Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam eno zanimivo te?avo, ?e posebej zdej ko je de? je ?e posebej mote?a. Gre pa takole: se vozim z nekimi normalni obrati (cca 2500 rpm) in priklopim enega ve?jega porabnika (ventilator na max, gretje zadnjega stekla, .....) avto crkne. Kakor da bi ga ugasnil, ko pa porabnika izklopim pa normalno deluje. Ne pri?ge se nobena lu?ka za altenator ali kaj podobnega.

 

Se komu kaj sanja kaj bi bilo?

Napisano

Imam eno zanimivo te?avo, ?e posebej zdej ko je de? je ?e posebej mote?a. Gre pa takole: se vozim z nekimi normalni obrati (cca 2500 rpm) in priklopim enega ve?jega porabnika (ventilator na max, gretje zadnjega stekla, .....) avto crkne. Kakor da bi ga ugasnil, ko pa porabnika izklopim pa normalno deluje. Ne pri?ge se nobena lu?ka za altenator ali kaj podobnega.

 

Se komu kaj sanja kaj bi bilo?

 

a ma? original alternator?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jp, ?e nikoli menjan iz moje strani.

 

sem spregledal da si napisal med vo?njo...zanimivo....

 

prebija masa?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

sem spregledal da si napisal med vo?njo...zanimivo....

 

prebija masa?

 

 

mo?no sam ne verjamem. ?e to sem pozabil, ko avto stoji na mestu in v prostem teku (?tandgas) se to ne dogaja, samo med vo?njo in ?e to ne vedno. V?asih ko dam ventilacijo na 4 v?asih pa ?e pri 2.

Napisano

mo?no sam ne verjamem. ?e to sem pozabil, ko avto stoji na mestu in v prostem teku (?tandgas) se to ne dogaja, samo med vo?njo in ?e to ne vedno. V?asih ko dam ventilacijo na 4 v?asih pa ?e pri 2.

 

masa med motorjem in karoserijo potegni kabel med minus poljem na akumulatorju in ga priklemaj na en vijak na motorju pa pojdi na probo ni ziher je pa mo?no. zgubit nima? kaj.
Napisano

masa med motorjem in karoserijo potegni kabel med minus poljem na akumulatorju in ga priklemaj na en vijak na motorju pa pojdi na probo ni ziher je pa mo?no. zgubit nima? kaj.

 

to imam ?e narejeno, mogo?e je pa to krivo :)

Napisano

to imam ?e narejeno, mogo?e je pa to krivo :)

 

:hohoho:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

:hohoho:

 

akumulator al pa altenator gre? do avtoelektri?arja pa ti izmeri oboje kar na avtu kar marsikateri naredi zatonj pa ti pove kaj je narobe pol se pa sam krivi? kar je dans narcenej pa najbolj ziher
Napisano

Imam eno zanimivo te?avo, ?e posebej zdej ko je de? je ?e posebej mote?a. Gre pa takole: se vozim z nekimi normalni obrati (cca 2500 rpm) in priklopim enega ve?jega porabnika (ventilator na max, gretje zadnjega stekla, .....) avto crkne. Kakor da bi ga ugasnil, ko pa porabnika izklopim pa normalno deluje. Ne pri?ge se nobena lu?ka za altenator ali kaj podobnega.

 

Se komu kaj sanja kaj bi bilo?

 

men obrati pod ?tantgasom rahlo padejo, ?e sam volan namotam :glare:

Napisano

isti problem sm jst meu na moji v6. ko se stemni odpri haubo , pri?gi auto in glej kable sve?k negdo naj pa notri rahko dodaja gas in hitr spu??a. ?e se bo svetl koda bi ble kresni?ke not pol ve? kje je te?ava.... druga? pa a ma? ?e original v?ig?

concept.gif

Napisano
Napisano

isti problem sm jst meu na moji v6. ko se stemni odpri haubo , pri?gi auto in glej kable sve?k negdo naj pa notri rahko dodaja gas in hitr spu??a. ?e se bo svetl koda bi ble kresni?ke not pol ve? kje je te?ava.... druga? pa a ma? ?e original v?ig?

 

 

Kabli in v?ig niso krivi, ker se napaka pojavi samo ob velikem porabniku, najve?krat ventilacija na ful.

Napisano

Kabli in v?ig niso krivi, ker se napaka pojavi samo ob velikem porabniku, najve?krat ventilacija na ful.

 

da teb slu?ajno kej premal ne fila akumolatorja?

Napisano

Ternator-regler-akumulator-kabli med motorjem in karoserijo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Najprej se vsedite v Mazdo 6e, šele potem pišite. Njena notranjost je na nivoju vsaj enkrat (celo dvakrat) dražjih vozil.
    • Odvisno s katere smeri gledaš. Sam sem stranka Kržišnika, ki ima že od nekdaj Suzukije zraven. Ko se sprehodiš po salonu, vidiš očitno razliko v kvaliteti. To samo govori v prid Mazdi, ker lažje opravičiš višjo ceno.   Zdaj so zraven še Dongfengi (Forthing je model Dongfenga), slika je podobna, če primerjaš.   Tudi Mazda 6e je vsaj za razred višje po izdelavi od tega. V zadnje so imeli v salonu CX-30 in Mazdo 6e. Tudi tu kitajc 6e ne izgleda nič slabše, prej izgleda višji rang avtomobila. Nevem zakaj je potrebna ta degradacija s "kitajcem", komu to služi..
    • O, super. Bomo nabavili tudi to. 👍 Sam pri obdelavi lesa nikoli ne uporabljam odsesavanja. Uporabljam pa vedno kvalitetne ščitnike za ušesa, zaščitna očala, rokavice in zaščitno masko za usta. Ugotovil sem namreč, da če ne uporabljaš zaščitne maske ti gredo mikro delci prahu v pljuča in imaš lahko pozneje probleme pri dihanju. Na koncu dela šele pometem in posesam delovno površino. 
    • Ali pa se enostavno sprijazniš z realnostjo in vsako pomlad malo retuširaš pikice. Po par letih pozabiš na to težavo, ko dobiš zraven še par vdrtin od raznih pacientov, ki s svojimi vrsti zrukajo vse avte okoli sebe. Sam zelo lepo skrbim za svoji mazdici pa naredim tako. 
    • Še članek. Mene recimo to moti, da poleg Mazde stojijo še Kitajci, mi ne deluje več premium znamka 😁... Pri Mercedesu verjetno to ne gre skozi... Verjetno so jim Kitajci lepo plačali (ker zaenkrat še skoraj nimajo svojih salonov). Samo upam pa, da trenutni zaslužek trgovcev ne bo potem poguben za znamko...   Dobro za trgovce? Kitajci potrkali in vstopili v salone. #foto SIOL.NET Vse več prodajnih salonov v Sloveniji ima poleg tradicionalne znamke pod isto streho tudi nova kitajska imena. Je to nova realnost in kako na tekmece gledajo tisti, ki ekskluzive v salonih več nimajo?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.