Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

pozdravljeni imam mazdo 6 letnik 2003 136 KM imam pa slede? problem ko se peljem v peti prestavi pri 3000 obratih avto izgubi mo? in ne vle?e ve? kadi se pa tudi ?RN dim v?asih se to zgodi tudi ?e vozim z ni?jo prestavo in z 2500 obrati zamenjan je bil merilec pretoka zraka o?i??en arg ventil vse cevi turbina je tud ok je pa res da ko smo dali ?obe na ampule da je ena imela preve? povratka zanima me ?e kdo kaj ve kaj bi ?e lahko bilo! hvala za odgovore :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz sem imel na moji vse ?tiri injektorje na testiranju, pa od ?tirih je bil eden dober in je avto ?ol ?isto normalno edino ropotal je kot traktor in malo ve? spil...tako da lahko injektor po moje izklju?i?. jaz bi na tvojem mestu proval izklopiti EGR ventil, tako da na cev da? plo??ico da se ti on ob?asno ne zatika, drugo stvar ki sem se spomnil, je da pogleda? nepovratni ventil ki je pod plasti?nim pokrovom motorja, ponavadi zaradi visoke temperature plastika se strdi in po?i...drugo mi pa trenutno ne pride na pamet..

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne po vrhu motorja tik mimo injektorjev gre ena cevka od vskuma in imas vmes en nepovratni ventil iz plastike ki ??asoma prepari, ?e ti je sumljiv vzami ga dol in namesto njega da? en kos bakrene cevi in vse dela ok...sem jaz na mojmu imel isti problem in sem ga tako re?il..

 

evo sem na?el ?e slikice:

 

post-6180-1314887787_thumb.jpg

post-6180-1314887849_thumb.jpg

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

IMV ima funkcijo samo v prostem teku, med vo?njo ga ne rabi in se lahko fura? z izklopljenim.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam tudi Densove ?obe, pred ?estimi meseci sem imel tudi jaz problem z dvemi ?obami, pa sem jih na spletu iz anglije kupil dve rabljeni in mi delajo super, zdaj mi gre spet po?asi h vragu ena od mojih original tako da bo treba spet v nakup. Ma takrat sem nakaj iskal pa menda je par ljudi ki renovira denso ?obe v Sloveniji, provaj malo pobrskati po netu.

 

za obnovo Denso ?ob provaj poklicati:

B-INNOVA D.O.O. SERVIS VOZIL

Telefon: 05 / 1820820

GSM: 051 / 820820

http://www.b-innova.si

 

Danes sem se lotil ?istiti filter v rezervarju od goriva in ko sem ga povlekel ven me je skoraj kap, na njemu je bilo za celo pest smeti. Sicer ima avto 180.000 km in ga pred mano ni noben tikal, ampak vseeno se mi zdi pretirano umazano "?koda da nisem slikal". Po kon?anem ?i??enju je avto spet za?el vle?t kot v?asih in ne kadi ve?, prej pa je vlekel dosti slab?e in kadil...poglej tudi ti na tvoji mazdi, ker te ni? ne stane in zgubi? vse skupaj uro dela.

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam tudi Densove ?obe, pred ?estimi meseci sem imel tudi jaz problem z dvemi ?obami, pa sem jih na spletu iz anglije kupil dve rabljeni in mi delajo super, zdaj mi gre spet po?asi h vragu ena od mojih original tako da bo treba spet v nakup. Ma takrat sem nakaj iskal pa menda je par ljudi ki renovira denso ?obe v Sloveniji, provaj malo pobrskati po netu.

 

za obnovo Denso ?ob provaj poklicati:

B-INNOVA D.O.O. SERVIS VOZIL

Telefon: 05 / 1820820

GSM: 051 / 820820

http://www.b-innova.si

 

Danes sem se lotil ?istiti filter v rezervarju od goriva in ko sem ga povlekel ven me je skoraj kap, na njemu je bilo za celo pest smeti. Sicer ima avto 180.000 km in ga pred mano ni noben tikal, ampak vseeno se mi zdi pretirano umazano "?koda da nisem slikal". Po kon?anem ?i??enju je avto spet za?el vle?t kot v?asih in ne kadi ve?, prej pa je vlekel dosti slab?e in kadil...poglej tudi ti na tvoji mazdi, ker te ni? ne stane in zgubi? vse skupaj uro dela.

 

V rezervoarju verjetno mislis na pumpi pod zicom?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, sam bencinarji ta letnik se prodajo s to ceno, kar je dejstvo in to je zanimivo... V Nemčiji ravno tako držijo ceno 9-10 k€ pa navzgor. Pred časom ko je se pri nas prodajala črna g145 katero sem tudi objavil v tej temi od 1.lastnika je bila 2013 in 200kkm, pa je bla zadnja objavljena cena 10.500€ in ga ni več na oglasih, pa sem avto videl v živo in ni bil bp. (Beri volan zguljen, sedež zguljen, tesnilo na voznikovih vratih uničeno, določene poškodbe spredaj na odbijaču barvane kar s čopičem in to govorimo o premeru 3-4 cm flikah, nekdo barval zavorne čeljusti s penzlom na debelo napacano kar čez rjo itd...).
    • Ja ubistvo je blo vse narjeno kar sm milsu da bom pri 200kkm, tko da brum-brum, pošrek nadalnjih 100kkm,..pol pa se zapelem v Anhovo, obrem avto proti soči, grem ven in spustim ročno.
    • To olje gre komot v Mazdo, še boljše je.   Original Mazdino olje pa pakira total - https://totalenergies.at/system/files/atoms/files/total-mazda_broschuere_at_avril-2021.pdf
    • Podobna zadeva je pri Alfi Multiair motor. Točno prava specifikacija, ne samo vizkoznost. In če ni to to, ode variabilna enota na glavi (Multiair - Fire mašina).   Tam je potem bilo par firm, ki so specifikaciji ustrezala. Tovarniška Selenia se je hitro uničla (črno/garež).   V 1.5 Ford Dragon gre tudi samo Castrol in nič drugega. Ker ne ustreza specifikaciji.   Pa še ena zadeva. Zaradi aditivov ne smeš mešat Castrola in Selenie/Petronasa, ker reagira in je župa.   Pa da se vrnem k Mazdi. Zaradi tega mi je pela variabilna jermenica. Tovarniško Mazda olje 15w40 in tovarniški interval, pa je po moje zapacalo jermenico.   Sem šel na 5w30 Ravenol in parkrat menjal na 5-7k pa se je zadeva normalizirala.   Tak da ja, dobro olje in redna menjava!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.