Jaz vozim zimske Vredesteinke, da skurim do konca. Zadnje so dobesedno na črtici, ki označuje "obrabo" za zamenjat. Zdaj v tem dežju za vikend je bla kar veselica, ko sem se vozil po AC in naletel na luže.
Dober servis prepoznaš tako, da po servisu ko prideš domov odpreš havbo in pogledaš nivo olja in barvo, pa mal okol po mašini, če je kaj polito. Če daš menjat še kaj drugega, vržeš uč še na to.
To da je avto opran in posesan ti naredim tudi jaz doma pa brez da menjam olje, zaračunam ti pa lahko kolikor hočeš.
Kako hudica nisi cutil izklopa cilindrov? Sprobal sem 3 x Mazdo 6 in 2 x CX5 s tem motorjem in vsi imajo vibracije, pa so mi pred testom tako kot ti vsi trdili da nimajo vibracij. Pojdi na ravno cesto daj tempomat na 70km/h pa ni variante da ne cutis.
Ja g140 so nekaj software štelali da ima več navora v nižjih obratih.
Tudi na G194 vsaj jaz še nisem občutil izklopa cilindrov. Nisem pa se koncentriral na ta pojav. In kako bi 2,5 G140 iztisnili več navora pri nižjih obratih kot 2,5 G194? Verjetno misliš na razliko, ki jo pobere AT (cca 20%) v primerjavi z MT?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.