Skoči na vsebino

mazda 3 diesel ne vle?e


Priporočeno sporočilo

Imam te?ave z mazda 3 diesel 1,6 .. 268.000 km letnik 2006

za?elo se je tako kot ?e nekdo opisuje za mazda 6 " .. parkrat se mi je zgodilo, da je avto (vo?nja po avtocesti) kar naenkrat izgubil mo?, pri polnem gasu je ?el tam do kak?ne 120km/h, naprej pa ne, ko sem spustila gas in ga znova dodala je bilo spet vse OK

 

danes pa se mi je na ac zgodilo, da ko sem spustila gas in ga znova dodala ni ni? pomagalo .. avto ni ve? potegnil.

z 90 km/h sem se pripeljala do prvega postajali??a, pri?gala se je oran?na lu?ka za motor,

... ?e sem v praznem teku dodala gas je pri obratih ?ez 3000 za?elo du?iti,

ugasnila sem avto in ko sem ga znova pri?gala, se je pri dodajanju gasa sli?al zvok iz ma?ine.

poklicala sem amzs - pravijo da je ?la turbina

 

ker je nedelja, danes itak ne morem ni? uredit.. prosim za kak?en koristen nasvet .. kje kupiti novo turbino in kam peljati avto na popravilo!

 

..zdi se mi, da je turbina ?la nekam hitro (?e menjana konec l.2010 .. od takrat prevo?enih 70.000 km-morda je ?e celo v garanciji)

 

je morda ?e kdo imel podobne te?ave? .. kaj je bilo narobe?

 

kam peljati avto, da ga bodo zrihtali kot je treba in da bo cena normalna!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pomoje je prej morda kak?en EGR ventil!

Pametno bi bilo najprej na tester dat avto da se vidi zakaj se je pri?gala lu?ka za motor ;)

 

?e si kje okoli LJ lahko na hitro pogledava katero napako vr?e ven ;)

 

lp

 

p.s. upam da se te?ava re?i ?im ceneje ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pomoje je prej morda kak?en EGR ventil!

Pametno bi bilo najprej na tester dat avto da se vidi zakaj se je pri?gala lu?ka za motor ;)

 

?e si kje okoli LJ lahko na hitro pogledava katero napako vr?e ven ;)

 

lp

 

p.s. upam da se te?ava re?i ?im ceneje ;)

 

?al sem avto pustila na amzs Celje , ker sem imela poln avto in itak nisem vedla kam naj ga peljem.

sedaj tam ?aka, dokler se ne odlo?im kam naj mi ga peljejo .. peljat si ga itak ne upam ve?, da ne pride ?e do kak?nih huj?ih okvar

.. ko je na amzs snel dol one cevi iz turbine, se vidi da so na?ete lopute (ali kaj pa? to je, zgleda kot kak?en ventilator ali pa propeler?ek)

na testerju pri amzs ka?e tri napake, vendar jim ne izpi?e kaj je narobe (neznana napaka)

 

a lahko zaradi tega EGR ventila pride do okvare turbine?

 

avto bi bilo torej dobro peljat nekam kjer bodo imeli mazdin servisni program, ki izpi?e za kak?ne napak gre!?

 

 

Najlep?a hvala za prijaznost in za odgovor!

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pomoje ti potem najbolje na kak uradni servis, ?e pa je res turbina in je kot pravi? ?e v garanciji potem pa hitrooo vnov?it ?e se le da ;)

 

se bo pa ziher ?e kateri od majstrov javil kako in kaj :)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pomoje ti potem najbolje na kak uradni servis, ?e pa je res turbina in je kot pravi? ?e v garanciji potem pa hitrooo vnov?it ?e se le da ;)

 

se bo pa ziher ?e kateri od majstrov javil kako in kaj :)

 

ja, upam, da se bo ?e kak?en javil .. zdaj mi je en drug na amzs pogledu, pa pravi da po njegovem ni turbina ..se sli?i en zvok ko dam gas .. druga?e pa dela, ni? ne dimi .. bah

 

zgleda da bo treba po?akat na jutri ...

 

 

p.s.

garancija sem pa pogledala - velja samo eno leto :(

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ni dima pol je turbina ok, verjetno je kak drug bolj vitalen del ?el rakom ?vi?gat.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ni dima pol je turbina ok, verjetno je kak drug bolj vitalen del ?el rakom ?vi?gat.

 

 

na ?alost mi je ?la turbina! :( .. sem ?la preverit na original servis!

ka?e napako na turbini .. kljub temu da je dovolj olja, ga turbina ni dobivala dovolj ..

.. zato se menda ni? ne kadi ... turbina pa se v glavnem ne vrti

 

rekli so da ka?e tudi napako - ni teko?ine za trde delce v posodici ali nekaj podobnega,

da mi je verjetno niso dolili na zadnjem servisu.

 

 

 

 

sedaj razmi?ljam ali se mi ga spla?a popravljat ali ne

... kdo ve koliko bi spet pri?lo popravilo!?

.. ?eprav po drugi strani je avto ok ..razen teh te?av

 

kaj menite koliko bi lahko dobila za avto, ?e ga prodam takega kot je ?

 

oz. ?e poznate koga ki bi mi to zrihtal tako kot je treba, in da ne bo predrago

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

268.000 km letnik 2006

 

To ni zanemarljivo, je ?e ?as da je kaj odpovedalo, turbimo zamenjaj, prav tako oljne cevi ki gredo na turbino in teraj dalje.

Stro?ek bo pa verjetno med 1-1,5 K? :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

268.000 km letnik 2006

 

To ni zanemarljivo, je ?e ?as da je kaj odpovedalo, turbimo zamenjaj, prav tako oljne cevi ki gredo na turbino in teraj dalje.

Stro?ek bo pa verjetno med 1-1,5 K? :blush:

 

ampak gospa prav, da so enkrat ?e menjal turbino :ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Da si malo izposodim temo in povem ?e svojo izku?njo.

 

Imam Mazdo 3, 1.6D, letnik 2008.

Pri normalni vo?nji je avto za?el izgubljati mo? in cukati. Nekajkrat se je zgodilo, da je kar odpovedala stopalka za plin in avto se je med vo?njo samodejno ugasnil. V?iganje takoj po ustavitvi ni bilo mogo?e, zalaufal pa je ?ele ?ez nekaj minut in zgodba se je ponovila. Na armaturi ni svetila nobena opozorilna lu?ka.

Avto smo z avtovleko odpeljali na servis kjer so ugotovili, da ra?unalnik javlja napako na dovodu goriva. Razlog za uga?anje pa je bil 'razrahljan konektor' nekje pri dovodu goriva med po?arno steno in motorjem. Sicer je bil te?ko dostopen, vendar so ga fantje uspeli nekako poraviti, da sedaj zaenkrat po prevo?enih 100km deluje OK. Preverntivno so oja?ali tudi drugi podoben konektor. Stro?ek: 58? na uradnem servisu.

 

Gremo dalje nabirat kilometre. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, sam bencinarji ta letnik se prodajo s to ceno, kar je dejstvo in to je zanimivo... V Nemčiji ravno tako držijo ceno 9-10 k€ pa navzgor. Pred časom ko je se pri nas prodajala črna g145 katero sem tudi objavil v tej temi od 1.lastnika je bila 2013 in 200kkm, pa je bla zadnja objavljena cena 10.500€ in ga ni več na oglasih, pa sem avto videl v živo in ni bil bp. (Beri volan zguljen, sedež zguljen, tesnilo na voznikovih vratih uničeno, določene poškodbe spredaj na odbijaču barvane kar s čopičem in to govorimo o premeru 3-4 cm flikah, nekdo barval zavorne čeljusti s penzlom na debelo napacano kar čez rjo itd...).
    • Ja ubistvo je blo vse narjeno kar sm milsu da bom pri 200kkm, tko da brum-brum, pošrek nadalnjih 100kkm,..pol pa se zapelem v Anhovo, obrem avto proti soči, grem ven in spustim ročno.
    • To olje gre komot v Mazdo, še boljše je.   Original Mazdino olje pa pakira total - https://totalenergies.at/system/files/atoms/files/total-mazda_broschuere_at_avril-2021.pdf
    • Podobna zadeva je pri Alfi Multiair motor. Točno prava specifikacija, ne samo vizkoznost. In če ni to to, ode variabilna enota na glavi (Multiair - Fire mašina).   Tam je potem bilo par firm, ki so specifikaciji ustrezala. Tovarniška Selenia se je hitro uničla (črno/garež).   V 1.5 Ford Dragon gre tudi samo Castrol in nič drugega. Ker ne ustreza specifikaciji.   Pa še ena zadeva. Zaradi aditivov ne smeš mešat Castrola in Selenie/Petronasa, ker reagira in je župa.   Pa da se vrnem k Mazdi. Zaradi tega mi je pela variabilna jermenica. Tovarniško Mazda olje 15w40 in tovarniški interval, pa je po moje zapacalo jermenico.   Sem šel na 5w30 Ravenol in parkrat menjal na 5-7k pa se je zadeva normalizirala.   Tak da ja, dobro olje in redna menjava!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.