Skoči na vsebino

zavorna ?eljust - prerjavenje


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni!

 

Sem nova uporabnica in ker sem pristojna za zdraharstvo, kadar gre kaj narobe v na?i hi?i, bi prosila za kak nasvet, preden za?nem najedat na servisu. :)

Imamo M6 combi, dizel (?e je pomembno), l. 09/2003, slabih 80k km. Avto je gara?iran, redno servisiran. Na zadnjem desnem disku smo opazili 'rajse' in danes so na strokovno na servisu (ja uradnem, ne rabim komentarjev na to temo...) ugotovili, da je zavorna ?eljust prerjavela, ne gre ve? narazen (ne me ubit, ker ne znam to?no napisat kaj je narobe...), in zato uni?uje disk. Cene poznate, seveda je treba menjat obe ?eljusti, plus diska.

Zdaj me pa zanimata 2 stvari. Ali je normalno da pride do take napake pri relativno malo km, glede na starost avtomobila in ali ima kak smisel vztrajati pri tem, da do prerjavenja ne bi smelo pridet in bi to morali upo?tevat v sklopu garancije na prerjavenje?

Itak imam namen pisat ne preve? prijazen mail glede odnosa, pa mi ni problem dat ?e kaj takega notr in vztrajat pri pisnem odgovoru s strani Mazde. Ker pa avtomobili niso moje podro?je, bi rada vsaj pribli?no vedela kaj ve? iz tega podro?ja.

 

Hvala za vsak nasvet!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni!

 

Sem nova uporabnica in ker sem pristojna za zdraharstvo, kadar gre kaj narobe v na?i hi?i, bi prosila za kak nasvet, preden za?nem najedat na servisu. :)

Imamo M6 combi, dizel (?e je pomembno), l. 09/2003, slabih 80k km. Avto je gara?iran, redno servisiran. Na zadnjem desnem disku smo opazili 'rajse' in danes so na strokovno na servisu (ja uradnem, ne rabim komentarjev na to temo...) ugotovili, da je zavorna ?eljust prerjavela, ne gre ve? narazen (ne me ubit, ker ne znam to?no napisat kaj je narobe...), in zato uni?uje disk. Cene poznate, seveda je treba menjat obe ?eljusti, plus diska.

Zdaj me pa zanimata 2 stvari. Ali je normalno da pride do take napake pri relativno malo km, glede na starost avtomobila in ali ima kak smisel vztrajati pri tem, da do prerjavenja ne bi smelo pridet in bi to morali upo?tevat v sklopu garancije na prerjavenje?

Itak imam namen pisat ne preve? prijazen mail glede odnosa, pa mi ni problem dat ?e kaj takega notr in vztrajat pri pisnem odgovoru s strani Mazde. Ker pa avtomobili niso moje podro?je, bi rada vsaj pribli?no vedela kaj ve? iz tega podro?ja.

 

Hvala za vsak nasvet!

 

He,he,?e se bo? spravila "najedat" servise in zastopnike ti naj kar takoj povem,da bo? prej ti popustila. ;)

Preverjeno iz prve roke.Meni niso uredili stvari v garanciji in potem so mi "uradno" nakladali vse mogo?e.

?e ni avto ve? v garanciji za?ni kar zbirat ?olde za novo.

 

Mimogrede-dobrodo?la na forumu in da bi bilo ?im manj takih nev?e?nosti z tvojo Mazdico. :D

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz pa predlagam, da se na servisu vseeno te?i, saj bi morali pojavljanje te napake opaziti pri rednem servisu, ko ?istijo zavore... ?e je avto redno servisiran na poobla??enem servisu, potem probat ni greh, pa malo trme tudi v?asih koristi, v skrajnem primeru se itak potem pa? zadevo kupi, ?e ne uspe druga?e...

 

pa ?e nekaj! lahko se zgodi, da ti servis ponudi delno kritje stro?kov... v tem primeru se je vredno pozanimati, koliko stanejo neoriginalni deli, in se potem vidi, ali se res spla?a vzeti polovi?no kritje stro?kov...

 

p/s: redno uporabljanje ro?ne zavore je preventivni ukrep, da je potem manj mo?nosti, da se kaj podobnega zgodi

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni

 

Za blokiranje zavornih cilindrov je kriva voda/oksidi. Torej, ko po?i ??itna/protipra?na gumica se v notranjosti zavornega cilindra za?ne nabirati voda/vlaga, ta pa povzro?a rjavenje in posledi?no blokiranje zavornega cilindra. Za po?kodbo ??itne/protipra?ne gumice je lahko ve? vzrokov: kamen?ek, nerodno ?i??enje zavor, WD 40, vo?nja z zategnjeno ro?no zavoro ( lahko se v kabini spusti, vendar v primeru da je vzvodje zmrznilo v kolesu ?e zmeraj dr?i )............................................... Kar se ti?e zamenjave zavornih cilindrov pa je predrago, obstoje?e se da obnoviti, stro?ek od 50,00 do 75,00 ? ( www.zavorniservis.com ), garancija, obnovljen zavorni cilinder je enakovreden novemu ( zamenjani vsi okvarjeni deli + tesnila ). Za ob?utno manj?o ceno se da dobiti enakovredno kvaliteto.

 

Moje osebno mnenje je, da bi jaz vstrajala na servisu, da zamenjajo, in priznajo garancijo. V nasprotnem primeru bi dala popraviti zavore omenjenem servisu, zahtevala izjavo, ter se sprehodila do odvetnika za povra?ilo stro?kov popravila.

 

Lep pozdrav

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

.... ali pa se obrne? na sedmo silo, t.j. tisk. Slabe reklame si panoben ravno ne ?eli--- Res pa je v?asih malo te?ko kaj takega spravit v cajteng.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala vsem za nasvete.

 

Pozabila sem izpostavit, da je ta avto ?e imel 'zgodovino' rjavenja - kar je bilo vse brez problemov re?eno, v sklopu garancije. Ker je pa res da ?eljust ni del karoserije, me je zanimalo, koliko je sploh pogosto da se nekaj takega zgodi (tudi ob redni uporabi ro?ne zavore), ker v kon?ni fazi sem samo neuka stranka in me oni lahko nafopajo ravno s ?imer me ho?ejo. Vsekakor vam sporo?im, kako se bo stvar razvijala. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala vsem za nasvete.

 

Pozabila sem izpostavit, da je ta avto ?e imel 'zgodovino' rjavenja - kar je bilo vse brez problemov re?eno, v sklopu garancije. Ker je pa res da ?eljust ni del karoserije, me je zanimalo, koliko je sploh pogosto da se nekaj takega zgodi (tudi ob redni uporabi ro?ne zavore), ker v kon?ni fazi sem samo neuka stranka in me oni lahko nafopajo ravno s ?imer me ho?ejo. Vsekakor vam sporo?im, kako se bo stvar razvijala. :)

 

Delate kratke fure in malo uporabljate zavore, zato pa se pa? to zgodi, nii to samo pri mazdi tudi druge firme niso "odporne" na to. :(

Pa ?e nekaj noben cilindr ?e ni toliko "za?tekal" da se ga nei dalo zrihtat.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Delate kratke fure in malo uporabljate zavore, zato pa se pa? to zgodi

 

Po kilometrih mogo?e izgledajo kratke, samo je ve?ina narejena na relacijah od 70 do 400 km... Pa tretjino km je naredil prvi lastnik v 3 letih... O uporabi zavor pa sploh ne bi (kadar vozi moja 'bolj?a hitrovoze?a' polovica in to je ve?ino ?asa)... :rolleyes:

 

Pa ?e nekaj noben cilindr ?e ni toliko "za?tekal" da se ga nei dalo zrihtat.

 

Neki tazga sem hotla sli?at, da ni vse v menjanju. :)

 

Symon, hvala tudi za tvojo informacijo. :prstgor:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

v okviru "ful sem lep"

hecam se, redna stranka pa to, garancije ze zdavni ni blo vec....

sej pravim, ful so face ni kaj, zarad njih bi mel se enkrat mazdo

 

:huh: Po?teno... A je ful skrivnost kater servis je to? Sej ne da bi ?la tja, ampak je pa zelo dobro pogajalsko izhodi??e. Se mi pa dozdeva da sigurno ni noben ljubljanski... :glare:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.