Skoči na vsebino

Karambolirana Mazda 6


dejanot

Priporočeno sporočilo

Cao

 

Hja, no, prislo je do karambola Mazde 6, vceraj zvecer sem imel karambol in razbil levo prednjo stran Mazde 6 teska razmerja na cesti, niso bila popolnoma nic spluzena in v enem ovinku je avto iztiril iz ceste in se zaletel v skarpo (betonsko ogtrajo) ter se nazaj odbilo na cesto. Hvala bogu da je bla cesta prazna in ne prevozna meni ni bilo popolnama nic avto pa je v klavrnem stanju. Razbit je prednji odbijac, luc, blatnik, zvita leva roka saj je kolo negibno je pa zacuda da so vsi airbagi ne sprozeni torej se niso sprozili in me zavarovali :glare:

 

No naj vec povedo slike:

 

Objavljena slika Objavljena slika Objavljena slika

 

Objavljena slika Objavljena slika Objavljena slika

 

Avto se bo povsej vrjetnosti prodajal, torej tistega ki zanima me lahko kontaktira.

 

LP

!!! Adrenalin is our food, speed is our drug, DOWNHILL is our life,... =) !!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Airbag v tem primeru nima kaj obvarovati. Ce pravis, da si neposkodovan, potem je to cisto pravilno, da se Airbag ni sprozil...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja ne zgleda ne tolk hudo, kakor bi se pokazal, ?e vr?e? na papir, kaj je vse treba nabavit, potem pa ?e zmontirat in na koncu ?trihnit! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To se vsaj splaca uveljavljati kasko, kjer izgubis bonus in se ponavadi je 1% samoudelzbe... Ker skoda bo hitro par K ? ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vpra?anje ?e ima kasko - druga? pa tole je ?kode ve? kot za tri do ?tir jurje, ?e se bo ?lo z original novimi deli, kar tud kasko ne pokrije saj gre za ekonomsko totalko. :ne vem:

 

?e se pa potrudi pa sam poi??e dele bi ?lo ceneje sam pod dva jurja si te?ko upam napovedat, da bi zneslo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vpra?anje ?e ima kasko - druga? pa tole je ?kode ve? kot za tri do ?tir jurje, ?e se bo ?lo z original novimi deli, kar tud kasko ne pokrije saj gre za ekonomsko totalko. :ne vem:

 

?e se pa potrudi pa sam poi??e dele bi ?lo ceneje sam pod dva jurja si te?ko upam napovedat, da bi zneslo.

 

Cao

 

No zau kaska nimam, glede stroskov pa vrjamem da se takoj nabere sploh ce nimas poznanstev tako kot jaz, avto bom prodal in si potem nekaj drugega nabavil bo pa japonc, so zakon avti.

 

LP

!!! Adrenalin is our food, speed is our drug, DOWNHILL is our life,... =) !!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz bi se prej pozanimu kolk te kej pride ker jaz sm mal pogledu pa te pride blatnik,luc,nosilec odbijaca,odbijac vse novo 350?! Ne vem to j sam moje mnenje

 

Pa po moje nosilca prednega odbija sploh rabu nebi sam jaz nism mehabik :ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Odbija? mam celo jaz nekje na zalogi :blush:

 

Krco a ti resno, da se da dobit celo lu?, blatnik, odbija? za 350?? Tri leta nazaj so cenili samo lu? na 500? pa odbija? 300? :ne vem:

 

 

Ma ja res sam na silux stran pet tam jaz narocm kar rabm par dni nazaj sm za fiesto narucvov neke dele.

 

Ja taka cena verjetno na original servisi?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ?e hladilnik turbine je treba pri?tet, ki tudi ni najcenej?i

 

Tako, vrjetno je sel tudi IC ceprav je videti da nic ne pusca samo malo je zamakjen, hmm nebi vedel, nisem mehanik, zdraven je treba se pristeti poskodbo roke polosovine volansko letev hmm in se in se tako da takoj nanese par jurckov ?.

!!! Adrenalin is our food, speed is our drug, DOWNHILL is our life,... =) !!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmmm, ajvar je MPSko zalizal z BMW X5 precej mo?neje in zelo dobro skozi pri?el skozi.

 

Jaz tele slike poka?em An?etu in ti sporo?im - seveda ?e kdo prej pride ne me ?akat, me pa zanima iz kje si - ?e bi blo treba pogledat + na ZS okvirno ceno a ne :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmmm, ajvar je MPSko zalizal z BMW X5 precej mo?neje in zelo dobro skozi pri?el skozi.

 

Jaz tele slike poka?em An?etu in ti sporo?im - seveda ?e kdo prej pride ne me ?akat, me pa zanima iz kje si - ?e bi blo treba pogledat + na ZS okvirno ceno a ne :)

 

 

Cao

 

Mas PM

 

LP

!!! Adrenalin is our food, speed is our drug, DOWNHILL is our life,... =) !!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To mi pa sploh ni v?e? :( pa ravno si jo "po?timal"

 

Druga?e prednji odbija? imam jaz, sam je v modri barvi tako, da bi bilo potrebno barvanje.

 

?e te bo mikalo ti pa jaz lahko prodam svojo :P

 

 

Jah tako je, upam da se bo uredilo tako kot sem si zamislu.

 

LP

!!! Adrenalin is our food, speed is our drug, DOWNHILL is our life,... =) !!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes te bo Simon poklical, pa se morda kaj zmenita! :danzoman:

 

 

Cao

 

Ma me je ze dosti folka klicalo in pisalo tako da to pomeni da se veliko ljudi zanima za Mazde 6.

 

Upam da bova s Simonom najdla skupno besedo, hvala @JozaGulikoza.

 

LP

!!! Adrenalin is our food, speed is our drug, DOWNHILL is our life,... =) !!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.