Skoči na vsebino

Mazda 323f 98


Tuba

Priporočeno sporočilo

Zdravo

Verjetno ?e taka tema obstaja vendar rabim malo bolj hiter odgovor pa sem kar novo odprl. In sicer kupujem neki malo bolj poceni avto seveda pa mora biti japonc, ker drugih avtomobilov no?em vozit :D . Pred ?asom smo v dru?ini imeli mazdo 323f v6 150 konjsko in je zelo dobro ?la ampak smo jo na?alost potem prodali. Zdaj pa kupujem avto za sebe in mi je v o?i padla tale mazda ---> http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5231843&show=1

Zdaj ?e kdo pozna bi bil zelo vesel ?e lahko kaj ve? pove o njej, ker po slikah zgleda zelo lepo.

Zanima me pa ?e nekaj stvari glede teh mazd z 90 konji. Kako gre recimo ta 90 konjska mazda proti tisti v6, ki smo jo v?asih imeli? Se da dobit dele bolj enostavno kot pa za mo?nej?o sestro, ker smo imeli velike probleme pri nabavi delov? Je imel ta tip mazde kaj problemov z ma?ino, kak?ne serijske napake itd...

In pa seveda kako je recimo z nabavo stvari kot so ?portne vzmeti, izpuh itd... Se da sploh kaj dobit?

 

Najlep?a hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljen!

 

Med 1.5 16v in 2.0 V6 24V je OGROMNA razlika, no ne samo v voznih lastnostih tudi v registraciji in nekaj tudi v potro?nji goriva.

 

Kar se delov ti?e, mislim da je forum kar pravi naslov, tako da ne rabi? preve? skrbet!

 

Veliko sre?e pri nakupu!

 

P.S. - kolega ravno sedaj prodaja 2.5 V6 (registracija ista kakor za 2.0 V6, s tem da potegne bistveno bolj odlo?no)!.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljen!

 

Med 1.5 16v in 2.0 V6 24V je OGROMNA razlika, no ne samo v voznih lastnostih tudi v registraciji in nekaj tudi v potro?nji goriva.

 

Kar se delov ti?e, mislim da je forum kar pravi naslov, tako da ne rabi? preve? skrbet!

 

Veliko sre?e pri nakupu!

 

P.S. - kolega ravno sedaj prodaja 2.5 V6 (registracija ista kakor za 2.0 V6, s tem da potegne bistveno bolj odlo?no)!.

 

To vem da je verjetno kar velika razlika. Skrbi me edin to da mogo?e potem ne bi bil glih ravno zadovoljen z mo?jo. Recimo vozil sem hondo civic 5 gen. torej letnik 92-95 z 90 konji in tisto mi je bilo dovolj. Zdaj nevem ali mazda gre podobno ker glede konjev sta na istem. Aja pa lega me tudi zanima. Pomojem bi morala biti lega te mazde nekaj podobnega kot pri 2.0 v6 al se motim? Zdaj probam najti ?im lep?e ohranjen avto brez rje itd... Zato mi je tudi ta na linku najbolj padla v o?i. Avto bom pa rabil tam nekje do 2 let.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To vem da je verjetno kar velika razlika. Skrbi me edin to da mogo?e potem ne bi bil glih ravno zadovoljen z mo?jo. Recimo vozil sem hondo civic 5 gen. torej letnik 92-95 z 90 konji in tisto mi je bilo dovolj. Zdaj nevem ali mazda gre podobno ker glede konjev sta na istem. Aja pa lega me tudi zanima. Pomojem bi morala biti lega te mazde nekaj podobnega kot pri 2.0 v6 al se motim? Zdaj probam najti ?im lep?e ohranjen avto brez rje itd... Zato mi je tudi ta na linku najbolj padla v o?i. Avto bom pa rabil tam nekje do 2 let.

 

podvozje pri V6 je ?ist druga?no kot pri navadni ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar se pospe?evanja ti?e, pa lahko skupaj ugotovimo, da bi bila Honda bolj posko?na s temi konji?i! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:D 1.5 mlincki so odlicni avtomobili dele dobis vse,motorji drzijo isto kot na hondah,samo poskocni pa niso tak,hiba je samo rja na spodnjih delih vrat,to dobro poglej

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Honda Civic z 90KM nikoli nima pospe?ka o 0-100 9,8 sekund. To je fizi?no nemogo?e sploh pri skoraj tono te?kem avtomobilu. Okoli 11 sekund bi bilo precej bolj realno al bi pa moral imeti 110-115KM pod pokrovom.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Boss, tle pa se ne strinjam. Tudi Symon ko je ?e imel Mi?ko (sivo C makino) je vozil okrog 10.0 od 0 do 100 kmh (upam da me spomin ?e ne zapu??a), tako da ti bo lahko kar on povedal kaj na to temo. No s tem da Hondakl pa se bolje zavrti kot 323 in je rezultat kot na dlani. :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja pa ?paroven ,vsaj jaz sem imel porabo med 7.5 do 8.3 in ne navijat da je pa 2.0 tok drga?na sploh na podvozju(kar se pa same mo?i ti?e pa ni primerjave) Jaz sem bil zadovoljen z njo,naredil sem 130kkm in ni bilo ve?jih problemov razen pa? dotrajani deli (amortizerji ,stabilizatorji ,kon?niki) in pa rjavina na vratih kot so povedali in za vsakdanjo uporabo je super.Je pa lega vozila dobra,ampak jo z ni?jimi fedri(original je kot traktor visoka) precej izbol?a? in pa kak?nimi 15'' gumami Kar se ti?e posko?nosti (ni nevem kaj)si upam trdit da je kar primerljiva s hondo razen ?e ti je tista 2m razlike klju?nega pomena :) po ac se pa tud komot bo? peljal 150km/h

Najbolje da sproba? od ka?nega foruma?a pa se odlo?i?.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e bo? enkrat peljal (oz. bolje re?eno - poslu?al med vo?njo) V6 (verjetno si jo ?e vozil sicer) in potem 1.5 16v, si lahko mislim katero bo? na koncu kupil! :bravo::ljubezen:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e bo? enkrat peljal (oz. bolje re?eno - poslu?al med vo?njo) V6 (verjetno si jo ?e vozil sicer) in potem 1.5 16v, si lahko mislim katero bo? na koncu kupil! :bravo::ljubezen::harhar:

 

Pa saj sem napisal da je bistvena razlika v motorju, in ne nisem se vozil v6 mopeda

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e bo? enkrat peljal (oz. bolje re?eno - poslu?al med vo?njo) V6 (verjetno si jo ?e vozil sicer) in potem 1.5 16v, si lahko mislim katero bo? na koncu kupil! :bravo::ljubezen:

 

?e misli? mene sem se kar dosti prevozil z 323f v6, ker smo jo kak?ni 2 leti imeli doma in mi je zdaj zelo ?al da smo jo prodali :( . Sem se tudi vozil kot sopotnik z navadno 323f vendar se takrat niti nisem kaj zavzemal vem pa edino to da je res dosti bolj po?asna kar je logi?no :D . Za tisto mazdo kar sem dal pa link pa tudi odpade, ker sem klical lastnika in pravi da je bila ?e cela prebarvana in da se ?e na novi barvi pozna rja. Te?ko je ?e dobit kako tak?no mazdo da bi bla res zelo lepo ohranjena. Gledam pa tudi vse Japonske znamke in njihove ?portne modele tako da ?ez ?as se ?e bo nekaj na?lo, ?e ne pa pol k nekaj ve? na?param :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

1.5 tud pod razno ni "?portna" in tudi razne vzmeti in izpuhi ne bodo naredil "?portne" :P

 

pa saj oblika ni ni? druga?na nooo :hudicek:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Boss, tle pa se ne strinjam. Tudi Symon ko je ?e imel Mi?ko (sivo C makino) je vozil okrog 10.0 od 0 do 100 kmh (upam da me spomin ?e ne zapu??a), tako da ti bo lahko kar on povedal kaj na to temo. No s tem da Hondakl pa se bolje zavrti kot 323 in je rezultat kot na dlani. :bravo:

 

Ups ja pozabu... o Hondi je govora... to leti k zme?ano tud, ?e ma sam 90konjev... :bravo::hohoho:

 

Sam zakaj je pol rezultat za C-jko pri okrog 13 sekundah... tale stran za primerjavo zmogljivosti pol nekje ?epa, ?e je simon vozu 2 do 3 sekunde hitreje kot pravijo oni :ne vem:

 

V bistvu res, spomin te ne zapu??a. Nekje med 10 in11 vem, da je bilo gladko. S tem, da je 323C gotovo te?ja kot Civic pa tudi 1,5 motor je eden bolj lenih kar sem jih vozil. :blush:

 

Ampak poglej kak?en pospe?ek so namerili na tej strani za 323C - nekaj ne ?tima. Glede te?e sta si zelo podobna saj je med najla?jima modeloma razlike le okrog 50kg.

 

Konjev ne more? prelisi?it in za vozit pod 10s/100km rabi? imet razmerje mo?i glede na te?o kar precej pod 10kg/KM.

 

Govorimo seveda o serijskih avtomobilih s podatki iz fabrke...

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj ne vem to?no v glavnem nekje med 10 in 11s smo namerili. Ve?krat. Pa tudi, ?e je za pol sekunde fore je ?e vedno bolj?i rezultat kot na tej strani. Sploh za navadne avte je tole bolj brezveze primerjati. Ne vem sploh kje bi vzel uraden podatek kak pospe?ek ima en 15 ali ve? star avto. Drugo je za neke ?portnike kjer so bili ti podatki v vsaki bro?uri. Aja pa ?e smo natan?ni moja Mazda je imela izmerjenih 90 konjev ob cca eni toni ali celo manj.

 

Zdaj pa nazaj na ontopic. 323F 1,5 ali GT sta dva kar razli?na avta. Ni le razlika v motorju ampak tudi vzmetenju in zavorah. Cesko jaz ti priporo?am, da (?e se ti ne mudi) po?aka? na kako dobro GTko. :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj ne vem to?no v glavnem nekje med 10 in 11s smo namerili. Ve?krat. Pa tudi, ?e je za pol sekunde fore je ?e vedno bolj?i rezultat kot na tej strani. Sploh za navadne avte je tole bolj brezveze primerjati. Ne vem sploh kje bi vzel uraden podatek kak pospe?ek ima en 15 ali ve? star avto. Drugo je za neke ?portnike kjer so bili ti podatki v vsaki bro?uri. Aja pa ?e smo natan?ni moja Mazda je imela izmerjenih 90 konjev ob cca eni toni ali celo manj.

 

Zdaj pa nazaj na ontopic. 323F 1,5 ali GT sta dva kar razli?na avta. Ni le razlika v motorju ampak tudi vzmetenju in zavorah. Cesko jaz ti priporo?am, da (?e se ti ne mudi) po?aka? na kako dobro GTko. :bravo:

 

Sj se mi sploh ne mudi kam pa? tko sm mislo ker je una na linko dokaj lepo zgledla da bi pa mogo?e nabavo en tak avto za kak?ni 2 leti da si glih nebi rabo vsak dan avto od mame sposojat :D . Druga?e se pa zelo nagibam k kak?ni toyoti celici od letnika 2000 dalje ampak tam je ?e pa pol dost velka cena pa bi ?e mogu mal zaslu?it :D . No sej bo ?as pokazu svoje mogo?e se pa tudi kak lep primerek GT-jke najde :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.