Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

Pri moji (mazda6 karavan 100kw 2000ccm 2005 prevozenih 173.000)pa je v?eraj ostalo pedalo za sklopko not,ro?no se da potegnit sklopka ven sam ko jo pritisnem not ,spet ostane v tem polo?aju-kaj bi bilo to krivo,(prej nikol ni kaj zafrkaval mam jo ?e 4leta,sam sem na njej naredo 100.000km)?e je sam cilinder sem zmagal,?e je pa sklopka kaj bi bilo potrebno vse menjat in kolk bi to pribli?en stal(deli).lp jani

Napisano

Verjetno ti manjka olja za bremze! Nalij olje, potem "pumpaj" pedalo da spravi? vn ves zrak in pedalo bi moglo otrdeti (pi?em kot kak?en ljubezenski roman :hohoho: )Sem ?e imel en tak primer :blush:

mazdaklub-forum-podpis.png

Napisano

Menja se komplet s sklopko vred..lahko kar povem da ni poceni zadeva, ker je bila enaka zgodba z mojo ?estko pri 216.000km

 

Aja priporo?am pa obisk servisa avto pelko :prstgor:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

?e ni sledu da bi kaj pu??alo je zame prej glaven cilinder v kabini

 

po moje je tudi kriv glavni cilinder, jaz bi tam za?el iskati vzrok...

www.gistel.si

Napisano

Pa to je skoraj nemogo?e, danes se mi je zgodila ista zadeva. Moja se pripelje domov, stisne sklopko in ugasne motor - pedal za sklopko pa ostane notri.

Sva s fotrom ?e gledala, pa je tudi pri meni te?ava v menjalniku, ker cilindra sta oba ok.

 

Za vztrajnik sicer dvomim, da je crknil, verjetno pa je potisni le?aj ?el "skozi" sklopko.

 

Ima kdo informacijo koliko stane komplet sklopka+lamela+potisni le?aj?

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

pozdravljeni,re?il zadevo z mehanikom ko sva pregledala cilindra je bilo vse OK,sklopka je tudi delala potem pa poiskala po vodu kje bi se lohk zadelal in pri drugem cilindru je gumijasta cevka-ni bila po?ena ampak ko je pri?o pritisk se je napihnila kot ?aba ko ni bilo pritiska se je pa vrnila v normalen polo?aj-in to je bilo to..LP

Napisano

odli?no ,hvala bogu,res sem jo pocen odnesu pa ?e z morja smo sre?no pripeljal 2 dneva preden se mi je to pripetil.....

LP vsem :jupiii::jupiii::jupiii::jupiii::ouje::cheers:

Napisano

Bravo Jani.

 

Zgodila se mi je popolnoma ista zadeva. Gumijasta cev pri cilindru, ki je name??en na menjalnik, se napihuje. Tale tvoj mehanik je re?il 2 problema na en mah.

 

Hvala za info.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Pri meni pa se pojavlja nek zvok, ?e odkar imam avto (ni bil nov, jasno). Ko med prestavljanjem stisnem sklopko, se sli?i neko malo grgranje. Ko vozi?, ni nekih dodatnih u?inkov. Zadnje par mesecev pa se pojavlja oz. se je pojavil nek mote? zvok. Najprej se je dogajalo pri hladnem avtu, pa predvsem v zavoju v levi ovinek, sedaj pa se ga sli?i (in na volanu tudi mal ?uti) med pospe?evanjem, vo?nja nad 130 je prava hrupna izku?nja in po?asi se mi dozdeva da bo odletel vztrajnik.

Ker sm gledal cene garnitur sklopka+vztrajnik, me je sezuvalo, cene v tujini se vrtijo okrog 600eur in ve?, dobrih 500? za obnovljen komplet, kar pomeni, da bi moral starega poslat v Anglijo nazaj, pri nas na poobla??encih sem sli?al za cene 1200 za material,....

 

Uglavnem... strah me je postalo :)

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

tole pa ne zgleda sklopka ampak prej kak?en le?aj... :ne vem:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.