Skoči na vsebino

Dyno day


mazda_mx

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 73
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Ni? bolj kot ?e ga na cesti zavrti? do blokade. To je namre? vse kar se stori.

 

Hmmm, se morm verjetn opravi?t vsem :D , ampak sploh ga ?e nism do blokade stisnu! Sam do 7.000 o/min. :ne vem:

 

Pol se pa zna nardit da pridem na test. :bravo:

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti se sigurno ?e nikdar nisi kam napi?il in si prepri?an, da se nikdar ne bo?? :ljubezen:

 

Sem sem in vem da je dovolj samo kan?ek nepazljivosti ali pa malo nesre?e.

 

?elim ti, da ga ?imprej porihta? in da bo hitro na cesti :bravo: ker opomba ni bila mi?ljena osebno. :rispekt: :peace:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz pridem

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kdaj se za?ne??bo? poro?al druga?e da vidimo za naprej :) :)

 

samo ?e bo? priden!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa kdaj drugic, valji ne bodo usli nikamor :-) Naslednjo soboto se obeta se ne dyno day. Ce je kdo zainteresiran naj napise.

 

Xedos9 2.5 je pokazal tocno 170KM. Toliko za orientacijo. Mazda3 GTA 2.0 malo porihtana pa 160KM. Samo 10KM razlike med 2.0 in 2.5. Tehnologija gre naprej. (saj V6 porihtan tudi pokaze krepko vec tako da ni skrbi za ljubitelje V6 motorjev)

 

 

:vskalo: mene nebo, kuple ?e ni sploh doma, kaj da bi ?ele bla zmontirana :whatever:

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Toliko za orientacijo. Mazda3 GTA 2.0 malo porihtana pa 160KM.

Razlo?i mi kako je lahko na starih valjih isti avto prej pokazal 167 konjev, zdaj s ?portnim kolektorjem in brez katalizatorja pa kar 7 konjev manj? :vskalo: In avto zdaj gre bolje (na isti ravnini dobi ve?jo hitrost kar je zame realna meritev, da avto bolj gre) tako, da no?em odgovora, da ima manj konjev kot prej. Potem so prej?nji valjarji lagali toliko, da je ta avto z CAI, odprtim avspuhom imel koliko konjev, 153? :rolleyes:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej zato malo na?ega uporabnika ki ima STOCK Mazdo 3 GTA da bi ?el pomerit konje, pa da vidimo koliko je original. Meni je pokazalo s CAI 160konjev, Uklopkotu pa 10km ve? od meritve brez CAI in s CAI ko je meril, tako da samo CAI da 10 konjev, predvidevala sva da ima STOCK deklariranih 150konjev. Mi je pa omenjal da avto meri v 3. prestavi do blokade in potem konec, ne vem no...tretja ni ?e to to kjer avto pomoje poka?e vse kar da od sebe :ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

meritve so pokazale kar so pokazale,bi pa res bilo super eno originalno spravit na val?ke.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je pokazalo celih 280 km, kar je 20 ve? od stock sramezljiv

 

Na sre?o sem snemal, kaj se je dogajalo z boostom in doma vidim, da je pri 6500 padel pod 1 bar (0.9 bara).

Vzrok je lahko v pregretem zraku ali kje, kaj vem, sem pa ziher, da tisti ventilator piha bolj za ?alo kot zares. Sem z roko sprobal pred hladilnikom in niti pod razno ni pihalo ?ez 60 km/h kar za meritev v 4., ki malo potraje, ni dovolj (pred mano je "skuhalo" eno imprezo in vzrok je verjetno v istem ventilatorju ki-ne-piha).

 

Prilagam posnetek, kjer se vidi boost, kako je ?el navzdol. Ali je vzrok samo v toplem boost zraku ali je ?e kje drugje, pa ne vem. Na cesti avto leti kot metek, ga pa nikdar ne ti??im ?ez 5000 ker se mi ne zdi potrebno:

post-6198-1318095917_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imprezo ni skuhalo :-) Dan prej so tunali avto na cesti. Verjetno se je takrat zacelo slabsati ojnicnim lezajem. Kar je poznan problem teh avtov.

 

Moj avto sem meril poleti pri 30+stopinj Celzija, je slo vse proti rdecemu polju pa je prezivel :-)

Danes je bilo zelo sveze, okoli 10 stopinj.

 

Ne mores primerjat dvoje razlicnih merilnih valjev. Tile so zelo realni po rezultatih. Oni so bili bolj primerni za to, da so bile stranske zadovoljne z meritvami :-)

 

Meritve pokazejo cisto enako v tretjim, cetrti ali peti. Preskuseno. Lahko pa pride se kdo naslednjo soboto in bomo pomerili v tretji in cetrti. V primerjavi s pospesevanjem na cesti, pospesuje tu avto bolj pocasi. Zato se "svoh" avte meri v tretji, ker se v cetrti kar namatrajo.

 

Po skoraj 100 pomerjenih avtih lahko recem, da tile novi valji kazejo zelo tocno. Tudi primerjalno z meritvami istih avtov v tujini.

 

Razlo?i mi kako je lahko na starih valjih isti avto prej pokazal 167 konjev, zdaj s ?portnim kolektorjem in brez katalizatorja pa kar 7 konjev manj? :vskalo: In avto zdaj gre bolje (na isti ravnini dobi ve?jo hitrost kar je zame realna meritev, da avto bolj gre) tako, da no?em odgovora, da ima manj konjev kot prej. Potem so prej?nji valjarji lagali toliko, da je ta avto z CAI, odprtim avspuhom imel koliko konjev, 153? :rolleyes:

 

 

Sej zato malo na?ega uporabnika ki ima STOCK Mazdo 3 GTA da bi ?el pomerit konje, pa da vidimo koliko je original. Meni je pokazalo s CAI 160konjev, Uklopkotu pa 10km ve? od meritve brez CAI in s CAI ko je meril, tako da samo CAI da 10 konjev, predvidevala sva da ima STOCK deklariranih 150konjev. Mi je pa omenjal da avto meri v 3. prestavi do blokade in potem konec, ne vem no...tretja ni ?e to to kjer avto pomoje poka?e vse kar da od sebe :ne vem:

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa kdaj drugic, valji ne bodo usli nikamor :-) Naslednjo soboto se obeta se ne dyno day. Ce je kdo zainteresiran naj napise.

 

Xedos9 2.5 je pokazal tocno 170KM. Toliko za orientacijo. Mazda3 GTA 2.0 malo porihtana pa 160KM. Samo 10KM razlike med 2.0 in 2.5. Tehnologija gre naprej. (saj V6 porihtan tudi pokaze krepko vec tako da ni skrbi za ljubitelje V6 motorjev)

 

to mi je v?e?, da je ena stock 2.5 V6 ?e zmerjena :bravo: upam, pa da mi to soboto ko pride rata pridit! Do kdaj pa traja D-day?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem ?el zdaj ven pomerit, kaj se dogaja s tlakom in res pada enako, kot na meritvi. Za 0.9 bara je bilo konjev zelo veliko, torej valji so verjetno o.k., nekaj ni v redu z mojim softom. Sumim, da mi nizke temperature vplivajo in motor hitreje dose?e load 2.0 ?ez pa ga ne spusti (mazdaedit trenutno tega ne omogo?a). Na morju mi je dr?alo tlak do rde?ega polja, zadnjih par dni pa nisem probal, ko se je shladilo.

Pridem ponovno 1x ko u?timam, ?e bom mogel.

lp

Robi

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.