Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

POZDRAVLJENI

SEM NOV NA FORUMU IN VSAKA VAM ?AST O OPISANIH ZADEVAH KI JIH DAJETE...

MOJA ZADEVA PA JE TAKA:

SAM POZIMI KO JE HLADNO IN AVTO PRI?GEM SE TRESE,KO SE SEGREJE PA NEHA(SEM NATO?IL ?ISTILO V TANK,PA NI KAJ BOLJ?E).SMO POSKUSLI VEBASTO ODKLOPIT PA JE BLA MAL RAZLIKA SAM NE DOST.MEHANIK JE REK DA TUD KO DA GAS PRI HLADNEM DA ?UTI TRESENJE DO 2.000obratv,KO JE PA TOPEL TAKOJ PO V?IGU PA NI ?UTIT TEGA.Z V?IGOM NI PROBLEMA PA TUDI UGA?A NE.

PROBLEM SEM PA ZASLEDIL TUDI KO PRESTAVIM V VZRATNO IN SPELJEM OZI.KO VOZIM NA SKLOPKI SE TAK NEK ?UDEN ZVOK POJAVLJA KOT BI BILA MA?INA ODTEGNJENA AL PA DA MA ZOBNIK ZRAK????

PROSIM ZA NASVETE??

 

LP IZ KORO?KE JANI

:ne vem:

Napisano

Jani, samo pro?nja - ?e izklopi? CAPS LOCK (velike ?rke)! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

POZDRAVLJENI

SEM NOV NA FORUMU IN VSAKA VAM ?AST O OPISANIH ZADEVAH KI JIH DAJETE...

MOJA ZADEVA PA JE TAKA:

SAM POZIMI KO JE HLADNO IN AVTO PRI?GEM SE TRESE,KO SE SEGREJE PA NEHA(SEM NATO?IL ?ISTILO V TANK,PA NI KAJ BOLJ?E).SMO POSKUSLI VEBASTO ODKLOPIT PA JE BLA MAL RAZLIKA SAM NE DOST.MEHANIK JE REK DA TUD KO DA GAS PRI HLADNEM DA ?UTI TRESENJE DO 2.000obratv,KO JE PA TOPEL TAKOJ PO V?IGU PA NI ?UTIT TEGA.Z V?IGOM NI PROBLEMA PA TUDI UGA?A NE.

PROBLEM SEM PA ZASLEDIL TUDI KO PRESTAVIM V VZRATNO IN SPELJEM OZI.KO VOZIM NA SKLOPKI SE TAK NEK ?UDEN ZVOK POJAVLJA KOT BI BILA MA?INA ODTEGNJENA AL PA DA MA ZOBNIK ZRAK????

PROSIM ZA NASVETE??

 

LP IZ KORO?KE JANI

:ne vem:

 

luftmesser?

 

med voznjo kaj cuka? ma manj mo?i?

Samo da to kar ti pravi? - se ?udno trese ni sklopka ki drsi ali vztrajnik?

 

Pa ne kri?i - velike ?rke pomenijo da si razburjen <_<

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

luftmesser?

 

med voznjo kaj cuka? ma manj mo?i?

Samo da to kar ti pravi? - se ?udno trese ni sklopka ki drsi ali vztrajnik?

 

Pa ne kri?i - velike ?rke pomenijo da si razburjen <_<

 

sory

 

med vo?njo ne cuka in tudi mo?i ne uzgubi

-to se dogaja sam na zimo sedaj ?e 3 leta

Napisano

sory

 

med vo?njo ne cuka in tudi mo?i ne uzgubi

-to se dogaja sam na zimo sedaj ?e 3 leta

 

 

Mogoce zato, ker je zunaj hladno... in so vsi sklopi malo bolj trdi... :(

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

sory

 

med vo?njo ne cuka in tudi mo?i ne uzgubi

-to se dogaja sam na zimo sedaj ?e 3 leta

 

 

Teraj dokler dela, ne jo spu??at pod 1k obratov, pa bo ok. :D

 

Shodil ti bo vztrajnik.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mogoce zato, ker je zunaj hladno... in so vsi sklopi malo bolj trdi... :(

 

Ho?e? re?t, da jo zebe pa dregeta? :ne vem:

 

 

 

Kolk ?asa pa se to ?e dogaja. Mogo?e bi bilo treba preverit nivo olja ali pa ga celo zamenjat, dat kak aditiv za bolj?e mazanje.

 

S kolk obrati pa vozi?, ko je avto hladen? ?e so obrati prenizki ni dobro, saj je mazanja slabo.

33112_1.png

Napisano

Teraj dokler dela, ne jo spu??at pod 1k obratov, pa bo ok. :D

 

Shodil ti bo vztrajnik.

 

na to sem ciljal, ker nekateri vozniki tudi speljujejo do 2000 in verjetno zato trese

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Od mojih dveh avtodom 07 letnik dela isto... Ko hladn lavfa se ful zaganja na ?tandgasu... Podobno ko BRM BRM BRM .... se zaletava...

If in doubt, flat out... 

Napisano

ne ni nekaj BRM BRM... pa? trese jo, dokler je hladna pa tja do 1500 obratov-ko miruje,ko pa pritisne? ?ez pa tega ni ?utit,ko se pa peljem pa tega tresenja sploh ne zaznam.To sam na zimo sedaj ze 3.leto,olje menjam redno na 10.000km shela5w-40,porabe sploh ni na ?ipki na tolk kilometrov ......???

Napisano

ne ni nekaj BRM BRM... pa? trese jo, dokler je hladna pa tja do 1500 obratov-ko miruje,ko pa pritisne? ?ez pa tega ni ?utit,ko se pa peljem pa tega tresenja sploh ne zaznam.To sam na zimo sedaj ze 3.leto,olje menjam redno na 10.000km shela5w-40,porabe sploh ni na ?ipki na tolk kilometrov ......???

 

probaj ko se pelje? na 1500 stisniti sklopko ?e je kaj razlike, vsaj malo v zvoku...?e je, je to to

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

probaj ko se pelje? na 1500 stisniti sklopko ?e je kaj razlike, vsaj malo v zvoku...?e je, je to to

 

bom poskusil in javim

lp

Napisano

ni? od tega ,ko stisnem sklopko je vse ok,danes ko je blo mal topleje pa ko sem jo za?tartal jo je mal zatreslo potem pa ni? ve?......kot da bi blo kaj z elektroniko narobe,kak senzor itd..??? ali bi blo pametno it na servis in ga dat na ra?unalnik....,pozna ozi.priporo?a kdo koga kje v bli?ini Koro?ke,poznam sam v Velnju Mazda servis...

lp

Napisano

ni? od tega ,ko stisnem sklopko je vse ok,danes ko je blo mal topleje pa ko sem jo za?tartal jo je mal zatreslo potem pa ni? ve?......kot da bi blo kaj z elektroniko narobe,kak senzor itd..??? ali bi blo pametno it na servis in ga dat na ra?unalnik....,pozna ozi.priporo?a kdo koga kje v bli?ini Koro?ke,poznam sam v Velnju Mazda servis...

lp

 

ja saj to je to....vztrajnik te zajebava, pazi da na cesti ne ostane?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ja saj to je to....vztrajnik te zajebava, pazi da na cesti ne ostane?

 

kolk bo me to stal,kaj bi blo pametno(cekotno sklopko) ?e zamenjat - kje najdit dobrega mehnika.....
Napisano

vztrajnik po vsej verjetnosti

 

To je prvo, kar mi je padlo na pamet. Cene se pa gibljejo okoli 500?.

Napisano

kako naj zdaj ugotovim al je res vztrajnik al ne? bil pri mehaniku pa ni vedu kaj bi bilo to tresenje???

 

Na moji Mazdi ko je bil vztrajnik na koncu, se mi je poznalo na tempomatu. Ko sem vozil po klancu navzdol in sem imel vklopljen tempomat se je a avto rahlo zaletaval. Po menjavi vztrajnika je to nihanje prenehalo. to bi bilo mogo?e za provati.

www.gistel.si

Napisano

To pa ne vem ?e je ravno vztrajnik. To je nasploh problem s tempomatom..ne samo pri tebi :)

 

Pa ja, saj tempomat zmeraj po malo cuka... :zvizga:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.