Skoči na vsebino

BMW 3 vs. Audi A4 vs. Mazda 6 vs. VW Passat


Dejan.P

Priporočeno sporočilo

Kje te pa ovira sredinski naslov pri dvigovanju ro?ne?

 

Pri Audiju in passatu vem da te. Pri BMW-ju jo lahko dvigne? brez da se premakne naslon, pa ?e komolca ti ni treba dajat za sede? ...

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 126
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

No kar se varnosti ti?e so BMWji ?e vseeno malo za konkurenco kolikor vem. Serija 3 E46 ?e nima 5 zvezdic, celo kritike je prejela. ?e izvzamemo razliko v te?i je ?e moj Clio malenkost bolj varen. :blink:

 

Druga?e je pa tole zanimiva BMW je pa res, da je malo starej?i (2006).

 

Kar se varnosti ti?e .. Mislim, da ima tale model samo dva vzglavnika za glavo zadaj. Druga stvar je ta, da nima nobenih lu?k, ki te opominjajo da se mora? pripet s pasom in podobno. S tem si namre? vsi korej?ki in podobne piksne nabirajo to?ke na crash testih. Ima 2 airbaga manj kot vsa ostala konkurenca, malokdo pa ve, da se sprednja zavesa razpre do zadnje police. Tukaj mu to?ke padajo, se pa ?e vseeno raje zaletim s svojim kot s tvojim. :jezicek: Imam brata, ki je zaposlen v gasilskem zavodu in zaradi tega kar on pove kaj vidi na terenu ti lahko re?em, da je avto varen. Da ne govorim, kako se obnese DSC napram drugim sistemom. Bil ?e na treh poligonih, pa kroga nih?e ne odpelje tko k BMW. Pa 10 let starej?i od recimo AUDI-ja.

 

glih e46 understeera ce ga zacnes vozit po mosko...

ce si bolj pussy pol je ok :)

 

?e dobro da sem pussy. :whatever:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pusti ti une to?ke ampak poglej shemo kake barve sta lutki in preberi detajle. Pa ne govorim, da je avto nevaren ampak le, da ni bolj varen kot konkurenca.

 

?e mi da? 7000? se greva lohk zaletet pa bova pol vidla. :hohoho:

 

Tkole se zmenva: tisti, ki umre placa za oba! ;)
I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mislim, da bmwjasem po hondasem je tezko povedat, da njihovi avti vseeno niso najboljsi in super duper brez konkurence...

 

enkrat sem napisal, ker sem en cas vozil oba e46 in prejsnjo mazdo 6

zanimiva je primerjava v voznji med e46 in mazdo 6....e46 je bolj odziven in skace takoj, ko je treba kaksen (krajsi) ovink napadat, mazda 6 pa je velik bolj stabilna v hitrih ovinkih

 

torej e46 je monaco, mazda 6 pa monza, tako na kratko smile.gif

mazda 6 ima tendenco oversteera, e46 pa understeera

 

najvecja razlika pa je v plehu...e46 ima milijon krat boljsi pleh je boljs narejen kot mazda, imel pa vec okvar (nekatere celo nerazumljive, pocila in zlomila se je vzmet (zadnja desna) kar tako, itd itd)

 

glede placa pa najvecja zamera e46 je sla, ker tale moj ni mel moznost zlaganja zadnje klopi in si mel zelo beden prtljaznik, cudnih dimenzij, kjer nisi mogu dat dva vecja kufra...

 

pa se pot do kosova je mazda 6 tudi po 280.000km prevozenih prenesla brez posledic, e46 pa ta pot ni bla vsec....

 

men je tud vsec, da ima analogni stevc za porabo...tko je mel tud moj bivsi mercedes e190...

 

volana imata priblizno enaka, pri e46 je malenkost tezji na mestu, v voznji pa isto

menjalnik pa guma pri 46, pri mazdi 6 pa trd

mazda 6, spet, trda k kamen sklopka, e46 pa softic

 

in to je to na kratko, iz mojih izkusenj....

mislim, da se bmw splaca sele ko se zacnejo hudi motorji ala 330 ali 325 (benicnar obvezno), ker osnovni dizli pa razni 318 320 nimata nc vec kot npr. mazda 6

 

 

tko da dejan p., ce ze bmw za uzitek, pol bi jaz vzel obvezno kupeja in vsaj 325i...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja tko so ga ocitno nastavili v tovarni (sej ves understeer je bolj varno bla bla), sem pa preprican, da se da to resit npr. ce das drugacne vzmeti

 

da se razumemo, ne govorim za power slide in tako stvari ampak, recimo ce gres hitro po ovinkih in potem spustis gas in take stvari...bmw (e46) je bolj "safe", tko kot nova mazda6...stara mazda 6 pa te je lahko presenetila (resil te je odziven volan)...pa jaz na moji stari mazdi6 nisem mel dsc-ja

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

skoda za auto menjalnik, drugace bi bil bomba (je pa spet res, da tale motor tukaj nekako ne pokaze teh 218konj kot bi pricakoval...razen, da un k sem ga vozil je bil cuden), zvok je pa vseen tapravi :jupiii:

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6286951&show=1

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tkole se zmenva: tisti, ki umre placa za oba! ;)

 

Saj nisem rekel pri 100, pri 50-60 se delajo ti testi. :jezicek:

 

 

Sicer bi pa verjel, da imajo ti avti tako nastavljeno optiko ravno zato, da ne bi ljudje, ki pre?altajo iz ostalih FWD limuzin jamrali kako jim je odneslo rit. To je kar dosti avtov nastavljeno ravno kontra kot bi pri?akoval kak laik.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

oversteer je ko v stranskem ?peglu vidi? rit avta kako te bo prehitela :cheers:

 

lahko mi eden po domace razlozi ta dva pojma:

- oversteer

_ downsteer

 

k nisem glih domac v tem...

 

v bistvu si na?el ?e en nov pojem - downsteer

 

to je pa ko se spusti? iz gorskega prelaza navzdol in zavija? levo - desno :aaaaa:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

oversteer je ko v stranskem ?peglu vidi? rit avta kako te bo prehitela :cheers:

v bistvu si na?el ?e en nov pojem - downsteer

 

to je pa ko se spusti? iz gorskega prelaza navzdol in zavija? levo - desno :aaaaa:

 

a ni to downhill...?

 

 

ja no pac tako je ce delas in visis tuki gor.. :D

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja sam ti gleda? to stare modele... ?e 2005 letnik jih ima pet

 

http://euroncap.com/tests/bmw_3_series_2005/225.aspx

http://euroncap.com/results/bmw/3_series/476.aspx

 

Edit... ?ele sedaj videl da pi?e? to?no za Don-ov avto :rolleyes:

 

Sama ?ara TOLE poglejte, starej?a kanta od obeh :hudicek::hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.