Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

torej.

 

koliko je za avto slabo ?e se ?lovek vozi po ljubljanskih cestah te dni? ceste so suhe, ampak bele od soli ker so solili kot norci par tednov. torej a se bo to poznalo ?ez 20 let al se ne bo, ker so ceste suhe, al kaj bo to? poka?ite svoje znanje.

Napisano

Naza??iteno ali na?eto podvozje - 2x hitreje rjavi

dolo?eni deli novej?ih avtomobilov se za?nejo veliko prej lu??iti - po cca 3h letih (govorim za pike na avtu, praske itd, povsod, kjer sol pride pod zgornji sloj - enako se vidi kot oksidacija - zakaj ker so od cca 2000 barve na vodni osnovi - ekologija jebi ga (Vir : An?e).

 

Edit: seveda je odvisno tudi od tega koliko ?asa to pusti? na avtu da se v?ira

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

kaj to pomeni za??iteno podvozje?

 

Poznamo 2:

 

- tovarni?ko, kjer je mazda med najSLAB?ImI!

- dodatno, ki ga lahko naredi? pri profi?ih ali sam s premazom

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

- tovarni?ko, kjer je mazda med najSLAB?ImI!

 

Ne to nasploh Japonci so dosti slabi pri tem.

 

Zapelje? v avtomatsko pralnico dopla?a? za pranje podvozja in si dosti bolj miren. Sam sicer ro?no perem avto doma ampak tiste 2-3x letno pozimi ali pa na spomlad se pa spla?a pomoje zapeljati ?e v avtomatsko pralnico. Sploh zdajle ko je bilo ves ?as v minusu na avtu pa soli za celo dvorano kosila skuhat.

Napisano

Kar se zimskih in "slanih" prigod ti?e, marsikdo dela napako, da zapelje dobro nasoljen stroj v kvalitetno ogreto gara?o (npr. 15 ali 20 C), pol ga pa lu?tno raz?ira reve?a do naslednjega odhoda na mraz! <_<

 

Jaz sem jeseni naredil kompletno za??ito podvozja (podjetje Tri krone), pa mi je majstr rekel, naj ob obisku pralnice ne vzamem paketa ki vklju?uje pranje podvozja, saj mi lahko agresivni na?in pranja, odplakne ?e del te novonane?ene za??ite, se pravi bi naredil samemu sebi medvedjo uslugo. :closedeyes:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
:vskalo::vskalo: le kaj bojo o tem povedali primorci ko slano vodo ve?x nosi po luftu :)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Kar se zimskih in "slanih" prigod ti?e, marsikdo dela napako, da zapelje dobro nasoljen stroj v kvalitetno ogreto gara?o (npr. 15 ali 20 C), pol ga pa lu?tno raz?ira reve?a do naslednjega odhoda na mraz! <_<

 

Jaz sem jeseni naredil kompletno za??ito podvozja (podjetje Tri krone), pa mi je majstr rekel, naj ob obisku pralnice ne vzamem paketa ki vklju?uje pranje podvozja, saj mi lahko agresivni na?in pranja, odplakne ?e del te novonane?ene za??ite, se pravi bi naredil samemu sebi medvedjo uslugo. :closedeyes:

 

Kolk pa pride priblizno za??ita podvozja za ?estko tam? Jaz bom mogo?e spomladi tut tja peljal.

Napisano

70 do 80 ?, tam nekje vmes variira! :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

:vskalo::vskalo: le kaj bojo o tem povedali primorci ko slano vodo ve?x nosi po luftu :)

 

No no, iz primorske se spla?a kupiti avto, ne vidijo soli. Sploh iz Pirana. :hudicek:

 

Jo?a tole mi je malo hecno, saj uno olje po?kropi tudi v notranjost pragu. Kar je od zunaj je pa tako ali tako za??iten in bo? tudi z wapom ko bo? ?prical pod avto spral. :ne vem:

Napisano

Navodila sem dobil tak?nka kot sem napisal!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ja saj te razumem. Ampak sem pa presene?en, da se potem eno z drugim tepe (ali podma?e? s Krown oljem ali pa gre? parikrat na pranje podvozja). :blush: Vseeno podalj?a ?ivljenjsko dobo pleha in se najbr? spla?a.

Napisano

Hmmm, pr nas je bil zadnje tako za??iten avto z dinitrolom in ga je rja po?rla. Od takrat v familiji nimamo ve? nobene za??ite na avtih se pa mal ve? reskira v to, da se avto po soljenju obvezno v pralnici opere s programom za pranje podvozja.

 

Zaenkrat ta sistem najbolj pali.

33112_1.png

Napisano

torej. veliki kokolada spra?uje.

 

koliko je za avto slabo ?e se ?lovek vozi po ljubljanskih cestah te dni?

 

ni tok hudo, kot ce bi se peljal po celjskih...vseeno pa dost slabo

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.