Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo mam en problem in sicer gre za mazdo 6 (2007 , 143km) gre pa za tresenje pri nizkih obrati 1000-1500 potem tresenje izgine pojavla pa se pri rahlem pospesevanju. Torej zanima me vzrok tresenja ali je mogoce povezano s kaksnim nosilcem motorja,egr ventilom,sobe,vztrajnik-to je samo moje ugibanje. Za odgovore se vam ze vnaprej zahvaljujem

Napisano

Zdravo mam en problem in sicer gre za mazdo 6 (2007 , 143km) gre pa za tresenje pri nizkih obrati 1000-1500 potem tresenje izgine pojavla pa se pri rahlem pospesevanju. Torej zanima me vzrok tresenja ali je mogoce povezano s kaksnim nosilcem motorja,egr ventilom,sobe,vztrajnik-to je samo moje ugibanje. Za odgovore se vam ze vnaprej zahvaljujem

 

ali vztrajnik ali ?obe. kolko kilometrov ima avto?

www.gistel.si

Napisano

144.000

 

Glede na tvoj opis, predvidevam da je vztrajnik. Ce je kriv injektor avto cuka, pri vztrajniku pa trese.

www.gistel.si

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

Da ne odpiram nove teme...

 

U?eraj mi je za?el tresti motor oz morda vztrajnik. Precej se ?uti v kabini in samo pri prostem teku takoj ko spustim gas. Po nekaj sekundah ko obrati padejo za nekaj vrtljajev (recimo 50) pa teh tresljajev ni ve?....

 

Kdo kak?no idejo? :whatever:

Napisano

Da ne odpiram nove teme...

 

U?eraj mi je za?el tresti motor oz morda vztrajnik. Precej se ?uti v kabini in samo pri prostem teku takoj ko spustim gas. Po nekaj sekundah ko obrati padejo za nekaj vrtljajev (recimo 50) pa teh tresljajev ni ve?....

 

Kdo kak?no idejo? :whatever:

 

?e ti motor trese v prostem teku je problem ?oba, vztrajnik trese ko povspe?uje? in je pod obremenitvijo...

www.gistel.si

Napisano

Zdravo mam en problem in sicer gre za mazdo 6 (2007 , 143km) gre pa za tresenje pri nizkih obrati 1000-1500 potem tresenje izgine pojavla pa se pri rahlem pospesevanju. Torej zanima me vzrok tresenja ali je mogoce povezano s kaksnim nosilcem motorja,egr ventilom,sobe,vztrajnik-to je samo moje ugibanje. Za odgovore se vam ze vnaprej zahvaljujem

 

Jaz sem imel podoben problem s tresenjem, kriva je bila zapacana ?oba. Trenutno je ok, ?obe sicer nisem menjal, ampak sem jih dal spucat na eno ma?ino, tako da demonta?a injektorjev ni potrebna. Bomo pa videli, za koliko ?asa bo dr?alo.

Napisano

?e ti motor trese v prostem teku je problem ?oba, vztrajnik trese ko povspe?uje? in je pod obremenitvijo...

 

A je mo?no da samo v dolo?enih obratih?

+-50 pa ne?

Napisano

Kako to misli? v dolo?enih obratih? Pri kolko obratih ti trese?

 

Prosti tek takoj ko spustm gas cca 850 trese. Ko po parih trenutkih pade na 800 pa ne ve?. In ?e dam ?isto malo gasa nad 850 tudi ve? ne in naprej tudi ne...

Napisano

Jst imel podoben problem in sem ga re?il z aditivom. Zdaj dajem redno vsak tank in imam mir ze 10k km.

www.gistel.si

Napisano

Dodajat aditiv po ?tevcu prevo?enih 160kkm? <_<

Kako ve? za dize? Jih je treba dat dol pa testirat?

 

Bi bilo pametno ?i??enje celega sesalnega voda?

Morda ve kdo za koga ki to dela in je zanesljiv-mu lahko zaupam?

Napisano

Jaz sem dal 70? za ?i??enje injektorjev, ni pa to tisto ?i??enje ultrazvo?no al kako ?e, ko ti prav demontirajo ?obe. Tam je mal ve? dela, si par dni brez avta. Tukaj se priklopi na ma?ino, kjer je zgleda malce bolj agresivna me?anica nafte in aditivov in avto laufa ene 2-3 urce.

Zadeva deluje, baje da je ?e precej avtov ?lo b.o. po tem ?i??enju. Tudi taki, katerim je ecu javljal recimo, daje ?e ?oba zani?. Ko bo pa ornk problem, bo pa treba pa? se odlo?it in dati na ?i??enje/obnovo injektorjev k kakim profi?im, recimo..tja v Radomlje :)

Napisano

V dosti primerih ?obe niso zama?ene ampak zaribavajo zaradi bio nafte, katera ima v sebi premalo mazalnih snovi. Moj avto je imel 180.000 km, ko sem dal vse ?tiri ?obe na ?i??enje. Po cca 1000 km je bilo stanje poplnoma enako kot prej, klenketanje pri povspe?evanju in tresenje motorja v prostem teku. Pri 190.000 sem pri vsakem tanku za?el dodajati aditiv, ki ne ?isti ampak podmazuje injektorje in od takrat sem prevozil 12.000 km z istimi ?obami brez tresenja in klenkanja. Lahko namesto aditiva nalijete v rezervar 1dcl olja za dvotaktne motorje. mislim da je to najmanj?i stro?ek z katerim se lahko za?ne re?evati problem!

www.gistel.si

Napisano

Tresenje se je drug dan po dalj?i relaciji na AC nehalo in je cca 100km mir :party0035:

 

Upam da tako ostane. Bi bilo morda pametno vseeno narediti kak?no ?i??enje sistema ali ne? In ?e ja, kak?no?

  • 10 mesecev kasneje...
Napisano

Glede tresenja me nekaj zanima, ?e ima kdo kak?no idejo. Trese okoli 1200-1300 obratov. Ne vedno. Ampak ko trese, ?e vmes ugasnem in ponovno pri?gem, je ok. Potem pa cez ?as spet isto. A zna bit kak senzor?

 

?obe pomoje niso, vsaj to ni tipi?en znak. Tole zgleda kot da bi nekaj resetiral ko ugasnem in pri?gem :-).

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Glede tresenja me nekaj zanima, ?e ima kdo kak?no idejo. Trese okoli 1200-1300 obratov. Ne vedno. Ampak ko trese, ?e vmes ugasnem in ponovno pri?gem, je ok. Potem pa cez ?as spet isto. A zna bit kak senzor?

 

?obe pomoje niso, vsaj to ni tipi?en znak. Tole zgleda kot da bi nekaj resetiral ko ugasnem in pri?gem :-).

 

 

Pozdravljeni! Velikokrat je bil vzrok za tresenje pri nizkih obratih podlo?ke ?ob! Pri ve?ini sem sli?al, da jih dobesedno razgradi! Ko pride do te stopnje, pri?ne pu??anje pritiska in olja! V kolikor bi bil vztrajnik se velikokrat zgodi, da v prvi prestavi pri speljevanju za?ne avto poskakovati kot traktor in to re?imo z ve?jih gasom 1500 obr.

 

LpR

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

meni vztrajnik trese ampak ugotavljam da okrog 1500rpm pri mirovanju vozila ko gas stisnem pride avto v neko resonanco... vle?e druga?e lepo pa pelje se tudi, med vo?njo tresenja ni ?utit... imamo isti problem? tankam na MOL, ne devam nobenih aditivov in blindiran mam egr -_-

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.