Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav vsem skupaj! Glede tega sem na tem forumu ?e pisal, vendar napaka ?e zmeraj ni odpravljena.

 

Na armaturni plo??i sta se mi po 8 mesecihpri?gali 2 opozorilni lu?ki, in sicer:

 

1. check lu?ka

 

2. dsc/tsc lu?ka

 

V glavnem bil sem pri mehaniku, ki mi je menjal egr ventil in pa luftmeser, vendar sta se lu?ki ponovno pri?gali.

 

Jaz mislim, da gre za nek kontakt in ni? drugega (lahko da je celo kaka varovalka al pa senzor).

 

V tem ?asu sem z vozilom nardil 25.000 km in deluje brezhibno, torej ?e bi bla okvara motorja al pa in?talacije (kar naj bi prikazovala CHECK lu?ka), potem se ne bi jaz tako dolgo vozil.

 

Ali mi lahko kdo kaj pomaga oz. svetuje kaj pametnega? Je imel ?e kdo kak?no izku?njo s tem? Menite, da je to kaj nevarnega?

 

?ez dva tedna nameravam it na dopust in ni ravno prijetno, ?e ti gorita ti dve lu?ki na armaturki.

 

 

Hvala vsem za pomo? oz. odgovore!

 

Lepo se imejte, pa sre?no vo?njo!

 

Lp, Boris

Napisano

Lep pozdrav vsem skupaj! Glede tega sem na tem forumu ?e pisal, vendar napaka ?e zmeraj ni odpravljena.

 

Na armaturni plo??i sta se mi po 8 mesecihpri?gali 2 opozorilni lu?ki, in sicer:

 

1. check lu?ka

 

2. dsc/tsc lu?ka

 

V glavnem bil sem pri mehaniku, ki mi je menjal egr ventil in pa luftmeser, vendar sta se lu?ki ponovno pri?gali.

 

Jaz mislim, da gre za nek kontakt in ni? drugega (lahko da je celo kaka varovalka al pa senzor).

 

V tem ?asu sem z vozilom nardil 25.000 km in deluje brezhibno, torej ?e bi bla okvara motorja al pa in?talacije (kar naj bi prikazovala CHECK lu?ka), potem se ne bi jaz tako dolgo vozil.

 

Ali mi lahko kdo kaj pomaga oz. svetuje kaj pametnega? Je imel ?e kdo kak?no izku?njo s tem? Menite, da je to kaj nevarnega?

 

?ez dva tedna nameravam it na dopust in ni ravno prijetno, ?e ti gorita ti dve lu?ki na armaturki.

Hvala vsem za pomo? oz. odgovore!

 

Lepo se imejte, pa sre?no vo?njo!

 

Lp, Boris

 

koliko je star akomulator? Znanoi je da ob padcu napetosti (sem imel enak problem v CX7), z novim je blo vse ok - pre?pricaj tudi vse kontakte na akomulatorju in kake rjaste zemlje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Lep pozdrav vsem skupaj! Glede tega sem na tem forumu ?e pisal, vendar napaka ?e zmeraj ni odpravljena.

 

Na armaturni plo??i sta se mi po 8 mesecihpri?gali 2 opozorilni lu?ki, in sicer:

 

1. check lu?ka

 

2. dsc/tsc lu?ka

 

V glavnem bil sem pri mehaniku, ki mi je menjal egr ventil in pa luftmeser, vendar sta se lu?ki ponovno pri?gali.

 

Jaz mislim, da gre za nek kontakt in ni? drugega (lahko da je celo kaka varovalka al pa senzor).

 

V tem ?asu sem z vozilom nardil 25.000 km in deluje brezhibno, torej ?e bi bla okvara motorja al pa in?talacije (kar naj bi prikazovala CHECK lu?ka), potem se ne bi jaz tako dolgo vozil.

 

Ali mi lahko kdo kaj pomaga oz. svetuje kaj pametnega? Je imel ?e kdo kak?no izku?njo s tem? Menite, da je to kaj nevarnega?

 

?ez dva tedna nameravam it na dopust in ni ravno prijetno, ?e ti gorita ti dve lu?ki na armaturki.

Hvala vsem za pomo? oz. odgovore!

 

Lepo se imejte, pa sre?no vo?njo!

 

Lp, Boris

 

Jaz se s tema dvema lu?kama vozim ?e 50 Kkm brez problema.Pa kolega tudi.

Ne vem kaj bi lahko bilo to.Dosti ljudi je menjalo EGR (ker ponavadi poka?e to napako) pa brez rezultata.

Meni ga je Batko zablindiral (EGR) pa konec.

 

 

Napisano

Jaz se s tema dvema lu?kama vozim ?e 50 Kkm brez problema.Pa kolega tudi.

Ne vem kaj bi lahko bilo to.Dosti ljudi je menjalo EGR (ker ponavadi poka?e to napako) pa brez rezultata.

Meni ga je Batko zablindiral (EGR) pa konec.

 

Dj mal ve? povej o temle blindiranju...men so se tut lu?ke prizgale...pa smo zbrisal napako, pa spucal ventil,se vozil 2000km brez lu?ke, zdj se pa spet kr neki priziga pa ugasa:/ mi gre na ?ivce...predvidevam da se blindira tko, da se da neko plo??ico notr, katera ne prepu??a nobenega plina ne ni?...al se motn?pa a se ti ?e prizigata lucki??
Napisano

Ce te lucka ne moti das blendo vmes in adijo... Ce te pa moti pa ti nekdo naredi "simulator" ebako kot za DPF da ga racunalnik bere kot da je tam, dejansko pa ga ni... Sam bi sel v to smer, ker ko pa bo dejansko nekaj narobe z motorjem pa ne bos vedel zaradi ze obstojece lucke...

If in doubt, flat out... 

Napisano

Dj mal ve? povej o temle blindiranju...men so se tut lu?ke prizgale...pa smo zbrisal napako, pa spucal ventil,se vozil 2000km brez lu?ke, zdj se pa spet kr neki priziga pa ugasa:/ mi gre na ?ivce...predvidevam da se blindira tko, da se da neko plo??ico notr, katera ne prepu??a nobenega plina ne ni?...al se motn?pa a se ti ?e prizigata lucki??

 

Ja.Da? vmes plo?evino.Lu?ke se ti pa spet pri?gejo ?ez nekaj ?asa, ampak potem vsaj ve?, da ni povratnih umazanih plinov nazaj.Pa se mi zdi, da sedaj lep?e povle?e in manj pije. :whatever:

 

Ce te lucka ne moti das blendo vmes in adijo... Ce te pa moti pa ti nekdo naredi "simulator" ebako kot za DPF da ga racunalnik bere kot da je tam, dejansko pa ga ni... Sam bi sel v to smer, ker ko pa bo dejansko nekaj narobe z motorjem pa ne bos vedel zaradi ze obstojece lucke...

 

Ima? prav. Upam, da bo Batko kaj pre?tudiral stvar in na?el kak?no re?itev.

 

 

Napisano

Ja.Da? vmes plo?evino.Lu?ke se ti pa spet pri?gejo ?ez nekaj ?asa, ampak potem vsaj ve?, da ni povratnih umazanih plinov nazaj.Pa se mi zdi, da sedaj lep?e povle?e in manj pije. :whatever:

Ima? prav. Upam, da bo Batko kaj pre?tudiral stvar in na?el kak?no re?itev.

 

Hmm...neki bo definitivno treba postudirat...kako je pa pol z tehni?nim pregledom..??
Napisano

Hmm...neki bo definitivno treba postudirat...kako je pa pol z tehni?nim pregledom..??

 

Gre? skozi brez problema. ;)

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

hehe. v soboto dopoldne koncno menjal EGR, popoldne ze imel nazaj lucke. sem jo hotu kr v ?karpo zapeljat, tok mi grejo na zivce. 360? za 50km brez luck, jst sm pomoje obupou. in se prodajam jo, ker se ne vozm vec tok z njo in mi je skoda da stoji pred bajto - kako bos tako prodal? :)

 

ugljavnm, kar sm hotu povedat: ni egr, tut ce prav da je.

Napisano

hehe. v soboto dopoldne koncno menjal EGR, popoldne ze imel nazaj lucke. sem jo hotu kr v ?karpo zapeljat, tok mi grejo na zivce. 360? za 50km brez luck, jst sm pomoje obupou. in se prodajam jo, ker se ne vozm vec tok z njo in mi je skoda da stoji pred bajto - kako bos tako prodal? :)

 

ugljavnm, kar sm hotu povedat: ni egr, tut ce prav da je.

 

Ma kaksno napako ti sploh pokace tester? kaj si menjal samo egr ali tudi senzor, ki je na njem?

www.gistel.si

Napisano

hehe. v soboto dopoldne koncno menjal EGR, popoldne ze imel nazaj lucke. sem jo hotu kr v ?karpo zapeljat, tok mi grejo na zivce. 360? za 50km brez luck, jst sm pomoje obupou. in se prodajam jo, ker se ne vozm vec tok z njo in mi je skoda da stoji pred bajto - kako bos tako prodal? :)

 

ugljavnm, kar sm hotu povedat: ni egr, tut ce prav da je.

 

Jaz sem bral, da ve?inoma z menjavo EGR ventila ne re?ijo skoraj ni?.

Mora bit nekje ena druga finta. :whatever:

 

 

  • 3 leta kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Tudi jaz imam trenuto pri?gani famozni lu?ki. Ali kdo pozna koga, ki EGR ventil odstrani in ustrezno priredi ra?unalnik, da lu?ke ne bi ve? svetile?

Napisano

Tudi jaz imam trenuto pri?gani famozni lu?ki. Ali kdo pozna koga, ki EGR ventil odstrani in ustrezno priredi ra?unalnik, da lu?ke ne bi ve? svetile?

Ena od mo?nih izbir je vsekakor Avto Pelko d.o.o. iz Medvod, gsm: 041 667 335 (Simon).  :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ena od mo?nih izbir je vsekakor Avto Pelko d.o.o. iz Medvod, gsm: 041 667 335 (Simon).  :prstgor:

Odli?no, nisem vedel da tudi to zrihta. Ga jutri pokli?em.  :vesel:

Napisano

Odli?no, nisem vedel da tudi to zrihta. Ga jutri pokli?em.  :vesel:

?e re?ita problem javi,da re?imo ?e vsi ostali,ki imamo isti problem in ne zna noben re?it tega.

 

 

Napisano

?e re?ita problem javi,da re?imo ?e vsi ostali,ki imamo isti problem in ne zna noben re?it tega.

Sem ga klical in pravi, da ni mo?no pri moji 04' Mazdi 6, da bi samo odstranil EGR in popravil v ra?unalniku. Bom se oglasil pri njemu in bo preveril, kaj se da urediti.

Napisano

Sem ga klical in pravi, da ni mo?no pri moji 04' Mazdi 6, da bi samo odstranil EGR in popravil v ra?unalniku. Bom se oglasil pri njemu in bo preveril, kaj se da urediti.

Se mi je zdelo,da za na? tip ne bo ni?.

Jaz sem tudi kontaktiral enega v Lj.pa tudi za moj tip avta ne pride v po?tev.

 

 

Napisano

Se mi je zdelo,da za na? tip ne bo ni?.

Jaz sem tudi kontaktiral enega v Lj.pa tudi za moj tip avta ne pride v po?tev.

Pri SBS tuning pravjo da se da zrihtat. Bom videl pri Pelkotu kak?en bo stro?ek. ?e bo treba menjat EGR ventil, ga raje peljem v MB in imam potem mir.

Napisano

Pri SBS tuning pravjo da se da zrihtat. Bom videl pri Pelkotu kak?en bo stro?ek. ?e bo treba menjat EGR ventil, ga raje peljem v MB in imam potem mir.

Z menjavo EGR ne dose?e? ni?, ker sem ga tudi sam menjal in ni to narobe. To mora bit ena druga finta.

Zanimivo mi je to, da ?e nobeden do sedaj ni pogruntal niti v tujini kaj bi bilo lahko narobe.?e ga priklju?i? na ra?unalnik ti poka?e napaka EGR. :ne vem:

 

 

Napisano

?e imate EGR ki se hladi - ko ga odpre? vidi? dve luknjici dovod in odvod, potem se zapackata ti dve cevki in pride do kode P0400, pomaga ?e original EGRE s?isti? na na?in da o?isti? ti dve luknjici. Druga?e je pretok slab in javlja napako v bistvu prisitska ne samega egrja

 

?e ?isti? EGR na na?in da notranjost puca? pa samo ?e bolj zaba?e? te dva dovoda je ?e slab?e, enako z blindiranjem, poizkusiti je treba nekak tole odma?it 

post-2637-0-30057100-1442244261_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.