Skoči na vsebino

Homologacija


Guest modicc

Priporočeno sporočilo

kolikor imam jaz izku?en z policaji je vsak nehomologeran del na vozilu (uklju?uje notranjost vozila) globa 400 ewr ter odvzem tablic dokler ne uredi? stvari (zamenja? del z originalnim ali homologera?).

 

kar se pa ti?e mer gum je pa tako da se ne meri v cm ampak v : in?ih/%od tekalne plasti R(radialna) cole.

in ?e je guma magar malenkost druga?na od originalne/homologerane je to nehomologeran del na vozilu.... ?eprav za tak?ne malenkosti ne te?ijo ?e je le dober profil in trdnost gume. :)

 

lohk potrdim iz izku?enj :blush:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 52
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

se prav tut ce sam spredn grill,lip spojler (letvica mala),evil look zamenjas rabs homologacijo?

pol mam jst bl svoh tole...

 

vsaka sprememba na avtu more bit homologirana, ?al :blush:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

vsaka sprememba na avtu more bit homologirana, ?al :blush:

 

vsaka sprememba RAZEN ?E JE ORIGINAL NA RECIMO LE DOLO?ENIH MODELIH VOZILA. npr ?e da? na mazdo mx3 zadnji original v6 spojler ni potrebne homologacije niti za v6 podal?ke. :)

concept.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

vsaka sprememba RAZEN ?E JE ORIGINAL NA RECIMO LE DOLO?ENIH MODELIH VOZILA. npr ?e da? na mazdo mx3 zadnji original v6 spojler ni potrebne homologacije niti za v6 podal?ke. :)

 

ok, to je drugo, ker je pa? original :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

potlj po tej logiki js ''ne morm'' dobit kazni..

 

sm farbal original krom lu?i (mx5).. na ?rno.. so pa sedaj iste kot od mazdaspeed mx5..

 

sm prov po?tekal ali ne:) ker ?e sm.. pol hell yea:)

A je to vse kar znate? :) Lepo je u?ivati v va?i otro?ki nesposobnosti:) Bravo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja tko nekak, dejansko neke razlike med ?trihano in original ?rno ni opaziti. Mogo?e proizvodnje serijske ne bi ?timale, ampak ?e gre za isto zadevo kot je montirana na drugih izvedbah istega modela ne bi smel bit problem.

 

Mam tut js v planu nekaj malenkosti iz mazdaspeed verzije :zvizga:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja tko nekak, dejansko neke razlike med ?trihano in original ?rno ni opaziti. Mogo?e proizvodnje serijske ne bi ?timale, ampak ?e gre za isto zadevo kot je montirana na drugih izvedbah istega modela ne bi smel bit problem.

 

Mam tut js v planu nekaj malenkosti iz mazdaspeed verzije :zvizga:

 

Spodnji podal?ek... hell yea:).. povej kje parkera? da premontiram:)

A je to vse kar znate? :) Lepo je u?ivati v va?i otro?ki nesposobnosti:) Bravo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Komu bo uspelo dokazat kaksni spojlerji so bili original na MX-3? Oziroma bo LPP specialcem uspelo dokazat da ta pa ta spojler ni bil original na MX-3? Samo primer.

Papirji v zvezi s tem ne obstajajo nikjer.

Saj res, kdo mora kaj dokazat? Da to ni bilo , ali da to je bilo original?

MX-3 ima recimo vsaj stiri vrste zadnjih spojlerjov, tri vrste pragov in vsaj stiri vrste prednjih spojlerjev. Mazdaspeed vsteti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Komu bo uspelo dokazat kaksni spojlerji so bili original na MX-3? Oziroma bo LPP specialcem uspelo dokazat da ta pa ta spojler ni bil original na MX-3? Samo primer.

Papirji v zvezi s tem ne obstajajo nikjer.

Saj res, kdo mora kaj dokazat? Da to ni bilo , ali da to je bilo original?

MX-3 ima recimo vsaj stiri vrste zadnjih spojlerjov, tri vrste pragov in vsaj stiri vrste prednjih spojlerjev. Mazdaspeed vsteti.

 

glede na serijsko oznako je dolo?en npr. zadnji spojler ki ima tudi svojo oznako. ?e spojler, odbija?... ni original nima pravilne serijske oznake na njem. ?e pa kupi? od nekega drugega avta npr odbija? ma vseeno oznako utisnjeno da je original. druga?e pa mx3 nima razli?nih pragov ki bi bili original. karkoli ti??i? gor od pragov je potrebno homologirati. :prstgor:

concept.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

MX-3 ima tri razlicne pragove, ki so se montirali v tovarni. Kakrsnikoli papirjev v zvezi s tem ni. To je samo eden on tisocev razlicnih sestavnih delov, ki tvorijo cel avtomobil. Stevilke, ce kaksne so gor, niso nikjer zabelezene.

 

mhm no lej nebom trdil nasprotno ampak ?e nisem zasledil mx3 ki bi bila original in bi imela kaj druga?ne prage.

 

JOSH VI: homologacija kolikor vem je 30 ewr po delu in ?e homologera? ve? delov na enkrat pla?a? nakoncu nekaj manj za potrditev v karton?ek..... ne upam pa trditi ker nisem prepri?an. :)

concept.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mhm no lej nebom trdil nasprotno ampak ?e nisem zasledil mx3 ki bi bila original in bi imela kaj druga?ne prage.

 

JOSH VI: homologacija kolikor vem je 30 ewr po delu in ?e homologera? ve? delov na enkrat pla?a? nakoncu nekaj manj za potrditev v karton?ek..... ne upam pa trditi ker nisem prepri?an. :)

 

je tako, za vsak dodatn del dobi? neki popusta (ampak pri enkratnem homologiranju) ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kokr jest vem pride 40? homologacija, za to ceno pa homologira? 4 stvari magar al pa 5, latko pa tut 1. :macek: :jezicek:

 

ni res, za 1 stvar sm js dal 32?, za vsako naslednjo pa je blo neki popusta, ?e naredi? ve? homologacij naenkrat. ?e pa vsako posebej je pa vsaka stvar 32?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.