Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

delau sem na mazdi mx3 V6 generalko in super laufa in use.... ko pa se pele? po klancu navzdol in pride? na ravno pohodi? gas in za mano je oblak dima..... menjani so bli tefloni, tesnilo glave, tesnila kolektorjeu, tesnilo ventildekla, vodna pumpa, usi val?ki jermenou, jermeni. pa glava je rahlo spu??ena za 0.2 mm in ventili spolerani.

kak?na ideja?? sam sem posumiu batne obro?ke ampak me zanima ?e kak?no mnenje.

hvala :closedeyes:

concept.gif

Napisano

Sajsi verjetno kar zadel... oljni obro?ki ti ?e pu??ajo. Glej, ?e ni velike porabe olje je po moje brez veze rihtat, sploh, ?e je kompresija v valjih normalna.

33112_1.png

Napisano

Ja to znajo bit res obro?ki (zlasti ?e si vse ostalo menjal), meni se je pri prej?njih mazdah dogajalo, ?e sem vozil ve? km navzdol (zaviral z ma?ino v 2.prestavi), potem pa pri?el na ravnino in pohodil, je bil zadaj tak?en efekt kot na formuli1 ko nekomu na ciljni ravnini raznese motor. Ampak po par 100 metrih se je zadeva normalizirala. ?koda da nisi menjal ?e obro?ev! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

ja ugotoviu sm da zakadi samo ?e bremzam z motorjom. enako kot pri tebi. a gdo ve ?e gredo bati tudi od uspodaj ven?? nekaterim avtom gre kaj pa ta motor?

concept.gif

Napisano

ja ugotoviu sm da zakadi samo ?e bremzam z motorjom. enako kot pri tebi. a gdo ve ?e gredo bati tudi od uspodaj ven?? nekaterim avtom gre kaj pa ta motor?

 

ojnice mor? pomoj sam iz glavne gredi odvija?it... pomoje...

If in doubt, flat out... 

Napisano

ja to mi je jasn ja sam pr enih autih se to da pr drugih pa ne zj pa nevem ?e bi ?lo tuku k se mi pa glav res neda ?e enkat dol jemat pa use :glare:

concept.gif

Napisano

zazo

koliko ?asa si se zajebaval z menjavo vseh teflonov in tesnil?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

zazo

koliko ?asa si se zajebaval z menjavo vseh teflonov in tesnil?

 

14 dni ker sem ?e navoj ?ponerja na bloku pobrau in je blo velik komplikacij.

concept.gif

Napisano

A niso ti simptomi v domeni teflonov? :blush:

 

ja predn sm teflone menju mi je kadil ?e takrat ko sm ?ou u ovink tak da to nebojo tefloni krivi kr so novi. use mo?no sm menju razn batnih obro?kou torej pomoje bi lahka blo sam ?e to...

concept.gif

Napisano

si pa pravi majstor da si vse to sam delal... jaz tudi kar nekaj sam ?raufam, ampak k motorju pa se glih ne upam spravlat... vsaka ?ast :bravo:

Napisano

Dobesedno mojster pod kozolcem!!! :jupiii:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

hehehe hvala..... sj sm tut jst meu dvome u sebe ko sem jermen gor devou in ko je biu ?as da zalaufam ma?ino..... sam ga ni bol?ga filinga ko enkrat dela? neki tazga in pol ti zalaufa u prvo brez problemou :bravo:

 

 

 

ja glede batnih obro?kou je pa zdej tak ane... olja ne pije skor ni? sam je precej neudobno ko pride? iz kak?nga mal bol strmga klanca na ravnino in mal pohodi? (bognedaj da je ker auto za mano) in ima? dimno zaveso. redno spremljam ole v motorju in ga ni zmanjkalo ?e ni? po pribli?no 600 km. :unsure:

concept.gif

Napisano

ja ugotoviu sm da zakadi samo ?e bremzam z motorjom. enako kot pri tebi. a gdo ve ?e gredo bati tudi od uspodaj ven?? nekaterim avtom gre kaj pa ta motor?

 

Lahko pridem gledat ta podvig ?

Model POZABI jemanje batov ven spodaj, kako jih bo? pa nazaj dal ?

Glavna gred ti je na pot in .....

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Dans sem mehanika mal pocukal za tole... Pravi da lahko da je kak ventil zvit ko ti je dol cuknal...

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Eni radi pretiravate… zelo… Nevem kako lahko preživite z avtom, ki ima “samo” malo manj kot 200 KS… Ko berem takšna pretiravanja, se mi zdi, da tisti z majhnimi (avti, da ne bo pomote) sploh nimajo kaj iskati na avtocesti… Ampak dejstvo je, da je takšnih največ… največ štale pa delajo ravno “dinamiki”, ki čutijo potrebo po tem, da medtem, ko so vsi pasovi polni pločevine, skačejo sem in tja in lovijo “luknje” v kolonah… in važno je samo, da imajo sami občutek, da bodo prišli hitreje na cilj…    Še ne tako dolgo nazaj, so bili avti s 150 KS tretirani kot “dirkalniki”… Danes pa je to izgleda nekaj, kar sploh ni za na cesto…     Sam trdim, da je motor, ki je vgrajen v to prenovljeno CX-5, dovolj zmogljiv za večino voznikov… Tisti pa, ki so obremeni s tem, da je to mnogo premalo, pa so itak ponavadi “nakladači” … In napisano je že, da kasneje prihajajo tudi močnejše variante… A dejstvo je, da bo verjetno največ prodanih ravno teh “Baby dinotov” … 
    • In zopet smo pri klancih. 😉 Kamp prikolice ponavadi vozijo dizelaši, ki imajo dovolj navora, da vlečejo prikolice pa še hitro gredo dovolj.  Če bi priklopil prikolico na ta avto s tem baby dino motorjen, bi šli rikverc. 
    • Če so že pospeški tako pomembni za uvoz na AC, kako se pol lahko osebni avto s kamp prikolico vklopi, al pa avtobus, pa poln tovornjak... Nikakor se ne more. To je v glavi.  To je zdaj tisto...dajmo hitreje...  Zakaj že? Najbolj so na cesti tempirani vozniki tovornjaka, potem vozniki avtobusa. Vsi ostali greste lahko 5 minut prej. Pa prosim lepo, kdor ni to probal, kar se tovornjaka in avtobusa tiče, naj ne komentira. Roman lahko o tem napišem. 
    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
    • To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.    Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.   Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.