvikati (imel sem senzor za svetlobo)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

se podpi?em mam isti problem, ta sistem mi kuri ?arnice !!! zjutri ko pridem v avto dam kontakt mi jih upali pole k vergla motor jih ugasne in ?e 1x upali, to pomeni da ?e se ne spomnem dat stikala na park jih usaki? 2x uklopi <_<

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.