Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni.

 

Pri moji ?estki je zgleda ?el zadnji desni amortizer. Grozno drgne pri speljevanju, ?e posebej ?e je kaj te?jega v prtlja?niku. Med vo?njo ?ez grbine in luknje pa tudi, zvok je tak kot bi nekaj drsalo.

 

Torej. Kako k temu pristopit? Avto je ?e star 6,5 let, ima cca 225k km, tako da v kak?ne uradne servise ne bi ?el.

Kje je to najbolje zamenjat v LJubljani ali proti Primorski? A je bolje, da jih sam nabavim? Kaj sploh je treba? Ali je treba oba zamenjat zadaj ali samo enega?

Ebay se spla?a? Izku?nje? Firma?

Dajte se malo razpisat prosim.

Napisano

Pozdravljeni.

 

Pri moji ?estki je zgleda ?el zadnji desni amortizer. Grozno drgne pri speljevanju, ?e posebej ?e je kaj te?jega v prtlja?niku. Med vo?njo ?ez grbine in luknje pa tudi, zvok je tak kot bi nekaj drsalo.

 

Torej. Kako k temu pristopit? Avto je ?e star 6,5 let, ima cca 225k km, tako da v kak?ne uradne servise ne bi ?el.

Kje je to najbolje zamenjat v LJubljani ali proti Primorski? A je bolje, da jih sam nabavim? Kaj sploh je treba? Ali je treba oba zamenjat zadaj ali samo enega?

Ebay se spla?a? Izku?nje? Firma?

Dajte se malo razpisat prosim.

 

jaz sem zamenjal oba zadaj pri dolinarju v ljubljani za malo ve? kot 100?, s tem da ti prej zastonj pregleda avto

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Tudi jaz sem se odlocil, da bom zamenjal amortizerje na moji 6. Katere se pa spla?a nabavit? A je velika razlika (razen v ceni) med bolj ugodnimi(monroe, kayaba) in recimo bilstein? Verjetno se pozna... bi pa rad malo bolj trde.

 

lp

Napisano

Tudi jaz sem se odlocil, da bom zamenjal amortizerje na moji 6. Katere se pa spla?a nabavit? A je velika razlika (razen v ceni) med bolj ugodnimi(monroe, kayaba) in recimo bilstein? Verjetno se pozna... bi pa rad malo bolj trde.

 

lp

 

Jaz sem dal kabayo.......nic jim ne fali....ostajam na japoncih, tud gume so toyo :harhar:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

No sedaj sem zbral cene (mogo?e pride ?e komu prav) za komplet amortizerjev za mazdo 6 sportcombi 2003:

 

Kayaba:248? (plinski)

Monroe reflex: 252? (plinski/oljni)

Obnovitev pri Amortizerju:4*66?=264?

Koni Sport: 404?

Bilstein B4:449@

Koni FSD: 490?

BilsteinB6:573?

Original mazda:678,58? !

 

 

A se spla?a dajat na avto bolj?e bolj ?portne? Sicer jaz bi rad malo bolj trd/tog avto, kot je sedaj (samo brez ni?anja). ?e se kdo spozna naj kaj napi?e, ali se bo poznala razlika v vo?nji med recimo Kayaba ter koni sport? Ker razlika v ceni je cca 150 ? in bi vzel take, ?e se pozna... Vozim po precej sfu***i in zelo ovinkasti cesti, zato bi imel raje malo bolj trdo-togo podvozje.

 

LP A

 

 

 

http://www.doop.si/index.php?page=shop.pro...t&Itemid=10

 

http://www.doop.si/index.php?page=shop.pro...t&Itemid=10

Napisano

No sedaj sem zbral cene (mogo?e pride ?e komu prav) za komplet amortizerjev za mazdo 6 sportcombi 2003:

 

Kayaba:248? (plinski)

Monroe reflex: 252? (plinski/oljni)

Obnovitev pri Amortizerju:4*66?=264?

Koni Sport: 404?

Bilstein B4:449@

Koni FSD: 490?

BilsteinB6:573?

Original mazda:678,58? !

A se spla?a dajat na avto bolj?e bolj ?portne? Sicer jaz bi rad malo bolj trd/tog avto, kot je sedaj (samo brez ni?anja). ?e se kdo spozna naj kaj napi?e, ali se bo poznala razlika v vo?nji med recimo Kayaba ter koni sport? Ker razlika v ceni je cca 150 ? in bi vzel take, ?e se pozna... Vozim po precej sfu***i in zelo ovinkasti cesti, zato bi imel raje malo bolj trdo-togo podvozje.

 

LP A

http://www.doop.si/index.php?page=shop.pro...t&Itemid=10

 

http://www.doop.si/index.php?page=shop.pro...t&Itemid=10

 

cene so za' 4li 2?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

pri meni kabaya lepo delajo na 'slovenskih' odsekih cest....tezko pa primerjam, ker sem jih takoj zamenjal...ne vem kako je bilo prej (no pa en je bil na koncu)

 

Mi je pa dolinar sam rekel, ta prvi so ve? kot dobri ne menjat, samo zadnja sta za zamenjat in ne bo? ?util razlike ?e ti ?e prva menjam....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

pri meni kabaya lepo delajo na 'slovenskih' odsekih cest....tezko pa primerjam, ker sem jih takoj zamenjal...ne vem kako je bilo prej (no pa en je bil na koncu)

 

Mi je pa dolinar sam rekel, ta prvi so ve? kot dobri ne menjat, samo zadnja sta za zamenjat in ne bo? ?util razlike ?e ti ?e prva menjam....

 

 

 

Kolegice in kolegi!!

 

Ne pozabite kontaktirati ?e http://www.amortizer.si/ !!

 

 

Lp Active

Napisano

kolega, ce pogledas kaj je kowkele napisal, bi videl, da jih je kontaktiral :)

 

 

 

Kolegice in kolegi!

 

LabiGT ima prav! Nisem dovolj natan?no prebral vseh predhodnih zapisov!

 

Res pa je, da kljub napaki, ki sem jo napravil nimam niti malo slabega ob?utka, ?e sem kolegu, ki ima te?avo posredoval ?e en link! In samo TO!

 

Lp Active

Napisano

Ma amortizer.si skoraj odpade. Bi me pri?lo skupaj z potjo ter optiko pri njih cca 320? pa ?e en dan dopusta bi moral vzet (ali pa po?iljat samo amortizerje tja pa bit teden dni brez avta). Pa so ?e vedno le obnovljeni. Se najbolj nagibam h Koni Sport. Cena je nekje med bilstein ter kayaba ( ko sem bral po netu se za navadne ceste odre?ejo ?e bolje kot bilstein)pa ?e nastavljivi so (tko pi?e na koni.com-tri razli?ne trdote). Za zamenjavo ter optiko pa imam poznanstva in mi pride zelo poceni. Bo treba se malo premislit...

Napisano

pred ?asom sem tudi jaz imel podobne stro?ke :)

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopi...ortizerji+sachs

 

sem dal vse 4 SACHS in kaj te vem, ob?utek je bil bolj?i, pa ?eprav samo subjektiven, trdim da vsak avto mora dobiti nove amortizerje na vsakih 100k km. No moj si jih je zaslu?il ?e zato, ker je zni?an, in amortizerji bolj trpijo, ker so originalne dol?ine ;)

 

menjaj, daj najcenej?e nove, in mir za naslednjih nekaj let ;)

 

aja KYB (Kayaba) sem mel na MX-3, in sem se tudi lahko vozil :) napram starim so bli odli?ni, ker stari desni na MX-3 je postal kar trd...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Ekola,

 

novi amortizerji namontirani. Odlo?il sem se za koni sport (sprednji nastavljivi). Po prevo?enih 500 km (po na?ih govcih ter do lj) moram re?i, da se avto pelje veliko bolje. Sedaj jih imam nastavljene na pribli?no 60 %(450st od 720 stopinj oz 1 1/4 obrata od 2 obratov). Zaenkrat je to najbolj?a nastavitev med trdoto ter udobjem. Ker najmehkej?a nastavitev je za malenkost bolj trda od original. Maksimum pa je preve? trdo. NA novem asfaltu je super samo po na?ih sesutih cestah preve? poskakuje. Se pa res precej pozna med min in max.

 

 

Tako da zaenkrat sem zelo zadovoljen. Bomo videli, kaj pa poka?e ?as.

Napisano

Ekola,

 

novi amortizerji namontirani. Odlo?il sem se za koni sport (sprednji nastavljivi). Po prevo?enih 500 km (po na?ih govcih ter do lj) moram re?i, da se avto pelje veliko bolje. Sedaj jih imam nastavljene na pribli?no 60 %(450st od 720 stopinj oz 1 1/4 obrata od 2 obratov). Zaenkrat je to najbolj?a nastavitev med trdoto ter udobjem. Ker najmehkej?a nastavitev je za malenkost bolj trda od original. Maksimum pa je preve? trdo. NA novem asfaltu je super samo po na?ih sesutih cestah preve? poskakuje. Se pa res precej pozna med min in max.

Tako da zaenkrat sem zelo zadovoljen. Bomo videli, kaj pa poka?e ?as.

 

Kak?na je bila pa cena?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Sej so cene napisane v postu zgoraj:

 

Kayaba:248? (plinski)

Monroe reflex: 252? (plinski/oljni)

Obnovitev pri Amortizerju:4*66?=264?

Koni Sport: 404?

Bilstein B4:449@

Koni FSD: 490?

BilsteinB6:573?

Original mazda:678,58? !

 

 

Pa ?e monta?a in zraven servis(menjava olja, filtra, filter nafte) me bo prisla slabih 150?.(material za servis sem sam prinesel).

 

 

LP

Napisano

Nove Monroe in moje rabljene na Mazdi 3, se je dalo dol in zmerilo na napravi po 80t km....in so bili original moji in monrojevi s skoraj enakimi karakteristikami....tako da sem potem dal svoje malo tr?at in obnoviti...in avto je tip top :bravo:

  • 3 leta kasneje...
Napisano

Zamenjati moram sprednja amortizerja na m6, sedaj pa kaj je bolje, kayaba ali sachs cena je pri obeh cca 100 za oba sprednja?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Tako bil sem na meritvi amortizerjem in so na 80% kar je na tehni?nem rekel, da so ?e vredu. Sedaj pa dilema ali ?e zamenjati ali ?e malo po?akati ker med vo?njo mi ne delujejo prepri?ljivo, oz. bratova karavanka se lep?e pelje.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

po?akaj na letne gume in potem probaj vo?njo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

po?akaj na letne gume in potem probaj vo?njo

Pri letnih je bil ob?utek ?e slab?i

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Sam sem menjal amortizerje in ?el z novimi na test, pa mi je 85% pokazal...ve? ne more pokazat... ?e ima? 80% so amortizerji OK.

  • 3 leta kasneje...
Napisano

?io

Mal me mika,da bi menjal amortizerje na moji M6 in hkrati ?e vzmeti. Za seboj imajo pre?ve?enih ?e 330k in mislim,da so ?e oddelal svoje. Najbolj me vle?e kombinacija KYB excel G & Eibach pro kit ali Bilstein B4 & Eibach pro kit. Je imel/ima kdo tako kombinacijo na svojem avtu in kako je kaj zadovoljen.  V opciji je bila tudi obnova le teh in tr?anje pri Jenkotu. Cena za komplet z delom 220?. V tem primeru bi pustil vzmeti original.

Novi KYB/Bilstein z Eibach-i pa 300-330?. 

Napisano

Z vmetenjem ti mogo?e lahko mal pomagam, ker sem ?e dost stvari sprobal na razli?nih avtih.

Z kombinacijo bilstein/eibach sem imel odli?ne izku?nje je pa bilo to na audiju. no tudi s kybna original fedrih je ok, se fotr se zdaj vozi. glede amortizerjev bilokatere od teh 2 vzame? ne bo? razo?aran.

 

Glede fedr pa Eibach je top roba, jst samo ?e Eibach kupim, pa sem mel Apex, H&R, Eibach, OEM Honda Sport suspension, Buddyclub gewinde, H&R gewinde (nastavljivo)...

Pri Mazdi ?e naro?i? original ?portno podvozje, dobi? Eibach fedre ki so pobarvani v modro in jih ni treba homologirat, druga?e Eibach pridejo ?rni do 3cm ni?ji, ali rde?i do 5cm ni?ji.

Zame je Eibach ?e nekak najbolj?i kompromis med udobnostjo in zni?anjem, H&R fedre so tr?e, ?e bolj pa sem bil razo?aran z H&R gewinde, za 1500? bi pri?akoval ve?, ampak so za normalno vo?njo pretrdi, nastavljanje vi?ine je bedno, ker mora? cel amortizer spet ven vzet in ga zunaj nastavit...aja Apex so ble mehke samo so se nenormalno posedale in si nakoncu imel 5cm ni?ji avto namesto 3, nvm ?e se ?e sploh dobijo ker to je blo pred kakimi 15leti. Trenutno mam na M3ki Eibache z oem amortizerji od tega ?e ene 60kkm prevo?enih in je ?e vedno vse kot mora bit, in avto ni skor ni? tr?i kot original, bolj se ob?uti razlika 15col vs 17col.

 

No pa ?e nasvet glede obnove in tr?anjem, POZABI!, dale? najslab?a varijanta kar sem jo vozil, vozil sem jo malo ?asa na Civicu in je bilo nevzdr?no, Obnova in tr?anje za 25% je bilo narejeno v N.Gorici, ne spomnim se zdaj ve? majstra, takrat sta bila samo 2 v Slo ki sta to delala, 1v LJ in 1v NG, in ta v NG je bil kao priznan iz SLo Rally scene, ampak me njegovo delo ni prepri?alo.  Avto je bil trd ko kamen, ok, v ovinkih se je dr?al ko klop, vendar pri normalni vo?nji na avtocesti si ?util vsako grbino na hrbtenici. Zato so po slabem mescu dni letele ven.

 

Tak da vzemi nove KYB/Bilstein z Eibachi in je to to, ?e ?e ho?e? ni?at.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.