Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Moj bluetooth sam zazna avto. Nobenih te?av ?e nisem imel tako, da ne bi rekel, da je kvaliteta vpra?ljiva. Prednost je, da ni kabla, lahko ima? kar priklopljeno. In ja, ?e z mobitelom ima? dobesedno dodatne ?tev?ke, podatke o avtu in spotoma pogleda?, ?e bi se ti pri?gala kaka lu?ka. Prenosnika pa? nima vsak v avtu ves ?as.

 

Smo izjeme. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • Odgovori 137
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

prednost v bluetooth vmesniku ti je ?e to, ?e ima? kak pameten telefon(android), se lahko z njim pove?e? preko razli?nih programov na avto :)

nebi rekel da je to problem...kaj ti pa to?no ne dela?

ne pove?e se ti?

Pri izbiri avtomobila mora? izbrat:

Make: "Mazda"

Model: "Mazda6"

Type: "2.3L"

(seveda ?e ima? ?estko :) )

ker druga?e ne dela, ?e sam vpi?e? kak drug tip motorja... pol pa pri izbiri povezave izbere? "Engine" ...

 

ne js nimam 6-ke, men sploh ELM-ja ne zazna, se nemore povezat z njim pa mam PORT uredu nastavlen

Napisano

ne js nimam 6-ke, men sploh ELM-ja ne zazna, se nemore povezat z njim pa mam PORT uredu nastavlen

 

ne zazna ti vmesnika, ali se no?e povezat na ECU?

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

?e prav razumem. Kupi se bluetooth potem se pa s prenosnikom pove?e? s tem modulom. Kaj pa software za prenosnik? To se najbr? posebej kupi?

 

evo verzija 2, kao: http://www.ebay.co.uk/itm/CAR-DIAGNOSTIC-C...=item1c15a893ca

 

?e razumem, je to namenjeno bolj za prebrat kako napako, pa za od?itavat parametre itd..ne more? pa recimo ?ob nau?it :D:blush:

Napisano

Pizda je drag tale. :harhar:

Ima? prav OBD bluetooth vmesnik, ne da rabi? kaj s temi kabli ?arat. Klik

Software za Androida je naprimer Torque, za PC je Scanmaster ELM. Bere? vse parametre + napake ter jih bri?e?. Za u?enje teh zadev pa? rabi? original opremo. OBD standard je namenjen temu, da vsak mehanik lahko z univerzalnim skenerjem ugotovi kaj je na avtu narobe. Vsaka znamka ima pa potem ?e svoje fore in programsko opremo.

 

Deeyan pa si ti zih, da ima? sploh OBD2 standard, da nima? OBD1? Kateri letnik avta ima?. Od Mitja Silvia S14a je letnik 99 in ne vem kako so pri Nissanu to spravili ?ez ampak ?e nima tega standarda. :vskalo:

Napisano

Aha ?tekam. Se pravi, ?e no?em verzijo za android, pa bluetooth, je kabl ?e vedno trotlzihr varianta. ?e ?e se najbr? spla?a vzeti verzijo 1.5 potem?

Napisano

Ja verjetno res ?eprav s to verzijo s kablom nimam izku?enj. No la?em, imam za Nissana (consult) in je ponavadi treba COM port nastaviti, ostalo potem zalaufa. Pri bluetooth samo doda? napravo. V bistvu je oboje dosti trotlzihr. Najeda le dejstvo, da uni kitajski epadi z androidom nimajo bluetootha. :vskalo:

 

Novej?e je ponavadi bolj?e. Imajo ve? podpore, manj hro??ev.

Napisano

Yup. Enota je malo druga?na kot moja (barve pa moja je celo 1,4), CD pa isti. Saj ?e mene vpra?ate to dela itak en proizvajalec potem so pa samo drugi distributerji in ?minka. Oziroma so s?asoma razlike le v verzijah.

Tale je moja verzija, mislim da je ?e prodajalec isti. In glede na to, da 1,4 dela brez te?av bi mogla tudi 1,5 kve?jemu laufati ?e bolje ali pa mogo?e hitreje.

Napisano

ne zazna ti vmesnika, ali se no?e povezat na ECU?

 

napi?e mi "cannot connet to interface" oz. neki podobnega

 

Pizda je drag tale. :harhar:

Ima? prav OBD bluetooth vmesnik, ne da rabi? kaj s temi kabli ?arat. Klik

Software za Androida je naprimer Torque, za PC je Scanmaster ELM. Bere? vse parametre + napake ter jih bri?e?. Za u?enje teh zadev pa? rabi? original opremo. OBD standard je namenjen temu, da vsak mehanik lahko z univerzalnim skenerjem ugotovi kaj je na avtu narobe. Vsaka znamka ima pa potem ?e svoje fore in programsko opremo.

 

Deeyan pa si ti zih, da ima? sploh OBD2 standard, da nima? OBD1? Kateri letnik avta ima?. Od Mitja Silvia S14a je letnik 99 in ne vem kako so pri Nissanu to spravili ?ez ampak ?e nima tega standarda. :vskalo:

 

Sej ja, tegale BT ?aka zdele ?e skor en mesec :angry2:

 

druga? je pa motor letnik 1997, priklju?ek je pa takle:

 

post-1139-1327407135_thumb.jpg

Napisano

Jaooo Deeyan a si res tako neroden?? :vskalo:Kako ti sploh uspe fizi?no priklopiti OBD scaner na tole? Zdaj pa ?e pojdi pogledati kaj pi?e na pokrov?ku tega priklopa. DIAGNOSIS a ne? Ne OBDII? Vem ker imamo Mazdo letnik 97 in ima isti priklop. In si ne predstavljam kako bom fizi?no sparil tale tvoj konektor in OBDII konektor, ki je tak:

Objavljena slika

Objavljena slika

 

Za brezveze ?aka? na drugo verzijo prijatelj. Ti nima? OBDII priklopa. Je lahko 100x motor letnik 97 ali pa ?koljka in napeljava, zaenkrat ti slabo ka?e. Ker sem ?el prav ?e enkrat preveriti in ga nisem in nisem mogel vtakniti noter. :P Se pa prav spomnim, da sem enkrat celo po spodnjih navodilih z markom pregledal napake in jih odpravil.

 

Evo ti. Ti lahko napake bere? takole:

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

 

Tule ima? ?e enkrat ista navodila malo ob?irneje z vsemi kodami. To je ?al vse kar lahko naredi? pa ?e pokupi? vse OBD2 skenerje na ebayu. Pa ?e to mogo?e bolje, ?e gre? k kakemu ?tromarju, da ti tole pregleda, da ne bo? ?e kaj skuril. ?al. :rozico:

Napisano
Napisano

Tukaj je ?e link, kjer si lahko snamete program za diagnosticiranje, ScanXL-Professional v3.2.0 z dodatki za Mazdo, Form in GM.

http://hotfile.com/dl/142363531/e63ffcd/Sc...mplete.rar.html

 

preizku?eno s kablom ELM327 v1.4 :)

Imam pa tudi na zalogi originalni program "Mazda Eletronic Parts Catalog", ki ga uporabljajo na mazda servisih :) ... v njega enostavno vpi?emo ?asijo in dobimo nekatere podatke o vozilu, ter lahko brskamo po rezervnih delih :) ... Tudi za ta program bom objavil link, vendar moram najt in?talacijske datoteke :)

 

Zaupa? geslo za RAR?

Napisano

Symon, js mam ?e tole zadevo ;)

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Mazda-17-pins-OB...=item256896d92a

 

BTW, zanimivo je pa tut to, da ma father na BJ-jki diesel isti konektor kot js na BA (diagnosis)

 

?e ni nek univerzalen ampak specifi?en za znamke je vedno sranje. Daj preveri na kateri COM port ima? priklopljeno in nastavi v software. To sem imel z Nissanovim Consultom take te?ave. Potem je ?e vpra?anje, ?e software dojema tak kabel.
Napisano

?e ni nek univerzalen ampak specifi?en za znamke je vedno sranje. Daj preveri na kateri COM port ima? priklopljeno in nastavi v software. To sem imel z Nissanovim Consultom take te?ave. Potem je ?e vpra?anje, ?e software dojema tak kabel.

 

hmm, nvem, za brez veze verjetno niso delal ta kabel <_< bom js lepo po?aku na BT pa javim, ?e gre skoz ;)

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Danes sem dobil ta bloototh elm modul in nastalo je tole :)

 

Kr zanimiva zadeva, sploh ?e ve? kaj pomenijo kake cifre.

post-5237-1328817664_thumb.jpg

Napisano

Pomeni, da motor ?e ni bil ogret na delovno temperaturo, ga zato nisi ravno teral, da nimate hudega mraza in, da je akumulator ?e kar OK? :P

 

Hja, akumulator je nov , no ene par mesecev star :-) Motor res ni bil ogret, teral ga tut nisem...:) bi moral met navigatorja zraven, da bi mal brskal po tem, ali pa obratno, nekoga da bi vozil :)

 

V?asih mi pri dolo?enih obratih motor trese. Ponavad ko je res orenk ogret. Me zanima, ?e bi s teh podatkov lahko razbral, ali je kak senzor, lambda, ...fu? :)

Napisano

A vam tega diagnoza ne pove ???? :hudicek::hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A vam tega diagnoza ne pove ???? :hudicek::hudicek:

 

Ajga...v google translatorju mi manjka ?e izbira jezika 'from' "YavarYe X6V6" :bravo::hudicek:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Slo roadster.    Po sliki sodeč, je večina brez pleha nad glavo 😉
    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
    • Take probleme so imeli tudi drugod pa so jih rešili recimo takole   Vas motijo vozniki, ki »kampirajo« na prehitevalnem pasu? Tu bodo morali plačati kar 100 evrov kazni ... AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI S 130 km/h vozite po avtocesti, nakar naletite na voznika, ki se je odločil, da bo do Kopra vozil kar na prehitevalnem pasu. Brez naglice...  
    • Sem mislil, da ne bi, ampak naj vam bo, da boste lahko še kakšno krivdo pri meni našli - hint: pri prvem odlomku nisem ustavil pri stop znaku. Ostalo pa najdite sami.    1. del bi naslov, ko bemwejaš kupi Mazdo pol pa prehiteva po navadi v naselju, kjer je ozka cesta in omejitev 40, pa nato se postavi na pas za levo in nato gasa ter švigne naravnost - jebat ga, to je pač ta premium filing. Še dobro, da ni na isto idejo prišel Italijan v Fiatu, da štarta na brzino v svojo levo predno avtošola sploh spelje. To bi bilo "veselo" in ja zaradi takih manevrov je na tem križišču že počilo. 2. del je malo daljši, da boste ja našli vzrok s čim sem sprovociral ubogega Italijana, da se mi je zaganjal v rit in pol le prišel mimo (žal nimam zadnje kamere, da bi se vse to videlo). Mogoče sem naredil narobe, ker sem se umikal desno, da sem mu dal povod za prehitevanje tako, kot dvema motoristoma, ki si nista upala čez dvojno črto. Res sem žleht, ampak spet ne toliko kot modri avto pred tem Foton Tunland G7 Pickupom (sem mislil, da je ameriški, je pa en navaden kitajc). No blokiral ga je praktično do krožišča, kjer sta šla vsak svojo pot. 3. del pa še tist mojster z motorjem, ki je kar lepo prletel v nizkem letu upajoč, da se bo šzšlo. Tokrat se je, drugič bo pa verjetno cesta kriva al pa kak voznik avta, ko se ne bo.     V glavnem, video sem naredil, ker sem imel občutek, da mi nekaj ljudi tu gor ne verjame in namiguje, da lažem. Sem pa vseeno izpustil tiste počasnele, ker če bi še tisto dodal bi tole bil celovečerec. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.