Skoči na vsebino

Dyno day

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 73
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Mene pa zanima kok je ta dyno test "naporen" za avto oziroma ?e je to star avto (tko kot moj :D ) a bo pre?ivel? :ne vem: :ne vem:

 

Me zanima kok konji?kov ?e vle?e pr men. :)

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

Mene pa zanima kok je ta dyno test "naporen" za avto oziroma ?e je to star avto (tko kot moj :D ) a bo pre?ivel? :ne vem: :ne vem:

 

Me zanima kok konji?kov ?e vle?e pr men. :)

 

Ni? bolj kot ?e ga na cesti zavrti? do blokade. To je namre? vse kar se stori.
Napisano

Ni? bolj kot ?e ga na cesti zavrti? do blokade. To je namre? vse kar se stori.

 

Hmmm, se morm verjetn opravi?t vsem :D , ampak sploh ga ?e nism do blokade stisnu! Sam do 7.000 o/min. :ne vem:

 

Pol se pa zna nardit da pridem na test. :bravo:

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

Ti se sigurno ?e nikdar nisi kam napi?il in si prepri?an, da se nikdar ne bo?? :ljubezen:

 

Sem sem in vem da je dovolj samo kan?ek nepazljivosti ali pa malo nesre?e.

 

?elim ti, da ga ?imprej porihta? in da bo hitro na cesti :bravo: ker opomba ni bila mi?ljena osebno. :rispekt: :peace:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

jaz pridem

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Kdaj se za?ne??bo? poro?al druga?e da vidimo za naprej :) :)

 

samo ?e bo? priden!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

A pol je jutr kej? Al bo premraz! :D

 

sej to je ?e bolj? - bo ?e ve? konjev pokazalo, ?e je hladneje.

33112_1.png

Napisano

Pa kdaj drugic, valji ne bodo usli nikamor :-) Naslednjo soboto se obeta se ne dyno day. Ce je kdo zainteresiran naj napise.

 

Xedos9 2.5 je pokazal tocno 170KM. Toliko za orientacijo. Mazda3 GTA 2.0 malo porihtana pa 160KM. Samo 10KM razlike med 2.0 in 2.5. Tehnologija gre naprej. (saj V6 porihtan tudi pokaze krepko vec tako da ni skrbi za ljubitelje V6 motorjev)

 

 

:vskalo: mene nebo, kuple ?e ni sploh doma, kaj da bi ?ele bla zmontirana :whatever:

 

Napisano

Toliko za orientacijo. Mazda3 GTA 2.0 malo porihtana pa 160KM.

Razlo?i mi kako je lahko na starih valjih isti avto prej pokazal 167 konjev, zdaj s ?portnim kolektorjem in brez katalizatorja pa kar 7 konjev manj? :vskalo: In avto zdaj gre bolje (na isti ravnini dobi ve?jo hitrost kar je zame realna meritev, da avto bolj gre) tako, da no?em odgovora, da ima manj konjev kot prej. Potem so prej?nji valjarji lagali toliko, da je ta avto z CAI, odprtim avspuhom imel koliko konjev, 153? :rolleyes:
Napisano

Sej zato malo na?ega uporabnika ki ima STOCK Mazdo 3 GTA da bi ?el pomerit konje, pa da vidimo koliko je original. Meni je pokazalo s CAI 160konjev, Uklopkotu pa 10km ve? od meritve brez CAI in s CAI ko je meril, tako da samo CAI da 10 konjev, predvidevala sva da ima STOCK deklariranih 150konjev. Mi je pa omenjal da avto meri v 3. prestavi do blokade in potem konec, ne vem no...tretja ni ?e to to kjer avto pomoje poka?e vse kar da od sebe :ne vem:

Napisano

meritve so pokazale kar so pokazale,bi pa res bilo super eno originalno spravit na val?ke.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Meni je pokazalo celih 280 km, kar je 20 ve? od stock sramezljiv

 

Na sre?o sem snemal, kaj se je dogajalo z boostom in doma vidim, da je pri 6500 padel pod 1 bar (0.9 bara).

Vzrok je lahko v pregretem zraku ali kje, kaj vem, sem pa ziher, da tisti ventilator piha bolj za ?alo kot zares. Sem z roko sprobal pred hladilnikom in niti pod razno ni pihalo ?ez 60 km/h kar za meritev v 4., ki malo potraje, ni dovolj (pred mano je "skuhalo" eno imprezo in vzrok je verjetno v istem ventilatorju ki-ne-piha).

 

Prilagam posnetek, kjer se vidi boost, kako je ?el navzdol. Ali je vzrok samo v toplem boost zraku ali je ?e kje drugje, pa ne vem. Na cesti avto leti kot metek, ga pa nikdar ne ti??im ?ez 5000 ker se mi ne zdi potrebno:

post-6198-1318095917_thumb.jpg

Napisano

Imprezo ni skuhalo :-) Dan prej so tunali avto na cesti. Verjetno se je takrat zacelo slabsati ojnicnim lezajem. Kar je poznan problem teh avtov.

 

Moj avto sem meril poleti pri 30+stopinj Celzija, je slo vse proti rdecemu polju pa je prezivel :-)

Danes je bilo zelo sveze, okoli 10 stopinj.

 

Ne mores primerjat dvoje razlicnih merilnih valjev. Tile so zelo realni po rezultatih. Oni so bili bolj primerni za to, da so bile stranske zadovoljne z meritvami :-)

 

Meritve pokazejo cisto enako v tretjim, cetrti ali peti. Preskuseno. Lahko pa pride se kdo naslednjo soboto in bomo pomerili v tretji in cetrti. V primerjavi s pospesevanjem na cesti, pospesuje tu avto bolj pocasi. Zato se "svoh" avte meri v tretji, ker se v cetrti kar namatrajo.

 

Po skoraj 100 pomerjenih avtih lahko recem, da tile novi valji kazejo zelo tocno. Tudi primerjalno z meritvami istih avtov v tujini.

 

Razlo?i mi kako je lahko na starih valjih isti avto prej pokazal 167 konjev, zdaj s ?portnim kolektorjem in brez katalizatorja pa kar 7 konjev manj? :vskalo: In avto zdaj gre bolje (na isti ravnini dobi ve?jo hitrost kar je zame realna meritev, da avto bolj gre) tako, da no?em odgovora, da ima manj konjev kot prej. Potem so prej?nji valjarji lagali toliko, da je ta avto z CAI, odprtim avspuhom imel koliko konjev, 153? :rolleyes:

 

 

Sej zato malo na?ega uporabnika ki ima STOCK Mazdo 3 GTA da bi ?el pomerit konje, pa da vidimo koliko je original. Meni je pokazalo s CAI 160konjev, Uklopkotu pa 10km ve? od meritve brez CAI in s CAI ko je meril, tako da samo CAI da 10 konjev, predvidevala sva da ima STOCK deklariranih 150konjev. Mi je pa omenjal da avto meri v 3. prestavi do blokade in potem konec, ne vem no...tretja ni ?e to to kjer avto pomoje poka?e vse kar da od sebe :ne vem:

 

Napisano

Jest pripeljem ja, ko se pa? ?e nekaj uredi :) ....samo res upam da eno STOCK varianto prej pomeri?, da vidimo kako to?no so deklarirani tovarni?ki konji.

Napisano

Pa kdaj drugic, valji ne bodo usli nikamor :-) Naslednjo soboto se obeta se ne dyno day. Ce je kdo zainteresiran naj napise.

 

Xedos9 2.5 je pokazal tocno 170KM. Toliko za orientacijo. Mazda3 GTA 2.0 malo porihtana pa 160KM. Samo 10KM razlike med 2.0 in 2.5. Tehnologija gre naprej. (saj V6 porihtan tudi pokaze krepko vec tako da ni skrbi za ljubitelje V6 motorjev)

 

to mi je v?e?, da je ena stock 2.5 V6 ?e zmerjena :bravo: upam, pa da mi to soboto ko pride rata pridit! Do kdaj pa traja D-day?

Napisano

Sem ?el zdaj ven pomerit, kaj se dogaja s tlakom in res pada enako, kot na meritvi. Za 0.9 bara je bilo konjev zelo veliko, torej valji so verjetno o.k., nekaj ni v redu z mojim softom. Sumim, da mi nizke temperature vplivajo in motor hitreje dose?e load 2.0 ?ez pa ga ne spusti (mazdaedit trenutno tega ne omogo?a). Na morju mi je dr?alo tlak do rde?ega polja, zadnjih par dni pa nisem probal, ko se je shladilo.

Pridem ponovno 1x ko u?timam, ?e bom mogel.

lp

Robi

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.