Skoči na vsebino

BMW 3 vs. Audi A4 vs. Mazda 6 vs. VW Passat


Dejan.P

Priporočeno sporočilo

Npr. da se je vam nabralo 20k? in se odlo?ite, da je ?as za nakup "novega" dve do max. tri lete starega voza... kaj bi izbrali?

 

Kljub temu da smo na mazda forumu, me zanima va?e iskreno mnenje... ker vem, da ste na forumu tudi stru?njaki, me zanima kaj so slabosti enega in drugega...

 

Npr. pri mazdi je meni osebno slabost, da ?estica nima na razpolago vsaj enega motorja z jajci... vse je bol tak tak...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 126
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Ti tak povem vozil vse razen bmw in ostal na japoncu ki mu nemc ne seze do lezaja. Se vec vzel 'svoh' mazdo CD129 pa je cez glavo dost tudi ko je nalozena, ne vem kaj je smotr danes imeti se 200 kojnov?

 

Razen autobahn :aaaaa:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ce ne bi bil "risk factor" in pomanjkanje placa potem bmw je brez konkurence iz moje perspektive...

vozne lasntosti in kvaliteta sta iz nekega drugega sveta

 

Se strinjam.Samo to ni avto za vsakega,bolj za tiste, ki radi u?ivajo v vo?nji.Je pa problem pri karavanih (3-ka)

z placom v prtlja?niku.Zato sem jaz ?el na 6-ko.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lexus is220d je crap, se mazda je boljsa...edin kar ma boljs je zadnji pogon

ta velika lexusa LS pa nisem peljal, sem se pa peljal v njem, un pa je ze druga zgodba

 

Skratka primerljivo z ?vabi. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tut sam sem najbolj za bmw-ja. Sicer je prostora dost manj, kot v mazdi, ampak za vozit je pa bomba... motorji bemf so klasa zase...

Se pa ne bi branil tudi kak?nega A4 z TFSI motorjem... ampak to je tolk redko, da glava pe?e :rolleyes:

 

Ti "ceneni" lexusi so mi totalno anti... zgledajo kot kaki chervoleti :zvizga:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sem mel sodelavce romune v Rovinju s Passatom 1.4 TSI - povpre?na 14!!!! po avtocesti ha ha ha ker motor dajo za to ladjo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

govorim bolj o 2.0 tfsi...

 

ja ja ta trga gate, samo verjetno je tudi mo?no nad 10 - sicer pa to vzame? v zakup ko kupuje? tak avto. Jaz sem gledal cupro tega...rispekt

 

Po moje da ?e gre? v nemca glej BMW....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ni? ?e ni resno... samo na glas razmi?ljam... ?e bi bilo po mojem, bi itak padel Z4 ali TT... ?e bi bilo po mojem <_<

 

Hvala enako, bolj se nagibam na TT.... :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Beemve trojka ne premore euro6 mazda pa to ima. Mal po?akaj na novo ?estico.

 

?e bo nova ?estica tak?na, kot je na fotkah, je dale? od mojega okusa...

?e bi stara (tale ki jo imam sedaj) imela na razpolago eno 2.0T ma?inco na benz, z kak?nimi 170 konji bo bilo zame to THE CAR... tako vizuelno, kot po motorju...

 

MazdaBoy... tudi js :cheers: ... nisem pa ?e vozil kdaj TT-ja, da bi lahko kaj bolj resno sodil

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A 2,5 ma?ina v Mazdi 6 ti je pa premalo? 170KM atmosferc.

 

Druga? pa je trojka kr precej prostorsko skromnej?a od ?estke - tudi audi A4 je manj?i. Bi rekel, da edino Passat je nekje tiste velikosti, da ne bo? razo?aran. ?e bi jaz izbiral in bi recimo Mazdo izlo?il bi verjetno vzel Passata TDI ( :hudicek: ) - edino zamero, ki jo imam je da je premehak a ?e bi bil moj bi verjetno to re?il s tr?anjem amortizerjev.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A 2,5 ma?ina v Mazdi 6 ti je pa premalo? 170KM atmosferc.

 

Druga? pa je trojka kr precej prostorsko skromnej?a od ?estke - tudi audi A4 je manj?i. Bi rekel, da edino Passat je nekje tiste velikosti, da ne bo? razo?aran. ?e bi jaz izbiral in bi recimo Mazdo izlo?il bi verjetno vzel Passata TDI ( :hudicek: ) - edino zamero, ki jo imam je da je premehak a ?e bi bil moj bi verjetno to re?il s tr?anjem amortizerjev.

 

Pa da se "izgubi?" v povpre?ju slo. voznikov? :hudicek: ?e golfa za drugi avto vzame? in kredit in si v zlatem povpre?ju.Nih?e te ne bo ve? opazil. :P

 

?e bo nova ?estica tak?na, kot je na fotkah, je dale? od mojega okusa...

?e bi stara (tale ki jo imam sedaj) imela na razpolago eno 2.0T ma?inco na benz, z kak?nimi 170 konji bo bilo zame to THE CAR... tako vizuelno, kot po motorju...

 

MazdaBoy... tudi js :cheers: ... nisem pa ?e vozil kdaj TT-ja, da bi lahko kaj bolj resno sodil

 

?e si ve?ji od 180 cm, bo kriza z sedenjem v TT-ju-utesnjenost in sede? do daske nazaj ,da je groza.

Mislim, da je bil bolj delan za povpre?nega dirka?a (ki so po pravilu bolj mali).

Ga je imel ne?ak (ta mo?nej?o varianto) in se ga je re?il glih zaradi "bunker" ob?utka in totalne neuporabnosti.

Narejen je pa ?lampasto (spredaj na motornem pokrovu ni imel niti protihrupne za??ite). <_<

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.