Skoči na vsebino

ROPOT PRI SKLOPU JERMENOV MAZDA CD136


Priporočeno sporočilo

Prosim za pomo? !!

Imam ponovn problem z mojo mazdo 6 d . Vpredelu mikrojermena in zobatega jermena se si?i zvok, kot da melje le?aj v eni od rolc .. MENJAL SEM OBE ROLCI MIKROJERMENA MIKROJERMEN IN NI? BOLJ?E ,POTEM JERMEN ZOBATI Z LE?AJEMA IN NATEZALCEM , isto ni? bolje .. Zaj pravi mehanik da ostane ?e samo spodnja jermenica vlka ki pride iz motorne gredi .. CENA JE ubit ... in ne upam raskirat , da ne bo isto . zvok pa je res zelo mote? posebaj v prostem teku ... JE MEL ?E KDO PODOBN PROBLEM ? LEPO PROSIM ZA NASVETE IN POMO? !!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta tvoj mehanik je ?alabajzar.

Tu ima? posebej temo - verjetno jermenica alternatorja, imam ?e eno novo ?e potrebuje?,

razen ?e so 'rolce' ki jih omenja? jermenice in si ?e menjal.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

se bom kar pridru?il temi

 

meni tudi rahlo ropota ko ?e avto ni segret, ko pa se segreje pa utihne... ne vem kaj bi to blo... sem ?e odprl plastiko na jermenu in po?prical z wd-jem in je utihnilo, ampak ?ez par dni pa je bilo spet sli?at?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

se bom kar pridru?il temi

 

meni tudi rahlo ropota ko ?e avto ni segret, ko pa se segreje pa utihne... ne vem kaj bi to blo... sem ?e odprl plastiko na jermenu in po?prical z wd-jem in je utihnilo, ampak ?ez par dni pa je bilo spet sli?at?

 

:jupiii::jupiii::jupiii::jupiii:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridru?ujem se mnenju juresa in ajvarja. :jupiii:

 

Rolca ni ?e nobena nikol crkna in ste dobre menjal. Zobati jermen ti pa samo lepo utrga in n? ne ?kriplje prej. :jupiii:

 

Ropota ti jermenica (elektro magnetna sklopka) alternatorja oziroma jermenica kompresorja klime. Klimo

izlo?i? tako da ?e jo ugasne? pa? neha ?kripat. :jupiii:

 

?e je ne bo? hitro menjal bo jermenica zaribala in ti bo potrgal mikro jemen! :jupiii:

Power user

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ROLCE SO VSE MENJANE , JE PA ZANIMIVO , KO JE MRZEL NE ROPOTA , KO SE SEGREJE - MO?NO ROPOTA ....ALTENATOR IN KLIMA KOMPRESOR PREVERJENO VSE OK .. JE PA ?E ENA STVAR TISTA ROLCA,KO JE NA NATEZALCU MIKRO JERMENA JO TRESE ( JE TO NORMALNO ? ) ZATO PRAVI MEHANIK , DA JE SPODNJA JERMENICA IZ MOTORNE GREDI VULKANIZIRANA V GUMO - DOBLA JE KAO LUFT IN OPLETA ZATO TA ZVOK POSEBAJ KO SE SEGREJE .. POSREDUJEM NJEGOVO MNENJE .. ??

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ROLCE SO VSE MENJANE , JE PA ZANIMIVO , KO JE MRZEL NE ROPOTA , KO SE SEGREJE - MO?NO ROPOTA ....ALTENATOR IN KLIMA KOMPRESOR PREVERJENO VSE OK .. JE PA ?E ENA STVAR TISTA ROLCA,KO JE NA NATEZALCU MIKRO JERMENA JO TRESE ( JE TO NORMALNO ? ) ZATO PRAVI MEHANIK , DA JE SPODNJA JERMENICA IZ MOTORNE GREDI VULKANIZIRANA V GUMO - DOBLA JE KAO LUFT IN OPLETA ZATO TA ZVOK POSEBAJ KO SE SEGREJE .. POSREDUJEM NJEGOVO MNENJE .. ??

 

Te?ko se bere.

Branje bi olaj?al z 1X klikom na "CapsLock".

 

Hvala.

 

Lahko pa da? dol mikro jermen in zalaufa? motor in poslu?a? kaj ropota, pa pazi da ti ne kuhne.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mehanik je ?e delo vse mo?no .. in ne more ugotovit .. Rejc Jermenice nima .. Vseeno HVALA za pomo?..

 

Zamenjat mehanika mogo?e ? :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Te?ko se bere.

Branje bi olaj?al z 1X klikom na "CapsLock".

 

Hvala.

 

Lahko pa da? dol mikro jermen in zalaufa? motor in poslu?a? kaj ropota, pa pazi da ti ne kuhne.

 

Kako pa samo jermenico preveri?? Oz kaj na njej te crkne?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kako pa samo jermenico preveri?? Oz kaj na njej te crkne?

 

Alternator ima jermenico s "sklopko", pricip bicikla.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Alternator ima jermenico s "sklopko", pricip bicikla.

 

ja ?e razumem,

 

pri meni je pa ?la vodna pumpa kot ta

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...
  • 8 mesecev kasneje...
  • 2 leti kasneje...

v tistem pogovoru s slivko....res ne vem tipa, sem ga pa? nesel v ?tacuno in so ga imel, ker ge za standardnega

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.