Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam eno zanimivo te?avo, ?e posebej zdej ko je de? je ?e posebej mote?a. Gre pa takole: se vozim z nekimi normalni obrati (cca 2500 rpm) in priklopim enega ve?jega porabnika (ventilator na max, gretje zadnjega stekla, .....) avto crkne. Kakor da bi ga ugasnil, ko pa porabnika izklopim pa normalno deluje. Ne pri?ge se nobena lu?ka za altenator ali kaj podobnega.

 

Se komu kaj sanja kaj bi bilo?

Napisano
  je Marko_mx-3 napisal:

Imam eno zanimivo te?avo, ?e posebej zdej ko je de? je ?e posebej mote?a. Gre pa takole: se vozim z nekimi normalni obrati (cca 2500 rpm) in priklopim enega ve?jega porabnika (ventilator na max, gretje zadnjega stekla, .....) avto crkne. Kakor da bi ga ugasnil, ko pa porabnika izklopim pa normalno deluje. Ne pri?ge se nobena lu?ka za altenator ali kaj podobnega.

 

Se komu kaj sanja kaj bi bilo?

 

a ma? original alternator?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je Marko_mx-3 napisal:

jp, ?e nikoli menjan iz moje strani.

 

sem spregledal da si napisal med vo?njo...zanimivo....

 

prebija masa?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je jures napisal:

sem spregledal da si napisal med vo?njo...zanimivo....

 

prebija masa?

 

 

mo?no sam ne verjamem. ?e to sem pozabil, ko avto stoji na mestu in v prostem teku (?tandgas) se to ne dogaja, samo med vo?njo in ?e to ne vedno. V?asih ko dam ventilacijo na 4 v?asih pa ?e pri 2.

Napisano
  je Marko_mx-3 napisal:

mo?no sam ne verjamem. ?e to sem pozabil, ko avto stoji na mestu in v prostem teku (?tandgas) se to ne dogaja, samo med vo?njo in ?e to ne vedno. V?asih ko dam ventilacijo na 4 v?asih pa ?e pri 2.

 

masa med motorjem in karoserijo potegni kabel med minus poljem na akumulatorju in ga priklemaj na en vijak na motorju pa pojdi na probo ni ziher je pa mo?no. zgubit nima? kaj.
Napisano
  je klama napisal:

masa med motorjem in karoserijo potegni kabel med minus poljem na akumulatorju in ga priklemaj na en vijak na motorju pa pojdi na probo ni ziher je pa mo?no. zgubit nima? kaj.

 

to imam ?e narejeno, mogo?e je pa to krivo :)

Napisano
  je Marko_mx-3 napisal:

to imam ?e narejeno, mogo?e je pa to krivo :)

 

:hohoho:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je jures napisal:

:hohoho:

 

akumulator al pa altenator gre? do avtoelektri?arja pa ti izmeri oboje kar na avtu kar marsikateri naredi zatonj pa ti pove kaj je narobe pol se pa sam krivi? kar je dans narcenej pa najbolj ziher
Napisano
  je Marko_mx-3 napisal:

Imam eno zanimivo te?avo, ?e posebej zdej ko je de? je ?e posebej mote?a. Gre pa takole: se vozim z nekimi normalni obrati (cca 2500 rpm) in priklopim enega ve?jega porabnika (ventilator na max, gretje zadnjega stekla, .....) avto crkne. Kakor da bi ga ugasnil, ko pa porabnika izklopim pa normalno deluje. Ne pri?ge se nobena lu?ka za altenator ali kaj podobnega.

 

Se komu kaj sanja kaj bi bilo?

 

men obrati pod ?tantgasom rahlo padejo, ?e sam volan namotam :glare:

Napisano

isti problem sm jst meu na moji v6. ko se stemni odpri haubo , pri?gi auto in glej kable sve?k negdo naj pa notri rahko dodaja gas in hitr spu??a. ?e se bo svetl koda bi ble kresni?ke not pol ve? kje je te?ava.... druga? pa a ma? ?e original v?ig?

concept.gif

Napisano
  je Marko_mx-3 napisal:

to je normalno, ker servo pumpa obremeni motor, ?e preve? padajo za malo dvigni prosti tek.

 

ok, thx ;)

Napisano
  je zazo napisal:

isti problem sm jst meu na moji v6. ko se stemni odpri haubo , pri?gi auto in glej kable sve?k negdo naj pa notri rahko dodaja gas in hitr spu??a. ?e se bo svetl koda bi ble kresni?ke not pol ve? kje je te?ava.... druga? pa a ma? ?e original v?ig?

 

 

Kabli in v?ig niso krivi, ker se napaka pojavi samo ob velikem porabniku, najve?krat ventilacija na ful.

Napisano
  je Marko_mx-3 napisal:

Kabli in v?ig niso krivi, ker se napaka pojavi samo ob velikem porabniku, najve?krat ventilacija na ful.

 

da teb slu?ajno kej premal ne fila akumolatorja?

Napisano

Ternator-regler-akumulator-kabli med motorjem in karoserijo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Doktor v nemciji ima placo 2200-2400 neto, oba sta bila ne nemca, ta v Julichu, in ta v Durenu....specialista za noge.....vse smo obdelal.   Inžinerji v Julichu s katerim delam (elektro, it, varnost, hlajenje) imajo izredno nizko placo za svoje pogoje. Manjso kot v SLO. Sam povem.    Verjame malokdo ampak v Sloveniji imamo izjemno visok standard. Sicer pa samo na cesto poglejte. Povprecna vrednost gajbe je 30k
    • Priden, jaz načrtujem za soboto spet preko 1000višincev, na šunke seveda,.. pa ene 50-55km. Sem reku, da grem 10 zaporednih fur vsaj 1000 višincev ali več
    • Z končno hitristjo moje cx30 sem zelo zadovoljen. In kar je zanimivo, celo pri tej veliki hitrosti je noter precej tiho.  Se mi je pa prilepil en hrvat z ta novo mazdo 3, rdečo, (tudi x motor na rit avta in ni cedil.). No, tako sva vozila kar precej kilometrov in ko je zavijal z avtoceste, mi je poblendal.  Sem pa fasciniran, kako poteka ta hiter promet nemoteno in tekoče. Danes niso smeli voziti kamioni, ker imajo praznik, in so vozili na skrajnem pasu tesle, električarji in vsi, ki ne gredo preko 130/uro,na srednjem se vozi nekje 150/ uro, in ko hočeš prehitevati, samo pogledaš, če je prazen tretji pas in gasa. Večinoma se lepo vračajo na svoj pas vsi. Tako, da sem opazil, da je vožnja po prehitevalnem pasu od Kopra do Ljubljane folklora od nas pa južnije.  Avstrija, večinoma vsi po predpisih, ko je omejitev 60, gredo vsi 60. Ker so radarji vsakih 500 metrov. 
    • Jaz sem tud danes mal tko za hec šel biciklirat pa sem naenkrat se znašel na Golovcu pa na Orlah pa še mal raziskovanja okrog LJ pa ne da bi veel kdaj je blo več kot 50km okrog. Je pa vročina že mal začela pritiskat, tko da bo naslednjič treba kako uro prej štartat.  No evo, nisem se zmotil.   Vidim, da si dobro predelel internet in si koristno uporabil teh 6 ur brskanja za informacijami.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.