Skoči na vsebino

plo??ica s podatki o barvi


igorml

Priporočeno sporočilo

?ivjo,

 

kje lahko najdem podatke o barvi na mazdi 6, 2006.

 

lp,

igor

 

pri meni je bilo enkrat na vratih (ne vem kerih ?e) enkrat pa v prtlja?niku pri gumi. Ampak pazi pojdi do li?arja in naj primerja odtenke. 'Na?' li?ar na primer ima kar 5 vzorcev pod isto kodo, in jih na soncu primerja - tako se z letniki avtomobilov namre? tudi razlikujejo odtenki na ?alost...........

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pazi zdaj kode ne bo? na?el, sem vpra?al An?eta...mazda6 ima colour code na plastiki stranskih ogledal in odbija?ih ZNOTRAJ. To je TOP SECRET japonska informacija :hohoho:

 

Moja MX5 in MAzda 5 pa sta imeli na vratih :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?udno, ?e za svojo sem pomoje na?el nekje nalepko? Sicer pa pod isto kodo se ponavadi skriva ve? odtenkov glede na obledelost ali morebitna odstopanja. Slu?ajno vem. :) ?e je pa li?ar odli?en bo pa iz osnovne kode name?al tudi odtenek primeren avtu.

 

to sem mu najprej rekel, koda ?e ni bistvo :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ta model je specifi?en....in je ?al skrito na notranji strani..............mogo?e bi se videlo, ?e se avto dvigne in pogleda na notranjo stran odbija?a, ali sname plastiko na ?peglu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na moji 6-ki zagotovo ni nikjer podatkov o barvi.Kot je ?e Jures dejal, pojdi lepo k kak?nemu dobremu pitorju in ti bo pogledal to?no barvo.Moj pitor je tudi imel za mojo barvo 5 odtenkov-z leti se namre? na soncu barva spremeni in potegne zdaj malo proti eni barvi drugi? spet proti drugi.Na pamet res ne bo? dobil enake barve.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Modeli groba barva je napisana v prometnem odtenek pa dolo?i li?ar po njegovih listkih.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Modeli groba barva je napisana v prometnem odtenek pa dolo?i li?ar po njegovih listkih.

 

To pa SPLOH ni res. Tisto so neke interne fore, okvirna barva za register. ?e ne bi imela na? biv?i Kadett in Sunny isto barvo, pa ne bi dvakrat rekel, da ?e grem pogledati Clio tudi.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To pa SPLOH ni res. Tisto so neke interne fore, okvirna barva za register. ?e ne bi imela na? biv?i Kadett in Sunny isto barvo, pa ne bi dvakrat rekel, da ?e grem pogledati Clio tudi.

 

To?no.Meni tista v prometnem ni pomagala ni?, ker imajo li?arji ?isto druge oznake.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem dobil na plastiki ogledala. Koda je 25h.

Hvala

 

:) vsak dan se nekaj naucimo o teh strojih

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 let kasneje...

Velikokrat je v stranskem speglu. Vsak licar pa ima program v katerega pogleda kodo. Razen ce ni to kdo ki doma pod kozolcem farba :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 8 mesecev kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
    • Včeraj pregonil 22km na rolerjih  
    • Ne se ti men norca delat. Ford je ustvarjen za poziranje. Ratajo lepe slike tudi, če je fotoaparat bolj "počasen". To ni ko Mazda, ki nikoli ni pri miru in moraš imeti že dober aparat, da rata dobra slika. Ne, ne, Ford je pozer, ga nekam postaviš in ga vsi ogledujejo. In kasneje upaš, da ga boš lahko prestavil drugam, da ga še tam lahko ogledujejo. Ker za drugo itak ni...   Ne vprašaj, kako vem. Poglej še v temo Jamralnik...
    • A je kdo danes v Kopru za kakšno pivo?   Ostalo pa... Kdor spremlja forum, itak ve, o čem se gre...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.