Skoči na vsebino

direktna konkurenca Mazdinim razredom

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

CX7 konkurent

V?e?

 

Ampak cena v Ameriki...16k? ja pismu no....moj seznam se ve?a :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Meni je tole totalna oblikovna polomija, od zadaj me spominja na nekega Volvaka (XC90 mislim da se imenuje), ki m ni ravno posre?en! <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Meni je tole totalna oblikovna polomija, od zadaj me spominja na nekega Volvaka (XC90 mislim da se imenuje), ki m ni ravno posre?en! <_<

 

true true.. se strinjam, ?ist preve? detajlev in pol je pa? vse skup en ki? al pa ri? in to na serijskem avtu. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

peti?ne?i, men je pa kr cool, mazda po?asi monotona ratuje (ne da ni lepa - ampak enake linije se vle?ejo ?e od RX8 tam od 2006 nekje se mi zdi)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne vem Jures, sam men se zdi, da spet prihajajo bolj ?iste linije in manj kompliciranja v detajlih. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Ne vem Jures, sam men se zdi, da spet prihajajo bolj ?iste linije in manj kompliciranja v detajlih. :ne vem:

 

kaj pride bomo ?e vidl...CX5 se vsaj meni ne zdi ?e ?ist nova linija.

Ja sem zahteven vem, pr babah pa plehu... :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sej vem ampak glej men je recimo tole poden od oblikovanja

 

http://www.india-server.com/cars/features/...-series-86.html

 

potem primerjaj z novo verzijo, ki je ?ist spodobna

 

http://www.bmw.si/si/sl/newvehicles/x/x3/2...lery/index.html

 

 

To sem mislil s tem, kaj so teko?e linije in konec kompliciranja z detalji in krivuljami in ne vem ?e s tem... o?itno ta del pri Hondi ?e niso vzeli. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Sej vem ampak glej men je recimo tole poden od oblikovanja

 

http://www.india-server.com/cars/features/...-series-86.html

 

potem primerjaj z novo verzijo, ki je ?ist spodobna

 

http://www.bmw.si/si/sl/newvehicles/x/x3/2...lery/index.html

To sem mislil s tem, kaj so teko?e linije in konec kompliciranja z detalji in krivuljami in ne vem ?e s tem... o?itno ta del pri Hondi ?e niso vzeli. :ne vem:

 

I agree (za BMW) :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za simbolično ceno prodam gumi prtljažno korito za Mazdo 3 HB (2013 - 2019).   Več informacij na zs.
    • Izjemno zanimiv video za tiste,ki se zanimate za električno orodje,tehniko,in kako je kaj konstruirano. Tukaj za moje pojme nekaj najboljšega med vrtalnimi vijačniki,kar za komercialni trg sploh obstaja. Najprej predstavitev (razmontiranje in sestavljanje) baterijskega prebijača NIV 18 LTX BL 1.6 ,nato polnilca ASC 290 nato LiPower (18650),LiHD (21700) in LiHDX (21700 tabless) baterij,in nato še baterijskega udarnega vrtalnega vijačnika SB18 LTX BLi (udarna verzija brez snemljive Quick-glave). SB 18 (udarna varijanta brez Quick glave) LTX BL ISB 18 LTX BL I      
    • Nekoč je  tisto z valjarjem šlo tako:   Če valjar povozi Gorenjca rata hranilna knjižica, če Štajerca rata pivnik, če pa Notranjca pa bukov furnir.  
    • Sej veš da sam ne pijem alkota oziroma tako redko, da ni omembe vredno in sem vedno bil proti alkoholu za volanom in visokim kaznim, ter da se mora alkohol za volanom merit kot glavni vzrok nesreče in ne kot pridružen vzrok.   Tukaj je namreč problem v tem, da meritev ni zanesljiva, da bi bila nedvoumno ustrezna za izrek kazni. Kazen je do promila natančno opredeljena potem se pa opravi meritev, ki vzbuja dvom o natančnosti. Bo policija pač morala začet uporabljat etilometre, ki so ustrezno zanesljivi.   Bom dal primerjavo, da bo bolj plastično izgledalo kako neustreznost meritve izgleda v praksi... nekoč nekdaj sem tu na forumu že razlagal, kako me je ustavil policaj nekje med Mokronogom in Mirno in mojo hitrost ocenjeval po ZVOKU gum. Da po njegovi presoji se je SLIŠALO, da sem vozil prehitro. Ja če se ne bi ročno uprl in da brez natančne meritve pač ne bom podpisoval prekrška se je omehčal in me spustil z opozorilom, kar je tudi vpisal v svojo črno knjigico. Se pravi še vedno je igral vlogo vsemogočnega in kako je dober, da me je spustil brez kazni pa čeprav ni imel trdnega dokaza.   Policija mora biti prva in vzor spoštovanja zakonov, ker edino tako bo imela dober renome... če pa se pusti vsepovprek, na pol legalno pa lahko hitro začnemo govorit o policijski državi.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.