Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

POZDRAVLJENI

SEM NOV NA FORUMU IN VSAKA VAM ?AST O OPISANIH ZADEVAH KI JIH DAJETE...

MOJA ZADEVA PA JE TAKA:

SAM POZIMI KO JE HLADNO IN AVTO PRI?GEM SE TRESE,KO SE SEGREJE PA NEHA(SEM NATO?IL ?ISTILO V TANK,PA NI KAJ BOLJ?E).SMO POSKUSLI VEBASTO ODKLOPIT PA JE BLA MAL RAZLIKA SAM NE DOST.MEHANIK JE REK DA TUD KO DA GAS PRI HLADNEM DA ?UTI TRESENJE DO 2.000obratv,KO JE PA TOPEL TAKOJ PO V?IGU PA NI ?UTIT TEGA.Z V?IGOM NI PROBLEMA PA TUDI UGA?A NE.

PROBLEM SEM PA ZASLEDIL TUDI KO PRESTAVIM V VZRATNO IN SPELJEM OZI.KO VOZIM NA SKLOPKI SE TAK NEK ?UDEN ZVOK POJAVLJA KOT BI BILA MA?INA ODTEGNJENA AL PA DA MA ZOBNIK ZRAK????

PROSIM ZA NASVETE??

 

LP IZ KORO?KE JANI

:ne vem:

Napisano

Jani, samo pro?nja - ?e izklopi? CAPS LOCK (velike ?rke)! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

POZDRAVLJENI

SEM NOV NA FORUMU IN VSAKA VAM ?AST O OPISANIH ZADEVAH KI JIH DAJETE...

MOJA ZADEVA PA JE TAKA:

SAM POZIMI KO JE HLADNO IN AVTO PRI?GEM SE TRESE,KO SE SEGREJE PA NEHA(SEM NATO?IL ?ISTILO V TANK,PA NI KAJ BOLJ?E).SMO POSKUSLI VEBASTO ODKLOPIT PA JE BLA MAL RAZLIKA SAM NE DOST.MEHANIK JE REK DA TUD KO DA GAS PRI HLADNEM DA ?UTI TRESENJE DO 2.000obratv,KO JE PA TOPEL TAKOJ PO V?IGU PA NI ?UTIT TEGA.Z V?IGOM NI PROBLEMA PA TUDI UGA?A NE.

PROBLEM SEM PA ZASLEDIL TUDI KO PRESTAVIM V VZRATNO IN SPELJEM OZI.KO VOZIM NA SKLOPKI SE TAK NEK ?UDEN ZVOK POJAVLJA KOT BI BILA MA?INA ODTEGNJENA AL PA DA MA ZOBNIK ZRAK????

PROSIM ZA NASVETE??

 

LP IZ KORO?KE JANI

:ne vem:

 

luftmesser?

 

med voznjo kaj cuka? ma manj mo?i?

Samo da to kar ti pravi? - se ?udno trese ni sklopka ki drsi ali vztrajnik?

 

Pa ne kri?i - velike ?rke pomenijo da si razburjen <_<

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

luftmesser?

 

med voznjo kaj cuka? ma manj mo?i?

Samo da to kar ti pravi? - se ?udno trese ni sklopka ki drsi ali vztrajnik?

 

Pa ne kri?i - velike ?rke pomenijo da si razburjen <_<

 

sory

 

med vo?njo ne cuka in tudi mo?i ne uzgubi

-to se dogaja sam na zimo sedaj ?e 3 leta

Napisano

sory

 

med vo?njo ne cuka in tudi mo?i ne uzgubi

-to se dogaja sam na zimo sedaj ?e 3 leta

 

 

Mogoce zato, ker je zunaj hladno... in so vsi sklopi malo bolj trdi... :(

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

sory

 

med vo?njo ne cuka in tudi mo?i ne uzgubi

-to se dogaja sam na zimo sedaj ?e 3 leta

 

 

Teraj dokler dela, ne jo spu??at pod 1k obratov, pa bo ok. :D

 

Shodil ti bo vztrajnik.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mogoce zato, ker je zunaj hladno... in so vsi sklopi malo bolj trdi... :(

 

Ho?e? re?t, da jo zebe pa dregeta? :ne vem:

 

 

 

Kolk ?asa pa se to ?e dogaja. Mogo?e bi bilo treba preverit nivo olja ali pa ga celo zamenjat, dat kak aditiv za bolj?e mazanje.

 

S kolk obrati pa vozi?, ko je avto hladen? ?e so obrati prenizki ni dobro, saj je mazanja slabo.

33112_1.png

Napisano

Teraj dokler dela, ne jo spu??at pod 1k obratov, pa bo ok. :D

 

Shodil ti bo vztrajnik.

 

na to sem ciljal, ker nekateri vozniki tudi speljujejo do 2000 in verjetno zato trese

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Od mojih dveh avtodom 07 letnik dela isto... Ko hladn lavfa se ful zaganja na ?tandgasu... Podobno ko BRM BRM BRM .... se zaletava...

If in doubt, flat out... 

Napisano

ne ni nekaj BRM BRM... pa? trese jo, dokler je hladna pa tja do 1500 obratov-ko miruje,ko pa pritisne? ?ez pa tega ni ?utit,ko se pa peljem pa tega tresenja sploh ne zaznam.To sam na zimo sedaj ze 3.leto,olje menjam redno na 10.000km shela5w-40,porabe sploh ni na ?ipki na tolk kilometrov ......???

Napisano

ne ni nekaj BRM BRM... pa? trese jo, dokler je hladna pa tja do 1500 obratov-ko miruje,ko pa pritisne? ?ez pa tega ni ?utit,ko se pa peljem pa tega tresenja sploh ne zaznam.To sam na zimo sedaj ze 3.leto,olje menjam redno na 10.000km shela5w-40,porabe sploh ni na ?ipki na tolk kilometrov ......???

 

probaj ko se pelje? na 1500 stisniti sklopko ?e je kaj razlike, vsaj malo v zvoku...?e je, je to to

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

probaj ko se pelje? na 1500 stisniti sklopko ?e je kaj razlike, vsaj malo v zvoku...?e je, je to to

 

bom poskusil in javim

lp

Napisano

ni? od tega ,ko stisnem sklopko je vse ok,danes ko je blo mal topleje pa ko sem jo za?tartal jo je mal zatreslo potem pa ni? ve?......kot da bi blo kaj z elektroniko narobe,kak senzor itd..??? ali bi blo pametno it na servis in ga dat na ra?unalnik....,pozna ozi.priporo?a kdo koga kje v bli?ini Koro?ke,poznam sam v Velnju Mazda servis...

lp

Napisano

ni? od tega ,ko stisnem sklopko je vse ok,danes ko je blo mal topleje pa ko sem jo za?tartal jo je mal zatreslo potem pa ni? ve?......kot da bi blo kaj z elektroniko narobe,kak senzor itd..??? ali bi blo pametno it na servis in ga dat na ra?unalnik....,pozna ozi.priporo?a kdo koga kje v bli?ini Koro?ke,poznam sam v Velnju Mazda servis...

lp

 

ja saj to je to....vztrajnik te zajebava, pazi da na cesti ne ostane?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ja saj to je to....vztrajnik te zajebava, pazi da na cesti ne ostane?

 

kolk bo me to stal,kaj bi blo pametno(cekotno sklopko) ?e zamenjat - kje najdit dobrega mehnika.....
Napisano

vztrajnik po vsej verjetnosti

 

To je prvo, kar mi je padlo na pamet. Cene se pa gibljejo okoli 500?.

Napisano

kako naj zdaj ugotovim al je res vztrajnik al ne? bil pri mehaniku pa ni vedu kaj bi bilo to tresenje???

 

Na moji Mazdi ko je bil vztrajnik na koncu, se mi je poznalo na tempomatu. Ko sem vozil po klancu navzdol in sem imel vklopljen tempomat se je a avto rahlo zaletaval. Po menjavi vztrajnika je to nihanje prenehalo. to bi bilo mogo?e za provati.

www.gistel.si

Napisano

To pa ne vem ?e je ravno vztrajnik. To je nasploh problem s tempomatom..ne samo pri tebi :)

 

Pa ja, saj tempomat zmeraj po malo cuka... :zvizga:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.