YavarYe X6V6 Napisano 17. junij, 2005 Prijavi Napisano 17. junij, 2005 Danes zjutraj sem po radiju sli?al reklamo, da imajo na nekaterih OMW ?rpalkah tudi 100 oktanski bencin . Je kdo ?e testiral to? Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Sishi Napisano 17. junij, 2005 Prijavi Napisano 17. junij, 2005 Jaz ne. Citiraj Sex, V6 and Rock 'N' Roll
janik Napisano 17. junij, 2005 Prijavi Napisano 17. junij, 2005 jaz raje ne bom probal ... Citiraj I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)
eye Napisano 17. junij, 2005 Prijavi Napisano 17. junij, 2005 Ja valda 100 oktanov ? Kje so te ?rpalke ? Citiraj
LooK Napisano 17. junij, 2005 Prijavi Napisano 17. junij, 2005 Evo glih vidu reklamo..Dost zanimiv..A kdo ve-a lahko to ?koduje motorju? ?eprou men na tanku pi?e 95octan only,me res zanima..? Aja 1.5 16v.. Yavar,ti vem da tanka? 98 pa prav?,da ni problemov..? Sam pomoje se to pozna pr mo?nej?ih motorjih, pr teh "navadnih" pa verjetn isti ?morn..Lahko se pa tudi motim Citiraj
LabiGT Napisano 17. junij, 2005 Prijavi Napisano 17. junij, 2005 Ce je kaksen starinski motor pol je lahko problem...sam mene realno zanima kok oktanov ma ta benz v resnici? Nekaj mi pravi da 100 jih sigurno nima...no sej bos povedal yavarye ce si opazil kako razliko Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
David Napisano 17. junij, 2005 Prijavi Napisano 17. junij, 2005 Evo glih vidu reklamo..Dost zanimiv..A kdo ve-a lahko to ?koduje motorju? ?eprou men na tanku pi?e 95octan only,me res zanima..? Aja 1.5 16v..Yavar,ti vem da tanka? 98 pa prav?,da ni problemov..? Sam pomoje se to pozna pr mo?nej?ih motorjih, pr teh "navadnih" pa verjetn isti ?morn..Lahko se pa tudi motim Poznat je tudi pr ?voh motorjih.....tako da lahko mirne du?e nalije? noter..... No ko kdo zvce kje to?no to tankajo nej sporo?i da grem sprovat..... LP daVid Citiraj Feel free....
LabiGT Napisano 17. junij, 2005 Prijavi Napisano 17. junij, 2005 Ja sem razumel da od danes naprej pri OMV-ju ni vec super98 ampak samo 100. Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Guest BrainLess Napisano 17. junij, 2005 Prijavi Napisano 17. junij, 2005 Evo glih vidu reklamo..Dost zanimiv..A kdo ve-a lahko to ?koduje motorju? ?eprou men na tanku pi?e 95octan only,me res zanima..? Aja 1.5 16v..Yavar,ti vem da tanka? 98 pa prav?,da ni problemov..? Sam pomoje se to pozna pr mo?nej?ih motorjih, pr teh "navadnih" pa verjetn isti ?morn..Lahko se pa tudi motim Lahko nalije? brez problema - lahko ti edino ventile malo spuca Samo skoz pa jaz tega nebi tankal! Citiraj
LooK Napisano 17. junij, 2005 Prijavi Napisano 17. junij, 2005 Thnx, grem zdele na en OMV pa bomo vidl..?e sploh ?e majo "tanovga", k po enih virih ne nekaterih OMV ?rpalkah za to prvi? sli?jo, ?eprav je po tv reklama k ga jereb nalije u en avto in njemu ful sede (avtu namre?) Citiraj
LooK Napisano 17. junij, 2005 Prijavi Napisano 17. junij, 2005 No sm ?u na OMV na litijsko pa gledam,pa nikjer ne pi?e 100..Pa sm natanku 98oktanov, noter sm pa upra?u ?e kej vejo kaj je kej stem 100oktancem,pa mi je lepo razlo?ila,da sm ga ravnokar tanku,da mi tut na ra?unu pi?e,sam da ?e niso zamenjal nalepk Tko,da je ?e,?e koga zanima. Aja pa ko sm ?el,mi je ?e rekla nej opazujem,ker mi bo baje manj tro?il heh unih par deci pa res dvomm,da bom opazu.. Drga? mam pa ob?utk,da avto res mal bl potegne..lahko se mi pa samo zdi :ne vem: Citiraj
eye Napisano 17. junij, 2005 Prijavi Napisano 17. junij, 2005 u zakon to bo treba it sprobat, sam tko ne verjamem da je 100 oktanov :S Citiraj
torstorm Napisano 18. junij, 2005 Prijavi Napisano 18. junij, 2005 Pri nas v Ljutomeru je tudi 100 oktanski, namesto 98, cena pa je ista. Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
YavarYe X6V6 Napisano 19. junij, 2005 Avtor Prijavi Napisano 19. junij, 2005 Natankamo in stestirano, u?inek zagotovljen. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
David Napisano 19. junij, 2005 Prijavi Napisano 19. junij, 2005 OMV se je za to potezo odlo?il predvsem zaradi tega da "odtegne" nekaj petrolovih strank....... En znanec je reku da bo dal u analizo ta 100 oktanski benzin da vidimo kolk je tega dejansko noter....... LP daVid Citiraj Feel free....
LooK Napisano 19. junij, 2005 Prijavi Napisano 19. junij, 2005 Evo glih vidu reklamo..Dost zanimiv..A kdo ve-a lahko to ?koduje motorju? ?eprou men na tanku pi?e 95octan only,me res zanima..? Aja 1.5 16v..Yavar,ti vem da tanka? 98 pa prav?,da ni problemov..? Sam pomoje se to pozna pr mo?nej?ih motorjih, pr teh "navadnih" pa verjetn isti ?morn..Lahko se pa tudi motim Lahko nalije? brez problema - lahko ti edino ventile malo spuca Samo skoz pa jaz tega nebi tankal! Hmm.zakaj pa ne? Zanima me tko informativno..A lahko kej ?kodi motorju, al gre kej prej adijo,?e bi ves ?as tanku tega,kot pa 95?Ker sem ?isti laik glede tega, bi biu vesel,?e kdo,ki obvlada to malo razlo?i LP Citiraj
Kyuss Napisano 19. junij, 2005 Prijavi Napisano 19. junij, 2005 Gorivo, ki se me?a z zrakom in to dvoje potem ustvari kompresijo, mora v cilindru v drugem taktu zgoreti. Za kvaliteto gorenja poskrbi gorivo z dolo?eno oktansko vrednostjo. Medtem ko eksplozije v cilindru niso za?elene, ?tevilo oktanov zvi?uje kvaliteto zgorevanja. Ve? oktanov pomeni bolj?e zgorevanje, manj pa slab?e in mo?nost eksplozije. V primeru, da bi motor tekel na izjemno slabo oktansko vrednost (recimo 80 oktanov), bi nepravilno zgorevanje (eksplozije) zraka in goriva po?kodovalo bate, glavo in cilinder. 100-oktanski bencin se v?ge kasneje kot 95-oktanski, obenem pa je zgorevanje bolj vro?e, s tem pa sprosti ve? energije. V kolikor motor ne ka?e nobenih posebnih znakov, da mu 95-oktanski bencin ne ustreza - torej te?e normalno, brez nihanja v taktih -, uporaba ve?oktanskega bencina (v tem primeru nad 95) ne izbolj?a lastnosti motorja. Ve?ina novej?ih motorjev ima ra?unalni?ko vodeni vbrizg goriva, ki to?no odmerja koli?ino bencina in zraka in prepre?uje zatikanje med takti. Tak vbrizg je tovarni?ko nastavljen na dolo?eno oktansko vrednost goriva in ne zazna vi?je gorljivosti vi?jeoktanskega bencina. Naprimer, v cilinder vbrizga enako koli?ino 100-oktanskega bencina kot 95-oktanskega. Ker pa je izkoristek 100-oktanskega bencina ve?ji, je potrebna manj?a koli?ina, vendar ra?unalnik le-te ne more odmeriti, ker zmeraj deluje na principu 95-oktanskega bencina. Sicer pa, z motorjem po pravem ne bi smelo biti ni? narobe, ?e doliva? 100-oktanski bencin namesto 95. Citiraj Broken hearts and other mortal wounds ...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.