Skoči na vsebino

Mazda 6 hladna ne gre nikamor, kot da nima turbine


Priporočeno sporočilo

Fantje eno vpra?anje,

 

ker Mazdico v 99% vozi moja ?enkica, ji nisem mogel verjet ko mi je parkrat rekla da avto ne gre nikamor, do v?eraj. Vedno ko sem jo vozil je ?la ko ?us.

 

V?eraj pa popolnoma druga?na pesem. Avto je 3 dni stal ?ez vikend in se ni v?igal. V?eraj se odpravimo z dru?ino v trgovino. Zunaj seveda -3 stopinje, ko je avto hladen ga seveda merkam in vozim zmerno. Ko se je temperatura vode dvignila na delovno temperaturo (polovico), ho?em resneje pospe?iti in avto ne gre, to se je zgodilo po par kilometrih vo?nje. Prevozim 15km, avto ?e vedno ne gre nikamor, kot da ne bi imel turbine. Ko gremo nazaj iz trgovine proti domu (avto stal kak?no uro), zopet ni ?el od za?etka ne vem kako dobro, po parih kilometrih se mu je pa za?elo trgati!!!

 

Kaj bi lahko to bilo?? Ima mogo?e avto kak?no za??ito, da ko je hladen ga ne more? pritisnit??

 

Hvala za odgovore!!

 

LP

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm, ?udna finta. ?el sem malo googlat in na?el sem slede?e: ena ?oba odpoveduje, zama?en EGR, ECU dobiva napa?ne podatke od kakega senzorja (MAF?),... Najbolj?e, da ti ga dajo na tester. V?asih samo "update" pomaga.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem danes zjutraj ?el jaz z avtom v slu?bo in sem malo sprobaval. Dokler kazalec za temperaturo hladilne teko?ine ne pride do sredine, avto vle?e ?ele od nekje 3000 obratov dalje (vklaplja turbino), ko je kazalec na sredini nekje med 2000 in 2200, takrat se mu pa trga!!! Ga bom pa peljal najprej k svojemu mehaniku na ra?unalnik, noter mu bom vrgel ?istilec za ?obe je glih tank bolj prazen ?e, pol naprej bomo pa videl.

 

Ali je mo?no da ga prej webasto tolk mori, da ?ele nekje pri 3000 obratih dobi ?ivljenje???? Ker sedaj non stop laufa ker je temperatura skozi pod 5 stopinj. Do kdaj webasto dela, dokler se ne segreje hldilna teko?ina na delovno temperaturo verjetno??

 

Je lahko tudi varijanta da je avto ?ipan pa jaz ne vem, pa da ni narjeno tko kot treba??

 

LP Bo?tjan

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem danes zjutraj ?el jaz z avtom v slu?bo in sem malo sprobaval. Dokler kazalec za temperaturo hladilne teko?ine ne pride do sredine, avto vle?e ?ele od nekje 3000 obratov dalje (vklaplja turbino), ko je kazalec na sredini nekje med 2000 in 2200, takrat se mu pa trga!!! Ga bom pa peljal najprej k svojemu mehaniku na ra?unalnik, noter mu bom vrgel ?istilec za ?obe je glih tank bolj prazen ?e, pol naprej bomo pa videl.

 

Ali je mo?no da ga prej webasto tolk mori, da ?ele nekje pri 3000 obratih dobi ?ivljenje???? Ker sedaj non stop laufa ker je temperatura skozi pod 5 stopinj. Do kdaj webasto dela, dokler se ne segreje hldilna teko?ina na delovno temperaturo verjetno??

 

Je lahko tudi varijanta da je avto ?ipan pa jaz ne vem, pa da ni narjeno tko kot treba??

 

LP Bo?tjan

 

webasto prej pomaga...

?istilo se da pa v poln tank

 

malo preglej luftmesser

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem bral, da je enim zato to delalo, ker je premrzel zrak ?el do loput. Sicer ne vem v ?em je finta, ?e si eni NOS vgrajujejo (no resda v bencinarje) v avto, ki ?e bolj ohladi vstopni zrak pa intercoolerji pa to... To sem zasledil na Fordovem forumu, kjer se je zelo podoben problem pojavljal pri Explorerjih dizel.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem danes zjutraj ?el jaz z avtom v slu?bo in sem malo sprobaval. Dokler kazalec za temperaturo hladilne teko?ine ne pride do sredine, avto vle?e ?ele od nekje 3000 obratov dalje (vklaplja turbino), ko je kazalec na sredini nekje med 2000 in 2200, takrat se mu pa trga!!! Ga bom pa peljal najprej k svojemu mehaniku na ra?unalnik, noter mu bom vrgel ?istilec za ?obe je glih tank bolj prazen ?e, pol naprej bomo pa videl.

 

Ali je mo?no da ga prej webasto tolk mori, da ?ele nekje pri 3000 obratih dobi ?ivljenje???? Ker sedaj non stop laufa ker je temperatura skozi pod 5 stopinj. Do kdaj webasto dela, dokler se ne segreje hldilna teko?ina na delovno temperaturo verjetno??

 

Je lahko tudi varijanta da je avto ?ipan pa jaz ne vem, pa da ni narjeno tko kot treba??

 

LP Bo?tjan

 

?ipan avto nima veze s takim obna?anjem(preverjeno -imam jaz) po moje je kriva nafta, ki ni zadosti "redka", cel sistem mora? o?istit- tudi cedilce v tanku- o?itno, ko se avto segreje, deluje vse normalno... :ne vem:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nafta tle nima veze, gre za naroben od?itek nekje, ali na luftmeserju ali pa tudi iz teko?ine (kjer bere temperaturo motorja ?e se ne motim)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po doma?e povedano; s testerjem ti bodo ziher na?li napako :danzoman:

 

:hudicek::hudicek::hudicek: Ali pa tudi ne.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.