Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sicer se ne gre o Mazdah pa vseeno kdo mogo?e ve. Verjetno velja isto za avte.

 

V navodilih za moj motor Kawasaki sem prebral, da je potrebno preveriti oz. nastaviti ventile vsakih 10.000km.

Sedaj jih ima 65.000km, nazadnje so bili kontrolirani pred cca 8 leti pri 30.000km.

 

Ali je to nujno, dobro ali nepotrebno? :ne vem:

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

?e ne ropotajo pol po moje ni treba, ker pri moji prvi cbr-ki so bli nastavljeni na 7 kkm, sedaj jih ima 100 kkm pa ni noben pipal ni?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e se z motorjem pelje? do trgovine in nazaj ni krize. ?e pa dela? letno veliko km pa priporo?am. raje prej kot prepozno ;)

concept.gif

Napisano

?e se z motorjem pelje? do trgovine in nazaj ni krize. ?e pa dela? letno veliko km pa priporo?am. raje prej kot prepozno ;)

 

Ne glih velik - tam 3 do 4 ti?o? letno. Sam ko se spravm na motor jih pa kar 300 do 400km v enem dnevu.

Verjetn bom res prot konc sezone pelu na kak servis da to nardijo. Sm se ?e neki pozanimu - med 150 in 200 ? bo verjetn (delo, tesnila, "podlo?ke").

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Torej čez par let kupimo Z-motor, če bojo sploh imeli še kak všečen model pri Mazdi.... 
    • Seveda jih ne moreš, 40 do 45 je meja pri kater še lahko en čas držiš! 🤒 Pri 50 sigurno ne.... 🥵
    • Ja🧐...imaš prav...ne more biti... V bistvu kot,da bi primerjal phonograph iz leta 1880 (kasneje gramofon itd...) in hkrati trdil,da je boljši kot tehnika iz leta 1999 (DSD-SACD)...   Seveda ne more biti...🙄
    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.