Skoči na vsebino

Napaka P06DE


Priporočeno sporočilo

Pozdrav,

 

?e se mi je zdel motor pri Mazdi 6 1. gen prakti?no "bulletproof", pa me je na Mazdi CX5 ?e dokaj hitro (imam jo 1.5 leta), pri?akalo prijazno sporo?ilce Engine oil pressure control circuit stuck on in koda napake P06DE.

 

Sedaj pa vpra?anje, za lastnike skyactive dizel motorjev, ?e je ?e kdo imel podobno te?avo.

 

Avo je letnik 2014 (ni ve? v garanciji), je redno servisiran. Pa vin ?tevilki je izven tistih, ki so imeli te?ave z odmi?no gredjo.

 

Nivo olje je krepko pod oznako x, saj je bilo menjano pred cca 6000km. Vedno pazim, da se regeneracije izvedejo do konca, seveda se nivo olja kljub temu po?asi pridno vi?a. 

 

Zasledil sem, da so tudi pri teh motorjih te?ave s sitom oljne pumpe (sumim to) in podlo?kami injektorjev. Je kdo to ?e menjal na teh motorjih?

 

Najdejo se tudi zanimive slike o sajavosti kolektorja in ostalih delov. Je kdo to ?e ?istil?

https://drive.google.com/drive/folders/0BxkZP8TWt8M9R1puS3JSRmZBbEU

 

In ?e pro?nja za lastnike s podobnim motorjem. Bi mi lahko nekdo s forscanom preveril koliko ima pritisk olja (prosti tek in na vi?jih obratih). Pri meni namre? ka?e v celotnem obmo?ju dokaj podobno (od 150 do 200kpa), kar se mi zdi nizko, glede na priporo?ene vrednosti.

 

lp, Samo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da bi se te napake vlekle odnprve generacije to ne bondrzalo. Ti imas mehanskonokvaro - senzor pritiska olja ali pa celo pumpa. Pac ??? bo treba odstet.

P.S. spet se bo odprla debata bencin vs dizel

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

haha ravno si jo odprl :P

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da bi se te napake vlekle odnprve generacije to ne bondrzalo. Ti imas mehanskonokvaro - senzor pritiska olja ali pa celo pumpa. Pac ??? bo treba odstet.

P.S. spet se bo odprla debata bencin vs dizel

Nisem rekel, da se napake vle?ejo od prve generacije, prva je bila pri meni prakti?no neuni?ljiva. Seveda sem zamenjal podlo?ke in ??istil cedilo. Sem pa bral, da se tudi tukaj pojavlja zabasanje cedila, pa tudi podlo?ke je treba menjati. Potem bi pa morebiti res dr?alo, da se te napake vle?ejo ?e od prve generacije dalje.

 

lp, Samo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj se bo odprla debata bencin/dizel? A bencinarji nimajo oljne ?rpalke ? :ne vem:

 

Zdaj so pa mo?nosti ali ga serje senzor pritiska olja, kar je malo verjetno ali pa je mogo?e notri napa?no olje oziroma je neustrezna viskoznost. A si menjal olje na poobla??enem servisu, ker se zgodi, da nekateri nepoobla??enci fuknejo notri prvo olje, ki ga imajo pri roki. Potem pa, po nekaj tiso? km, se le to pome?a ?e z nafto in je viskoznost prec neustrezna.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj se bo odprla debata bencin/dizel? A bencinarji nimajo oljne ?rpalke ? :ne vem:

 

Zdaj so pa mo?nosti ali ga serje senzor pritiska olja, kar je malo verjetno ali pa je mogo?e notri napa?no olje oziroma je neustrezna viskoznost. A si menjal olje na poobla??enem servisu, ker se zgodi, da nekateri nepoobla??enci fuknejo notri prvo olje, ki ga imajo pri roki. Potem pa, po nekaj tiso? km, se le to pome?a ?e z nafto in je viskoznost prec neustrezna.

Olje je pravo, preventivne menjave so se opravljale tudi vsakih 10.000km (zadnja menjava pred 6000km). Je pa servis potrdil okvaro senzorja, res pa je, da so imeli dosedaj le par takih primerov.

 

lp, Samo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Oj. ?e je ?e aktualno jaz lahko pogledam z forscanom, samo mi naredi en printscreen kaj moram gledati.

 

Amper hvala za pomo? in koristne informacije.

 

Na pa nadaljevanje zgodbe o pritisku olja....

 

Na uradnem servisu so z manometrom izmerili pritisk olja, ki naj bi bil kao ok. Nisem se kaj preve? vtikal v meritve (mi je zdaj kar malo ?al), ker se na servisu to baje ne dela, oni ?e vedo kaj delajo.

No zamenjali so senzor pritiska, olje in filter. Par km po vo?nji iz servisa se je lu?ka ponovno pri?gala, zato se vrnem nazaj, Seveda so bili mojstri zasedeni, rekel pa je, da je pritisk ok in da gre verjetno nekje za okvaro na elektriki in naj pridem pa? 1x kasneje, ko bodo imeli ?as.

 

Ok, vozim dalje in pritisk olja ob?asno po spremljanju na testerju pade, meni pa naraste ;)

 

Seveda sem vse mo?ne kable in konektorje doma podrobno preveril in izmeril. Preveril sem tudi morebitne sledi glodalcev, vendar ni bilo zaslediti ni? posebnega.

 

No po?asi mi je bilo tega dovolj, zato smo se odlo?ili, da snamemo karter. Glej ga zlomka, kljub zatrjevanju na servisu, da se to ne dogaja, je bilo sito na oljni pumpi zabito in to zelo. Sito smo s?istili, zaradi nerodno ali pa namerno postavljenega vijaka (manjka kak cm, da ga do konca odvije?), se sita ne da sneti, brez, da ne bi odstranili oljno pumpo.

 

V nadaljevanju bomo videli, kako bo s pritiskom olja sedaj. V kratkem sledi tudi menjava podlo?k na injektorjih.

 

Glede na stanje sita, bi verjetno ma?ina ne ?la ve? dolgo.

 

Po omenjenem dogodku se sploh ne ?udim, da je toliko zaribanih mazd ne servisih.

 

lp, Samo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Amper hvala za pomo? in koristne informacije.

 

Na pa nadaljevanje zgodbe o pritisku olja....

 

Na uradnem servisu so z manometrom izmerili pritisk olja, ki naj bi bil kao ok. Nisem se kaj preve? vtikal v meritve (mi je zdaj kar malo ?al), ker se na servisu to baje ne dela, oni ?e vedo kaj delajo.

No zamenjali so senzor pritiska, olje in filter. Par km po vo?nji iz servisa se je lu?ka ponovno pri?gala, zato se vrnem nazaj, Seveda so bili mojstri zasedeni, rekel pa je, da je pritisk ok in da gre verjetno nekje za okvaro na elektriki in naj pridem pa? 1x kasneje, ko bodo imeli ?as.

 

Ok, vozim dalje in pritisk olja ob?asno po spremljanju na testerju pade, meni pa naraste ;)

 

Seveda sem vse mo?ne kable in konektorje doma podrobno preveril in izmeril. Preveril sem tudi morebitne sledi glodalcev, vendar ni bilo zaslediti ni? posebnega.

 

No po?asi mi je bilo tega dovolj, zato smo se odlo?ili, da snamemo karter. Glej ga zlomka, kljub zatrjevanju na servisu, da se to ne dogaja, je bilo sito na oljni pumpi zabito in to zelo. Sito smo s?istili, zaradi nerodno ali pa namerno postavljenega vijaka (manjka kak cm, da ga do konca odvije?), se sita ne da sneti, brez, da ne bi odstranili oljno pumpo.

 

V nadaljevanju bomo videli, kako bo s pritiskom olja sedaj. V kratkem sledi tudi menjava podlo?k na injektorjih.

 

Glede na stanje sita, bi verjetno ma?ina ne ?la ve? dolgo.

 

Po omenjenem dogodku se sploh ne ?udim, da je toliko zaribanih mazd ne servisih.

 

lp, Samo

 

Hvala za opisano izku?njo.

Bi bilo mogo?e fajn pri podobnih problemih zadevo poslikati in prilo?iti na forum, da tudi drugi uporabniki vidimo kako to izgleda in kje je sr? problema.

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.