Skoči na vsebino

Letne pnevmatike 2012

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 138
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Jst sem jih imel gor. Zelo dobra guma, vendar malo premehka (prehitra obraba logi?no).

 

Sedaj imam Toyo, preizku?eno dobra.

 

Jaz jih imam ?e drugo leto, moram samo pohvalit, radira pa se, ?e prtiska? po ovinkih, samo dr?i pa dr?i.... ;)

Prej sem pa imel Toyo, pa tud OK..

Napisano

Danes prvi? sprobal P6 Cinturato, in kot nala?? de?. Odli?na v de?ju, vsaj enako dobra ?e ne celo bolj?a od ER300, bremzanje zelo dobro, ?e bolj?e speljevanje - tudi hitrej?e speljevanje ne povzro?a vrtenja koles v prazno :bravo:

 

Zdej moram ?e po suhem sprobat, kako je v primerjavi z ER300.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

Je mogo?e ?e kdo daju na tastaro 6ko 225/45 R17 ? (zdaj mam 215/45 R17)

 

Js jih mam, homologirano, pa ?e cenej?e so.

Napisano

res je, sam na original 7" sirokem platiscu mas se ekstra balon efekt

(sirina 7" najbolj pase na 195 in 205 gumo....vse nad to je "lepo zgleda"

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

res je, sam na original 7" sirokem platiscu mas se ekstra balon efekt

(sirina 7" najbolj pase na 195 in 205 gumo....vse nad to je "lepo zgleda"

 

 

Mam or rx8 17ke, ki so ?irine 7,5 tko, da kar lepo stojijo.

Napisano

Js jih mam, homologirano, pa ?e cenej?e so.

 

 

res je, sam na original 7" sirokem platiscu mas se ekstra balon efekt

(sirina 7" najbolj pase na 195 in 205 gumo....vse nad to je "lepo zgleda"

 

 

Mam or rx8 17ke, ki so ?irine 7,5 tko, da kar lepo stojijo.

 

1. Homologirane po defaultu za staro 6ko, al si moral naknadno to narest? In ?e, kok dnara je blo to?

2. Kje lahko najdem to ?irino feltne, naj bi pisalo na njej? (mam pa O.Z. racing superleggera)

 

:blush:

Napisano

1. Homologirane po defaultu za staro 6ko, al si moral naknadno to narest? In ?e, kok dnara je blo to?

2. Kje lahko najdem to ?irino feltne, naj bi pisalo na njej? (mam pa O.Z. racing superleggera)

 

:blush:

 

Sem naknadno, ker 17 sploh nisem mel upisano na karton?ku, sem mel samo 15,16 in 18.

Dimenzije in ET so ponavadi na enem izmed robov, ali na notranji strani enega izmed krakov.

Ko?talo me je 33?.

Napisano

2. Kje lahko najdem to ?irino feltne, naj bi pisalo na njej? (mam pa O.Z. racing superleggera)

 

:blush:

 

mene vprasas :D

 

8" majo sirino, tako da 215 in 225 gresta brez tezav (sploh 215 je cisti sport)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

mene vprasas :D

 

8" majo sirino, tako da 215 in 225 gresta brez tezav (sploh 215 je cisti sport)

 

In kaj si mislil s tem, da je cisti sport? :D Da naj raje ostanem na 215? :P

Napisano

Ima kdo kak?nega dobrega vulkanizerja da se da dobro zmenit za po?teno ceno, druga?e bo treba malo po tujini pogledat, rabim gume 205/55/16 - H, med top 3 znamkami.

Napisano

Kumho Ecsta dobi? za cca. 70? komad, pa je odli?na guma, preverjeno ;)

 

Ne pride v po?tev, glej test :unsure:

 

Dobim Dunlopke FastResponse za 80 eur....pirelli ?e malo ceneje (samo mi smrdi tale podatek kako se obna?a v mokrem).

post-288-1332329290_thumb.jpg

Napisano

Odkar nimam ve? tovarni?ko nastavljene optike se avto kon?no vedno PELJE, zagrabi ovinek tako kot je treba in takrat ko je treba. :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ne pride v po?tev, glej test :unsure:

 

Dobim Dunlopke FastResponse za 80 eur....pirelli ?e malo ceneje (samo mi smrdi tale podatek kako se obna?a v mokrem).

 

pirelli P7 cinturato je top guma...trust me

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

bojo pa gume prej ?le ;)

 

Dvomim, ker ?e prej jih je zadaj bolj pojedlo kot spredaj. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Dvomim, ker ?e prej jih je zadaj bolj pojedlo kot spredaj. :hudicek:

 

Ja kaj pa si nastavljal? geometrijo podvozja? Al si nastavitev samo podiral za ovinke zalagat?

33112_1.png

Napisano

pirelli P7 cinturato je top guma...trust me

 

Labi, pa ?e res je.Dr?ijo kot prilimane, ravno danes sem jih montiral gor, ker po napovedi sode?, pri nas na obali ne bo ve? sne?ilo letos. :D

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.