Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Potujem prete?no na relaciji Kamnik - Ljubljana - Kamnik, vozim se sicer v prometnih konicah, ni pa to zgolj mestna vo?nja. Mestna vo?nja bi bila na LPG verjetno (vsaj) kakih 11 litrov, kar je ?e vedno ugodno, glede na ceno 0,69? za liter.

 

Ve? o tej LPG zadevi, pa v tejle moji predstavitvi avtomobila;

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=8417&st=340

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 1 mesec kasneje...
  • 2 meseca kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
  • 2 leti kasneje...
Napisano

Mene pa zanima, zakaj so Mazde zelo redke med intervencijskimi vozili? Gasilci imajo Lade Nive in Land Roverje defenderje, tudi kak?nega Nissan Navaro sem ?e videl pri gasilcih, zdravniki imajo Suzukije in Fiate, policaji imajo gofle in transporterje, Mazde pa mislim da ?e nisem videl med intervencijskimi vozili, sploh v Sloveniji. Mogo?e komu jasno, zakaj?

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Verjetno ima uvoznik premalo politicnih vez in premalo lobirajo ... 

 

Pred leti so sicer imeli nekaj na testiranju ... >> http://www.avtoin.com/novica/1204/Mazda6-za-prometno-policijo--P-01-267

 

800-Resize_of_mazda_6_5601_1.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

Znanec me spra?uje, ?e bi za omenjeno dejavnost kupil omenjeno?

12 let starega, precej ?ejnega bencinca z avtomatskim menjalnikom za skoraj 4000? in to z namenom taxiranja?  ?zmeden?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Glej, ne kupuje novega!

Koliko bi pa ti zanj od?tel?

To?no in natanko ni?, ker ga ne rabim.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kar zmaj zeli povedati je to da avtomatski menjalnik in 2.3 motor ni ravno sparovcek, saj pije 10+l/100km. Ce se pa to tebi zdi pametna investicija za taxi pa kar pogumno...

Napisano

Se mi zdi, da ce hoces imeti avto za taxi da mora vrednost avta biti minimalno (govorim na pamet) 3.000e. Po domace povedano ravno vsaka kripa nemore biti taxi :)

Napisano

Kar zmaj zeli povedati je to da avtomatski menjalnik in 2.3 motor ni ravno sparovcek, saj pije 10+l/100km. Ce se pa to tebi zdi pametna investicija za taxi pa kar pogumno...

Ve? da je za moj komfort in na?in dela bolj?i avtomatski menjalnik in da ko se ga enkrat navadi? ne gre? ve? nazaj na klasi?nega!

 

Tale bi biw bl za taxi, se v filmski wagen ga zlahka nastimas! :D

 

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11295532&display=Peugeot%20406%20ST%202.0%20HDi

Sem tudi ?e taksiral z omenjenim 406, sicer karavan ; vse lepo in prav, ampak ro?ni menjalnik odpi?i

Druga?e bi bil pa dobra imitacija!

 

Se mi zdi, da ce hoces imeti avto za taxi da mora vrednost avta biti minimalno (govorim na pamet) 3.000e. Po domace povedano ravno vsaka kripa nemore biti taxi :)

Od kje ti pa to?

In kako naj si nek za?etnik to privo??i?

Vem da je en drugi znanec pred dvema letoma za?el z legendarnim ?igulijem in je sedaj prilezel na zadnjo serijo 626!

Ve?, po?asi je potrebno za?eti!

 

da se vama da.... :rolleyes:

Ja, glej, o?itno mislita da je vse enostavno!

?e ?e toliko pametujeta naj raje kaj subvencionirata!

  • 5 let kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Te gume so že v osnovi dimenzijsko zgrešene za tega Forda....  Dal bi pa na njega vsekakor XL gume kot pravi Boss, jih bo vsekakor manj pobiralo po robovih, ker imajo ojačane bočnice. 👍
    • Seveda se uničuje, tudi z dodatno obrabo. To je posebej vidno zadnje obdobje, ko so se predvsem SUV-i zredili, zraven pa še dobili baterije. Uporabniki, ki natikajo gume, ki niso namenjene takim masam, jih pobira redno prej kot prevoženih 20kkm.   Sej to je znan info, še posebej, ko se našteva negativne lastnosti povečanja mas. Zato pa imamo XL gume, ki se jih natika recimo tudi na dostavnike in podobno. Nosilnost je zelo pomembna informacija, ker če uporabljaš preveliko, bodo gume neudobne in grob. Če pa perenizko, bo pa obraba visoka vključno z možnostjo fizičnih poškodb.   Če to ne bi nič pomenilo, bi dali najvišji nosilnostni index za vsa vozila in bi bil problem rešen.
    • Index nosilnosti nima veze z obrabo profila.   Če obtežitev presega nosilnost, se guma strukturno uničuje. Torej lahko se poseda, zvija, bulasta postaja, pregreva,....   To nima veze z obrabo naležne površine. Mogoče pregrevanje edino pride blizu. Pa še to bi gumo po robih bolj segrelo in bi robe pobralo.   92 je 630kg na gumo. To je 2520kg. A kdaj prideš blizu te teže?
    • Molygen New Generation 5W-30 LIQUI MOLY WWW.LIQUI-MOLY.COM Low-viscosity high-tech low-friction motor oil with high shear stability. Combined with innovative additive technology and the special...  
    • API SP?? a to prav vidim?    ja tole je pa verjetno rekordno najnovejše olje ulito na forumu   za skyactive je SN več kot dovolj  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.