Skoči na vsebino

100 oktanov ?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes zjutraj sem po radiju sli?al reklamo, da imajo na nekaterih OMW ?rpalkah tudi 100 oktanski bencin :D . Je kdo ?e testiral to?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Evo glih vidu reklamo..Dost zanimiv..A kdo ve-a lahko to ?koduje motorju? ?eprou men na tanku pi?e 95octan only,me res zanima..? Aja 1.5 16v..

Yavar,ti vem da tanka? 98 pa prav?,da ni problemov..? Sam pomoje se to pozna pr mo?nej?ih motorjih, pr teh "navadnih" pa verjetn isti ?morn..Lahko se pa tudi motim :)

Napisano

Ce je kaksen starinski motor pol je lahko problem...sam mene realno zanima kok oktanov ma ta benz v resnici? Nekaj mi pravi da 100 jih sigurno nima...no sej bos povedal yavarye ce si opazil kako razliko

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Evo glih vidu reklamo..Dost zanimiv..A kdo ve-a lahko to ?koduje motorju? ?eprou men na tanku pi?e 95octan only,me res zanima..? Aja 1.5 16v..

Yavar,ti vem da tanka? 98 pa prav?,da ni problemov..? Sam pomoje se to pozna pr mo?nej?ih motorjih, pr teh "navadnih" pa verjetn isti ?morn..Lahko se pa tudi motim :)

Poznat je tudi pr ?voh motorjih.....tako da lahko mirne du?e nalije? noter..... :D

 

 

No ko kdo zvce kje to?no to tankajo nej sporo?i da grem sprovat..... :D

 

 

LP daVid

Feel free....

Guest BrainLess
Napisano

Evo glih vidu reklamo..Dost zanimiv..A kdo ve-a lahko to ?koduje motorju? ?eprou men na tanku pi?e 95octan only,me res zanima..? Aja 1.5 16v..

Yavar,ti vem da tanka? 98 pa prav?,da ni problemov..? Sam pomoje se to pozna pr mo?nej?ih motorjih, pr teh "navadnih" pa verjetn isti ?morn..Lahko se pa tudi motim :)

Lahko nalije? brez problema - lahko ti edino ventile malo spuca :P

 

Samo skoz pa jaz tega nebi tankal!

Napisano

Thnx, grem zdele na en OMV pa bomo vidl..?e sploh ?e majo "tanovga", k po enih virih ne nekaterih OMV ?rpalkah za to prvi? sli?jo, ?eprav je po tv reklama k ga jereb nalije u en avto in njemu ful sede (avtu namre?) :D:D:D

Napisano

No sm ?u na OMV na litijsko pa gledam,pa nikjer ne pi?e 100..Pa sm natanku 98oktanov, noter sm pa upra?u ?e kej vejo kaj je kej stem 100oktancem,pa mi je lepo razlo?ila,da sm ga ravnokar tanku,da mi tut na ra?unu pi?e,sam da ?e niso zamenjal nalepk :)

Tko,da je ?e,?e koga zanima. Aja pa ko sm ?el,mi je ?e rekla nej opazujem,ker mi bo baje manj tro?il :lol: heh unih par deci pa res dvomm,da bom opazu..

Drga? mam pa ob?utk,da avto res mal bl potegne..lahko se mi pa samo zdi :ne vem:

Napisano

Natankamo in stestirano, u?inek zagotovljen.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

OMV se je za to potezo odlo?il predvsem zaradi tega da "odtegne" nekaj petrolovih strank.......

 

 

En znanec je reku da bo dal u analizo ta 100 oktanski benzin da vidimo kolk je tega dejansko noter.......

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

Evo glih vidu reklamo..Dost zanimiv..A kdo ve-a lahko to ?koduje motorju? ?eprou men na tanku pi?e 95octan only,me res zanima..? Aja 1.5 16v..

Yavar,ti vem da tanka? 98 pa prav?,da ni problemov..? Sam pomoje se to pozna pr mo?nej?ih motorjih, pr teh "navadnih" pa verjetn isti ?morn..Lahko se pa tudi motim :)

Lahko nalije? brez problema - lahko ti edino ventile malo spuca :P

 

Samo skoz pa jaz tega nebi tankal!

Hmm.zakaj pa ne? Zanima me tko informativno..A lahko kej ?kodi motorju, al gre kej prej adijo,?e bi ves ?as tanku tega,kot pa 95?

Ker sem ?isti laik glede tega, bi biu vesel,?e kdo,ki obvlada to malo razlo?i :D

LP

Napisano

Gorivo, ki se me?a z zrakom in to dvoje potem ustvari kompresijo, mora v cilindru v drugem taktu zgoreti. Za kvaliteto gorenja poskrbi gorivo z dolo?eno oktansko vrednostjo. Medtem ko eksplozije v cilindru niso za?elene, ?tevilo oktanov zvi?uje kvaliteto zgorevanja. Ve? oktanov pomeni bolj?e zgorevanje, manj pa slab?e in mo?nost eksplozije.

 

V primeru, da bi motor tekel na izjemno slabo oktansko vrednost (recimo 80 oktanov), bi nepravilno zgorevanje (eksplozije) zraka in goriva po?kodovalo bate, glavo in cilinder.

 

100-oktanski bencin se v?ge kasneje kot 95-oktanski, obenem pa je zgorevanje bolj vro?e, s tem pa sprosti ve? energije.

 

V kolikor motor ne ka?e nobenih posebnih znakov, da mu 95-oktanski bencin ne ustreza - torej te?e normalno, brez nihanja v taktih -, uporaba ve?oktanskega bencina (v tem primeru nad 95) ne izbolj?a lastnosti motorja.

Ve?ina novej?ih motorjev ima ra?unalni?ko vodeni vbrizg goriva, ki to?no odmerja koli?ino bencina in zraka in prepre?uje zatikanje med takti. Tak vbrizg je tovarni?ko nastavljen na dolo?eno oktansko vrednost goriva in ne zazna vi?je gorljivosti vi?jeoktanskega bencina. Naprimer, v cilinder vbrizga enako koli?ino 100-oktanskega bencina kot 95-oktanskega. Ker pa je izkoristek 100-oktanskega bencina ve?ji, je potrebna manj?a koli?ina, vendar ra?unalnik le-te ne more odmeriti, ker zmeraj deluje na principu 95-oktanskega bencina.

 

Sicer pa, z motorjem po pravem ne bi smelo biti ni? narobe, ?e doliva? 100-oktanski bencin namesto 95.

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz sem se tudi včeraj okoli 17ih peljal brez zastojev do Postojne ... Bila pa je polna cesta kamionov v nasprotni smeri proti Ljubljani ... Ampak ob vrnitvi nazaj proti Ljubljani je bilo pa že prazno ... 
    • Problem je debelina hladilnika in ventilatorji in se zabije v zgornji del rama v kolikor nimas low profile. Ja tocno tega sem isto jest gledal arctic frezzer III k je bil za 80€. Plato imam ATX format.     Challenge Validation WWW.CORSAIR.COM   V igri imam naceloma 70-80C. Ok ryzen ima 93C limit, ampak vseeno je 80C kr mal too much. Trenutno imam be quiet pure rock 2 fx. Overclockat itq 5700x3d ne mores imam pa vkljucen PBO.   Evo pa se link in game (zgoraj levo)      
    • So bili tej Arctic 360 lani decembra znižani na 80€ in sem ga vzel, ko sem moji sestavljal PC. Noro dobro hladi (intel). Kako bi lahko AIO bil problem z višino rama pa mi ni jasno. Zračni dual tower cooler ja, za AIO pa ne bi smel bit problem? Edino, če imaš mogoče kako mATX varianto plate? Ampak tudi moja draga jo ima in kišto tudi, pa ni bilo problema tega 360 Arctica not spravt. Jaz na mojem 13600K imam zračnega, Dark Rock 4, pa potem še tisti intel cpu bracket namesto serijskega cpu držala na plati. Pri temu Arcticu konkretno ga moraš itak zamenjat, imajo pa zraven svojo varianto bracket-a za intel. Za AMD ga ne rabiš. Sem ga pa montiral tudi kolegu na 7800X3D, je pa pri AMD edino malo nerodno vijačenje, s tistimi upognjenimi fedri. Njemu je potem v idle laufalo 40-45, kar je za te AMD kar normalno, glede na to kako so narejeni, za igre ne vem z glave, ker je potem še drekal tiste PBO in neki navijal itd... je pa zelo zadovoljen. Res je dober cooler.    EDIT: Si sigurno prav gledal? Kolikor vidim imaš v 4000D normalno supported 360 radiator, tudi zgoraj. Ne more bit potem 280 nikakor ovira.
    • To je res vrhunska neumnost. Tule je malo globlja raziskava. Sem nekaj časa nazaj pogledal.    
    • Kakšno vezo imajo neke nebuloze diktatorja Stalina s fiziko? Pozabi na te bumbarje. Njim ni nič drugega jasno, samo kako se na oblasti obdržati...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.