Skoči na vsebino

mazda 6...problem z vzigom


Priporočeno sporočilo

Zdravo...imam en problem...in sicer mi zadnje 3 dni mazda ne vziga tako kot he treba...ko dam kontakt, pocakam normalno 5srkund in zacnem verglati...nato pa vergla priblizno 5 sekund, preden uzge...avto drugace deluje normalno...razen egr lucka mi sveti, ostalo vse super...zdj pa ne vem...a je mozno da je z vrocino tok povezano al kaj...al kaksne svecke za uzig mogoce...ali celo da egr zajebava ze pri vzigu? Ma kdo kaksno idejo? Bi bil zelo vesel...gre pa za mazdo dizel, 136 konjev, letnik 2004, 212k km prevozenih...hvala da odgovore. Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti kaj obrati nihajo ko stoji? na mestu in je motor v prostem teku ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne nic ne niha...imv ventil je bil menjan februarja. Lp

 

Ja lahko se zgodi da tudi hitro crkne, potem pa? pelji nazaj pa ti ga pod garancijo menjajo

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja lahko se zgodi da tudi hitro crkne, potem pa? pelji nazaj pa ti ga pod garancijo menjajo

 

Misles da je mozno:/ skor nemorem verjet da tok hitr...ceprou znaki so enaki, sam da preden sem menjal imv, mi je poleg tekega vziga, crkoval tudi na kriziscu usake toliko casa...
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm...a bi blo mozno mogoce da je to od petrolovega dizla? Ker sem v pon prvic tankal na petrolu polno in od takrat se mi to pojavlja:/ p.s. se zmer nevem ce je uredu da blindiram egr ventil, tam kjer pride drugace tesnilo? Lp

 

egr blindiras tam kjer je z dvemi vijaki privijacen na motor. Provaj pogledat filter v rezervarju, da ni tisti zamasen...petrol ima boljso nafto od omw-ja, saj po mojih izkusnjah.

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

egr blindiras tam kjer je z dvemi vijaki privijacen na motor. Provaj pogledat filter v rezervarju, da ni tisti zamasen...petrol ima boljso nafto od omw-ja, saj po mojih izkusnjah.

 

Aha...a mas ksno sliko, da bi pogledu kje je filter, k nevem:)haha...sj pravm...bol laik pa to:)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fous zrak?? Kje bi blo to? Sam cudno, ker pol pa dela tko k treba ko vzge

 

 

?e je kaka cevka goriva malenkost po?ena vle?e zrak v sistem in ko proba? v?at more? verglat dokler ne spravi vn zra?nih mehur?kov in pole dela.....simptom je ?e tak....si ga dau ?e na kak tester?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e je kaka cevka goriva malenkost po?ena vle?e zrak v sistem in ko proba? v?at more? verglat dokler ne spravi vn zra?nih mehur?kov in pole dela.....simptom je ?e tak....si ga dau ?e na kak tester?

 

Ej nisem se nic...nevem kako bi to preveru...a se z racunalnikom misles da??mogoce ti koga poznas, ki bi to preveril? Pelkota dm klicu, pa ma zasedeno do 2.7...se mi zdi mal douga za cakat. Lp
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.