Skoči na vsebino

VELIKI SERVIS PRI MAZDI 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Pred kratkim sem kupil vozilo mazda 6 (2.0 z 89 kw, letnik 2006) od ene avtohi?e. Vozilo ima 178.000 km, na nalepki motorja (kjer je slika jermena, pi?e da je bil menjan na 133.000 km), pa tudi karton?ek sem na?el kjer tudi pi?e, da so bil jermeni menjani na 133.000. Avtohi?a mi je dala sicer ?tevilko od prej?njega lastnika, ki sem ga kontaktiral in mi je zagotovil da je jermen res bil na 133.000 km menjan.

 

Ali naj verjamem, da je bil zagotovo menjan? Se da po ?em videt, ?e je jermen ?e dober oz. da je bil menjan?

 

Bi bilo sploh mo?no da bi pri zdaj?njih 178.000 km ?e bil prvi jermen? ?e se ne motim ima mazda 6 na 120.000 km veliki servis, torej po moji logiki bi jermene ?e zdavnaj vtrgalo ?e jih ne bi do sedaj menjali?

 

 

Lp, Boris

Napisano

Pozdravljen!

 

Ne vem zakaj se ti zdi tako nemogo?e, da so jermene dejansko menjali (saj je res veliko lopov??ine in la?i na tem svetu, ampak ?ist vsaka stvar pa tudi ni nategancija, madona).

 

Nekateri majstri pravijo, da se da jermen videt v kak?nem stanju je - oz. ?e bi bil ?e prvotni se absolutno mora videt razliko, gleda na tak?nega ki naj bi bil menjan.

 

PAZI - pri menjavi jermenov oz. kdaj je ?as zanjo niso klju?ni le prevo?eni kilometri, pa? pa tudi starost jermena (mislim da naj bi se menjalo na 5 ali 6 let)! Ampak pri tebi niti avto ?e ni toliko star! :P

 

Preberi si zlasti par zadev okrog DPF filtra, s katerim imajo nekateri te?ave, da ne bo? kasneje debelo gledal, ko ti bo lu?ka utripala ali pa gorela!

 

Pa obilo u?itkov v vo?nji!

 

LP!

 

B.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tako ti povem, moja ima sedaj 174.000 in dokazano narejen veliki servis pri 120. Ravno 1 teden nazaj sem sam menjal jermen alternatorja ker je malo cvilil, in razlika je ocitna, trsi daljsi....

Jermen stane 20 ojro, ce si mal maherja ni tezko zamenjat...tako da po 50.000km ni neumno to menjati ne glede. Ce pa ti vse dela kot mora dont fix it, its not broken :)

 

Kdo naj bi delal ta servis? Ce je avtohisa potem preveri tam ali povprasaj ce je avto vpisan v DSR, mazdino elektronsko servisno mrezo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pozdravljen!

 

Ne vem zakaj se ti zdi tako nemogo?e, da so jermene dejansko menjali (saj je res veliko lopov??ine in la?i na tem svetu, ampak ?ist vsaka stvar pa tudi ni nategancija, madona).

 

Nekateri majstri pravijo, da se da jermen videt v kak?nem stanju je - oz. ?e bi bil ?e prvotni se absolutno mora videt razliko, gleda na tak?nega ki naj bi bil menjan.

 

PAZI - pri menjavi jermenov oz. kdaj je ?as zanjo niso klju?ni le prevo?eni kilometri, pa? pa tudi starost jermena (mislim da naj bi se menjalo na 5 ali 6 let)! Ampak pri tebi niti avto ?e ni toliko star! :P

 

Preberi si zlasti par zadev okrog DPF filtra, s katerim imajo nekateri te?ave, da ne bo? kasneje debelo gledal, ko ti bo lu?ka utripala ali pa gorela!

 

Pa obilo u?itkov v vo?nji!

 

LP!

 

B.

 

mislim da so stvari glede okrog DPF filtra re?ene z nalaganjem novej?ega programa v ra?unalnik, ?e je narejeno na uradnem servisu, lahko pogleda? ?t. karoserije in pokli?e? na mazdo ter preveri? vse opravljene servise..

Napisano

mislim da so stvari glede okrog DPF filtra re?ene z nalaganjem novej?ega programa v ra?unalnik, ?e je narejeno na uradnem servisu, lahko pogleda? ?t. karoserije in pokli?e? na mazdo ter preveri? vse opravljene servise..

 

Se strinjam, zadnje ?ase skoraj ni primerov, da bi kdo imel te?ave z DPF.. ?e pa ?e kaka lu?ka od DPF-ja me?ika je pa to vzrok v tem, da ni bil resetiran servisni interval, kar nima niti najmanj?e veze s te?avami z DPF-jem, ki so bile kake 5-6 let nazaj s prvimi DPF sistemi v Mazdi 5 in Mazdi 6.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.