Skoči na vsebino

projekt mazda6 webasto upgrade

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

emm... kak pa zve?em, ?e mam ?e timer uro vgrajeno :)

 

na uri so zadaj 4 kabli priklopljeni, ?rn, rde?, rjav in zelen...

 

na sprejemniku imam enake kable, + dodatno ?e oran?nega in belega...

 

morata biti oba sistema zvezana, ali lahko uro nadomestim s sprejemnikom, ter kako... ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

emm... kak pa zve?em, ?e mam ?e timer uro vgrajeno :)

 

na uri so zadaj 4 kabli priklopljeni, ?rn, rde?, rjav in zelen...

 

na sprejemniku imam enake kable, + dodatno ?e oran?nega in belega...

 

morata biti oba sistema zvezana, ali lahko uro nadomestim s sprejemnikom, ter kako... ?

 

Y kabel, pa samo skupaj u?teka? in DELA !!!

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Y kabel, pa samo skupaj u?teka? in DELA !!!

 

nimam Y kabla, mam VW T91 in pa gole ?ice na koncu... :P

 

na internetu pi?e, da Y kabel ne dela s VW sistemi :P ?!

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

EVO.... hitrolete?a?rnaprasica se greje na daljinsko :)

 

DIY pod pogojem, da ?E IMATE VGRAJEN ?ASOVNIK/URO WEBASTO 1533

 

najprej je bilo potrebno ugotoviti, kaj pomenijo ?ice, ki so na zadnji strani priklopljene k uri:

 

- rde?a: napajanje (dauerplus 12V)

- rjava: masa (GND)

- ?rna: signal +12V

- zelena: W-BUS komanda za vklop gorilca

 

post-11-1322401779_thumb.jpg

 

Na sprejemniku je bilo kablovje, pripravljeno za VAG (VW/SKODA/AUDI), pomen kablov:

 

- rde?a: napajanje (dauerplus 12V)

- rjava: W-BUS komanda za vklop gorilca

- ?rna: masa (GND)

- zelena: signal +12V

 

belo in oran?no sem izoliral, ker ju ne rabim!

 

post-11-1322401797_thumb.jpg

 

Torej... povezal odgovarjajo?e ?ice, namestil sprejemnik spodaj pod volanom levo (za predalom za o?ale)

 

post-11-1322401861_thumb.jpg

 

in napeljal anteno po levem stebri?ku do sredinskega vzvratnega ogledala

(za la?je delo je potrebno odstraniti belo plastiko A stebri?ka, ter sen?nik na voznikovi strani in stropno lu?ko)

 

Anteno sem potem na notranji strani zalepil na stropno tapeto pribli?no v sredini vozila spredaj (pri sredinskem vzvratnem ogledalu)

 

Vse skupaj nazaj zlo?il, sprogramiral daljinca po navodilih in zaklju?il z gretjem preko daljinca :)

 

 

post-11-1322401893_thumb.jpg

 

@JURES: hvala!

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Vklopil sem webasto nato zagnal avto in se odpeljlal. Webasta nisem izklapljal na daljincu. Me je zanimalo kaj se bo zgodilo.

Ko sem avto ugasnli ?ez ene 10 minut, je ventilacjia bila ?e vedno samo webasto je bil ?e ugasnjen. Zgleda, da ventilacijo potem izklopi elektronika po tistem ?asu, kot ga ima? nastavljenega.

Napisano

Vklopil sem webasto nato zagnal avto in se odpeljlal. Webasta nisem izklapljal na daljincu. Me je zanimalo kaj se bo zgodilo.

Ko sem avto ugasnli ?ez ene 10 minut, je ventilacjia bila ?e vedno samo webasto je bil ?e ugasnjen. Zgleda, da ventilacijo potem izklopi elektronika po tistem ?asu, kot ga ima? nastavljenega.

 

Vse dela do ?asa ki je nastavljen 60min - vendar je webasto tako pameten da ko se voda segreje na 70 gre v stand by, ker ni potrebe da se kuri (in obenem teko?ina ne opravlja ve? funkcije gretja ampak ?e hlajenja motorja), ?e bi avto pustil ugasnjen (samo webasto ?e naprej pri?gan) bi se kmalu - ko se voda ohladi spet sam zalavfal in bi sli?al huuuuu :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jures, nekaj me ?e zanima. Kako je najbolje to po?et in sicer, zjutrja v?gem we basto pridem ?ez pol urce v avto, vse lepo toplo itd...Potem avto v?gem in ugasnem webasto na dalincu. Se odpeljem naprej, ?ez ene 5 minut se vstavim recimo in vidim da ?e kar laufa.

 

Sedaj pa ne vem, al se v?ge nazaj ko v?gem avto, ali ima sploh smisel izklaplat webasto v tem primeru?

Napisano

Jures, nekaj me ?e zanima. Kako je najbolje to po?et in sicer, zjutrja v?gem we basto pridem ?ez pol urce v avto, vse lepo toplo itd...Potem avto v?gem in ugasnem webasto na dalincu. Se odpeljem naprej, ?ez ene 5 minut se vstavim recimo in vidim da ?e kar laufa.

 

Sedaj pa ne vem, al se v?ge nazaj ko v?gem avto, ali ima sploh smisel izklaplat webasto v tem primeru?

 

Jaz ga ugasnem preden vzgem avto da manj akomulator obremenim. Po tem imas itak kontrolo preko avta. Dela naprej tovarnisko preko kontakta, zato si ga slisal (webasto sam ve ali mora se delati ali ne na podlagi temperature hladilne) in se tudi sam ugasne ko je treba

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Js ga ni? ne uga?am pred zagonom, naj se sam, saj je pla?an. :blush:

 

Aja js nimam dizla. :hudicek::hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

No sej ravno zato. Ne vem kolk je to dobro za sam webasto. da ga izklopim pred zagonom (mam nov akku baj d potka) :), potem se bo pa spet zagnal ?ez minutko nazaj?

Napisano

No sej ravno zato. Ne vem kolk je to dobro za sam webasto. da ga izklopim pred zagonom (mam nov akku baj d potka) :), potem se bo pa spet zagnal ?ez minutko nazaj?

 

Niti se ne bo ugasnil(malo zajamra), premalo ?asa traja padec napetosti, da bi po?tudiral da je prenizka napetost.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

jaz ?param akomulator, ker je ?oln brez in bo spomladi tale ?el na ?amac, v avto pa nov :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ok, se pravi, na?eloma ni nobene ve?je ?kode, ?e pustim pri?gan webasto ko zalaufan avto in se odpelem na ?iht. Tko al tko se bo po pol ure, al 40 minut kokr mam nastavljeno potem sam ugasnil. ?e pa prej kon?am z vo?njo, ga pa ?e vedno lahko na klju?ek dam na off.

Napisano

Ok, se pravi, na?eloma ni nobene ve?je ?kode, ?e pustim pri?gan webasto ko zalaufan avto in se odpelem na ?iht. Tko al tko se bo po pol ure, al 40 minut kokr mam nastavljeno potem sam ugasnil. ?e pa prej kon?am z vo?njo, ga pa ?e vedno lahko na klju?ek dam na off.

 

Nobene ?kode ni at all :D le 2x ma? napajano ventilacijo in pumpa za vodo dodatna ima turbo pogon - vodni in elektri?ni :punk:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Evo ?e moj prispevek.

post-3-1322474486_thumb.jpg

post-3-1322474496_thumb.jpg

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

True, true :) Ma bom videl, do sedaj sem uga?al, najbr? bom ?e naprej :)

 

Ne rabi? komplicirat - na prej?nji ?estki sem imel webasto na daljinca pa nikoli nisem izklapljal in je avto normalno v?igal tri zime. Po treh letih sem pa vseeno preventivno menjal akumulator, ker je pa? ratal rahlo ?voh in nisem ?akal na "presene?enje".

33112_1.png

Napisano

No, saj jaz sem ga sedaj tudi preventivno menjal. Skoraj preventivno. Malo se je ?e matral zjutraj. Ampak, da ne bi laufali 2 pumpi recimo, zaradi tega bi izklopil. :)

Napisano

jaz sem se navadil ugasat zaradi cx7, ker ce se nisi spomnil pozimi dat na parkirne in podobno je tam avto palil z vsem mo?nimi porabniki....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zaenkrat se ne rabim webasta trenutna temperatura je 14 stopinj.

 

Zaenkrat se nobenemu ne pri?ge - z ali brez daljinskega vklopa :blink:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

...ker smo montirali napa?ne mo?gane :huh:

 

ne ker je zunaj poletje :) (tovarni?ki Webasto na klju? ne dela ?e je zunaj 7C +), druga?e vsem dela :P - tebi bo jutri, 105% se vidiva

 

P.S. Ampak samo na daljinca - na klju? je pretoplo :hudicek: , ?e posebej v 05 omre?ju

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
    • POGI...Bravoooo  čestitkeeee top 👌👍👌👌👌👌👍😉😄
    • Remco se izboljšuje. Letos je manj kot 2 minuti zaostal. Lani še več kot tri. Mogoče, mogoče bo čez dve leti s takim tempom napredka bil celo konkurenčen. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.