Skoči na vsebino

Zimske gume 2011

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Verjetno bi znalo biti potem to, da ko zavija? se zadnja kolesa vrtita bolj kot ne z enako hitrostjo in zato vedno en malo melje v prazno. Ker realno se notranje in znanje kolo vrtita z zelo razali?no hitrostjo, ?e je dovolj agresiven LSD (ali za?vasan diff pri drifterjih) pa se z neko srednjo hitrostjo in oba po malem vrtita v prazno. Ugibam. :blush: Iz istega razloga ti rine avto naprej ker spredaj ni LSD, zadaj pa poriva naprej pa ne jebe ?ive sile (?oferja :D ).

 

Sam res, pri tebi, ?e enakomerno zakolje vse 4 niti ne zazna, da melje v prazno. Pri meni po zadnjih kolesih ugotovi, da ne ?tima. Senzor za nagib in te zadeve je pa izgleda vedno med sovoznikom in voznikom. :D

  • Odgovori 191
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Verjetno bi znalo biti potem to, da ko zavija? se zadnja kolesa vrtita bolj kot ne z enako hitrostjo in zato vedno en malo melje v prazno. Ker realno se notranje in znanje kolo vrtita z zelo razali?no hitrostjo, ?e je dovolj agresiven LSD (ali za?vasan diff pri drifterjih) pa se z neko srednjo hitrostjo in oba po malem vrtita v prazno. Ugibam. :blush: Iz istega razloga ti rine avto naprej ker spredaj ni LSD, zadaj pa poriva naprej pa ne jebe ?ive sile (?oferja :D ).

 

Sam res, pri tebi, ?e enakomerno zakolje vse 4 niti ne zazna, da melje v prazno. Pri meni po zadnjih kolesih ugotovi, da ne ?tima. Senzor za nagib in te zadeve je pa izgleda vedno med sovoznikom in voznikom. :D

 

Kot volana je ?e vdno vgrajen v volan, samo G meter je med sede?i, pol pa kombinira vse ?ivo da ti "pomaga".

Sej mislim da LSD glavni vzrok in veliko ostrih zavijanj, pol se mora nekje poznat.

 

 

Pozabu sem pa :

Pri nas je zjutraj padal sneg iz megle, cesta je bila pobeljena, najbolj na mostovih, spet super tajming za zimake ki sem jih zamenjal v pondelk: :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zdajle pride MPS 6 po?asi do izraza. :bravo:

 

Niti ne, ker preve? ?asa rabi da ugotovi da je zelo drse?a podlaga pod kolsi in si ?e prej lahko v grabnu. :(

Malo ve? kot leto nazaj sem likvidiral X5 :blush: .

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jah me niti ne ?udi, Kamnik ima res fantasti?ne ceste (za letet s ceste in razbit koreto), ?e najbolj pa mi je v?e? cesta iz Komende mimo IC Komenda ter do Vodic - na tej pa prav zares u?ivam! :danzoman::ljubezen::hudicek:<_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Da ne odpiram nove teme, me zanima, ali je to, na kar sem naletel na internetu, resno ali je zamujena prvoaprilska?

 

"V laboratorijih podjetja GoodYear Tire&Rubber Company pripravljajo novost, ki utegne prinesti novo avtomobilsko revolucijo: pametne pnevmatike, ki se polnijo same.

 

Rezultati raziskav so pokazali, da pnevmatike s prenizkim polnilnim tlakom lahko pove?ajo porabo goriva za 3 odstotke ali celo ve?. Tehnologija AMT, ki jo razvijajo, bo omogo?ila, da bodo pnevmatike ohranjale optimalen polnilni tlak, ne da bi bila potrebna kakr?na koli zunanja tla?ilka ali elektronska naprava.

 

Vsi sestavni deli sistema (vklju?no z miniaturno tla?ilko) bodo v celoti vgrajeni v pnevmatiko tako, da nikoli ve? ne bi bilo treba preverjati zra?nega tlaka in iskati primerne tla?ilke in manometra.

 

Ustrezen polnilni tlak v pnevmatikah vodi k ni?jim emisijam, dalj?i ?ivljenjski dobi pnevmatik, ve?ji zmogljivosti vozila in nenazadnje tudi ve?ji varnosti."

 

Kompresor v pnevmatiki?

  • 2 tedna kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo, ?e tle vpra?am, ker je bolj primerna tema:

 

Tudi mene zanima, koliko je potrebno pumpati zimake na Xedosu 6. Avto ma 1300 kg (no z mano vred 1400 ), gume so pa Goodyear UG 7+ 185/65/14

 

Vulkanizer mi jih na napumpu 2.2 spredaj in 2.1 zadaj, sam sem pa dofilal na 2.6 spredaj in 2.5 zadaj.

 

Je to zadosti ali naj ?e dofilam?

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

kok pa je tovarniski tlak?

drugace se men zdi 2.6/2.4 malo prevec...razen ce se vecinoma peljes hitro po avtocesti

za normalne voznje bi reku 2.4/2.2 (to velja ce je tovarnisko 2.1 za s/z)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ma po regionalkah nisem nek divjak, je pa vmes kar precej avtoceste (hitrost cca. 140 km/h) ker uporabljam avto za delo na terenu.

 

Tovarni?ki tlak pi?e ob normalno obte?enem avtu 2.1 se mi zdi, bom preveril, samo to se meni zdi res malo.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

Ma po regionalkah nisem nek divjak, je pa vmes kar precej avtoceste (hitrost cca. 140 km/h) ker uporabljam avto za delo na terenu.

 

Tovarni?ki tlak pi?e ob normalno obte?enem avtu 2.1 se mi zdi, bom preveril, samo to se meni zdi res malo.

 

Tovarni?ki tlak na pnevmatiki ali v user manualu? Ker na?eloma naj bi pri taki dimenziji (verjetno so 15-ke?) imel cca 2.5 bara za neobte?en avto, sicer ti za?ne gumo po robovih pobirat, ker se notranji del oziroma tekalna povr?ina uslo?i. Itak tudi stabilnost trpi, ker se stene preve? premikajo sem in tja.

Napisano

Pojma nimam, kaj je v user manualu, ga nimam, bom pogledal na nalepko, ki je pri voznikovih vratih. Druga?e pa kot je zgoraj napisano, gume so Goodyear UG7+ 185/65/14.

 

Sprednje letne mi je na notranjem robu za?elo pobirat, ampak minimalno ve? kot recimo zunanji rob. Recimo da je notranji rob pobralo do te mere, da je guma za zamenjat, na zunanjem pa je kak?en milimeter ve? profila. Imam dimenzijo 195/60/15, polnim jih pa isto kot zimake, spredaj 2.6 in zadaj 2.5, avto pa je ve?inoma neobte?en.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

evo ?e moja ?torija...

 

Kljub temu, da sem rekel da to zimo ?e ne bom kupoval novih pnevmatik, sem bil primoran kupit dve novi... sem zategnil v robnik in mi je na eni nastal balon <_<

 

Ker za ta dva meseca nisem hotel zapravit celega premo?enja, sem vzel dve Kumho za okoli 136?/kos... mislim da sta bile skoraj najcenej?i, kar se je dalo ?e dobit... in lej ga zlomka, dejansko se avto s tema dvema pnevmatikama bolj dr?i ceste, kot pa z pet let starimi Goodyearkami (pa je bilo gor ?e okol 6 mm profila)... sploh se to pozna na ledu

 

Tako da nekaj mora bit na tem, da pnevmatika z leti izgubi na oprijemu...

Napisano

Ne sam z leti... tud sol in vsa ta kemija na cestah zelo "blagodejno" vpliva na samo gumo. :whatever:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.