Skoči na vsebino

?portni filter

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ok verjetno je blo ?e dosti govora o tem....me pa useeno zanima kak je dejansko u?inek ?portnega filtra na sam motor....torej razen glasa pa baje navora....kaj pridobi????

 

Na moji mazdi se zdi sila komplicirano to zamenjat....sem najdu sam na internetu neke podatke kako zamenjat....sam tisto ?e meji na en hud tuning.....so pol avta razstavli za filter montirat.......

 

 

Torej predlogi.....

 

 

LP david

Feel free....

Napisano

Kar se mene ti?e je bila glavna pridobitev zvok, mo?i pa sem imel manj kot prej, ker nisem zrihtal dovoda hladnega zraka. Pa ker je zvok sli?en le ?e ga malo bolj v obrate stisne?, je bila malenkost ve?ja poraba ...

 

Jaz bom letos verjetno dal noter en filter od APEXi-ja, pa zrihtal dovod zraka, ?eprav ne pri?akujem kakega pove?anja mo?i ...

Napisano

Jaz sem imel K&N konusni filter v Fiat Puntu (1,2 16V) in Renault Megane (1,6 16V) in pri nobenem ni bilo opaziti pove?anja mo?i - pri nizkih obratih je je bilo kve?jemu manj - je pa (kot pi?e ?e v prej?njem postu) narasla poraba, ker zaradi zvoka podzavestno priganja? avto! :D

Papa, Tomi
Napisano

Jaz sem imel K&N konusni filter v Fiat Puntu (1,2 16V) in Renault Megane (1,6 16V) in pri nobenem ni bilo opaziti pove?anja mo?i - pri nizkih obratih je je bilo kve?jemu manj - je pa (kot pi?e ?e v prej?njem postu) narasla poraba, ker zaradi zvoka podzavestno priganja? avto! :D

Evo super....torej filtra ne bom dajal noter.....hvala za dober nasvet...:D

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

No jaz sm ga meu na fiestici pa pa morm re? da "mal" je razlike. No sedaj imam pa navaden filter se mi ja pa poraba ob?utno zman?ala, imama pa ob?utek da je avto tko bl len ratu - al sm pa jaz :)

Napisano

No jaz sm ga meu na fiestici pa pa morm re? da "mal" je razlike. No sedaj imam pa navaden filter se mi ja pa poraba ob?utno zman?ala, imama pa ob?utek da je avto tko bl len ratu - al sm pa jaz :)

Kot sem uspel ugotivit si verjetno ti bolj len ratal...... :D

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

Hkhmmm, ne vem no ... :whatever: ni ravno ?isto tako (bolj "fine" luknjice bi pomenile manj?i in ne ve?ji pretok zraka! :P

Papa, Tomi
Napisano

ti ?portni filtri ki so naoljeni, imajo ve?je luknjice da gre zrak skozi in ker je ve? plasti tkanine vmes zrak za?ne vrtin?iti in s tem tudi prah ki pa se oprijema na olje .Zato tudi enako filtrirajo in imajo ve?jo prepustnost.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

ti ?portni filtri ki so naoljeni, imajo ve?je luknjice da gre zrak skozi in ker je ve? plasti tkanine vmes zrak za?ne vrtin?iti in s tem tudi prah ki pa se oprijema na olje .Zato tudi enako filtrirajo in imajo ve?jo prepustnost.

Torej razen glasa pridobi? kaj al ne??

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

Ja, vec praha :)

hihihih Labi praholovilec. Press :lol:

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

O prahu bi se dalo debatirat (eni tako, drugi druga?e) - ?e vedno trdim, da je tak?en filter (?e ga kupuje?, da bi avto "bol letel") slaba nalo?ba - razmi?ljaj v kak?no drugo smer - nenazadnje si lahko za ta denar privo??i? odli?no ve?erjo v dvoje... B):D

Papa, Tomi
Napisano

....odli?no ve?erjo v dvoje... B):D

 

 

 

Ja to definitivno....in to zelo rad prakticiram......Sicer pa nisem niti mislu filtra gor dat.....sam zanimalo me je kako je s tem....

 

LP daVid

Feel free....

Guest BrainLess
Napisano

?portni filtri imajo bolj fine luknjice kot pa navadni, zato srkajo bolj pre?i??en zrak.

to glih nebo dr?alo ..... prej nasprotno!

 

Imajo ve?je re?e za ve?ji pretok zraka!

?e ima? poskrbljeno za hladen dovod zraka ti mogo?e! izbolj?a malo navora kar se pozna v vi?jih obratih, zvok je bolj?i, pa v vsakem primeru se pozna na porabi!

 

To je vsa umetnost!

Napisano

Fine v smislu, da so vse enake. Pretok zraka pa je jasno ve?ji, zato je treba filter naoljiti, da zaustavlja umazanijo.

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Napisano

c-c-c :blink:

Papa, Tomi
Napisano

odvisn ti je spet od avta kolk dobis velik ne mal pa poraba se ti poveca pa naj ti govorijo karkol, tko ko so fantje rekli sam filter brez dovoda hladnega zraka ni nc....seveda pa si lahko skoraj vse sam doma nardis pa je...

Napisano

Tak se govori. B)

Jaz ma filter, pa se fejst pozna. V obratih pridobi? na no?i saj ?portni filter zajem ve? zraka v obratih, kot navadni, ?e pa ima? ?e napeljan dovod zraka do filtra pa tolko bojl?e.

Res je tudi da se poraba zvi?a.

B)B)B)

Napisano

to je en krat ena trenutn delam sistem dovoda hladnega zraka tko jak da v bistvu bi med voznjo zajemal dovolj zraka, ampak bo imel v filtru vgrajen ventilator ki bo se mal bolj potiskal hladen zrak...prvi testi uspesni racunam na pridobitev 6-8 KM bomo pa vidli.... :D

Napisano

to je en krat ena trenutn delam sistem dovoda hladnega zraka tko jak da v bistvu bi med voznjo zajemal dovolj zraka, ampak bo imel v filtru vgrajen ventilator ki bo se mal bolj potiskal hladen zrak...prvi testi uspesni racunam na pridobitev 6-8 KM bomo pa vidli.... :D

:D optimist, samo z dovodm hladnega zraka in ?portni zra?nim filtrom ni ?e noben dosegel pridobitve 6-8 KM, oz. ni nikjer potrjeno na valjih...

 

kar se pa naoljevanja ?portnega filtra ti?e, MORA biti naoljen, seveda s posebnim za to narejenim oljem, ker to ustavlja in filtrira prah in razli?ne delce.

 

?e pa pride tale olj?ek v sesalni kolektor, pa ni blema, saj nima kaj biti... tudi oljni hlapi iz motorja se po sesalnih poteh vrtijo proti zgorevalnim komoram.

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

s ?im oz. ?e ima kdo za??iten vhod v cev, ki je napeljana do filtra, glede na to da se po cesti marsikaj vala in da ti glih vsak kamen in ogromno prahu ne pride do filtra? Seveda ?e se vhod za?ne pri spodnjem delu odbija?a, najbolj verjetno da tam kjer je ?e original luknja za vhod zraka.

Napisano

Glej po spodnji strani se sam na vstop da filc ki preprecuje nabiranja prahu, kar se pa kaalmanove logike tice da se ne pridobi taksna moc mu pa lahko samo povem da se bo kmalu vrsila preobrazba moje mazde in sicer na cca. 300-350 KM pa ti bom pol dal podatke kolk da taksen filter, ker se jih da nabavit ze v trgovinah sam pr nas jih ma mogoce le kdo....ti si ga pa naolji do kraja jst ostajam pri suhem :D

 

lohk ti pa tut pol posodm filter pa bos probu

Napisano

Tak se govori. B)

Jaz ma filter, pa se fejst pozna. V obratih pridobi? na no?i saj ?portni filter zajem ve? zraka v obratih, kot navadni, ?e pa ima? ?e napeljan dovod zraka do filtra pa tolko bojl?e.

Res je tudi da se poraba zvi?a.

B)B)B)

SLO? :P:lol:
Papa, Tomi

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.