Skoči na vsebino
Veriga Skyactiv Diesel
Napisano (urejeno)
pred 25 minutami je Deeyan napisal:

 1.38 stopinj zamika med senzorjem glavne in odmicne gredi. Nimam pa pojma kolk je sploh zgornja meja pri skyactiv, nekje sm bral, da 10, sam se mi zdi to mal velik, al se motim? 

Tudi sam imam v glavi zgornjo mejo okoli 10,5 stopinj. Mogoče pa je pomembna tudi obremenitev in obrati, pri katerih je kot merodajen???

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano (urejeno)
pred 8 urami je mazda gh napisal:

Pozdravljeni fantje in mogoče tudi dekleta hehe.

Nisem pozabil na vas in vam sporočam da je moja mazda po skoraj štirih mesecih še vedno z odprtim motorjem 😕 tolk pizdarij kot imam to glavo dobit je pa ajoj..najprej je nisem mogel nikjer dobit v kratkem roku in je bil najkrajsi 45 delovnih dni iz anglije..okej cakam te skor tri mesce in ko bi mogla pridet smo ugotovili da so jo poslali na slovaško  namesto v slovenijo..sem znorel, storniral naročilo in jo naročil v ljubljani..na srečo jih je trenutno po evropi vsepovsod, ker je prišla pred par tedni nova zaloga v evropi..uglavnm popizditis na kvadrat..sedaj je placana in so mi rekli da prispe naslednji teden v ljubljano.

 

Mi je pa strokovnjak z mazde rekel da zadnje čase je vedno več menjav glave na diesel mazdah tako da ocitno so te mozde po nekaj letih prisle v kilometre kjer pokajo glave 😡tako da previdno z nakupom teh dizlou 😉

 

@mazda gh, lepo da si se oglasil, sem pa pričakoval bolj pozitivne novice. Ampak bo pa le rešeno. 👍

 

Z rezervnimi deli Mazd je na splošno kar težava, na ključavnico sem pred kratkim čakal več mesecev. Poleg tega so rezervni deli še zelo dragi. Poznam človeka na Mazdi in informacije glede glav imam enake kot ti (veliko so jih pobrusili, kar nekaj pa že zamenjali).

 

Dizli so sicer po moči neprimerljivo boljši od bencinarjev in rabljeni so kar precej cenejši. Zato tudi popravilo takšne in podobne okvare za nekaj 1000 € na koncu ni katastrofa. 😜 

 

Kolega je kupil rabljenega Volvota D4 in mu na 1.500 km popije 1 l olja. Potrebna mala generalka (obročki), popravilo okoli 4.000€. Sedaj rešuje z gostejšim oljem in aditivi, liter olja mu požre šele na 4.500 km. 😉

 

Me na splošno moti dvoličnost razvitejših evropskih držav. Vedno bolj pritiskajo na zaostrovanje okoljskih standardov, hkrati pa goljufajo (dieselgate) in nimajo težav z izvozom svojega "umazanega" iztrošenega avtomobilskega parka izven svojih meja, na vzhod. Torej, če naš planet in prebivalci potrebujejo čistejši zrak, potem naj prepovedo tudi izvažanje svojih umazanih tehnologij izven svojih meja.

 

 

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtomehanik na področju Maribora
Napisano

Na območju MB ne poznam nobenega. Sicer pa pri določenih okvarah ni dobro preveč šparati, fino je imeti garancijo na popravilo.

Zadnjič je imel nekdo tukaj podobno težavo - popravilo pa nekje od 2-3 k€, z rabljeno (rabljena glava dobrih 1.000) oziroma novo glavo (okoli 2.000). Mogoče pa bo dovolj samo brušenje.

 

To imaš bencinarja?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 26 minutami je Alex napisal:

Ni tako kot ti praviš. Meni so dodatno garancijo 2leti ponudili za 350 €. 

Pa še to se mi je zdelo too much in je nisem vzel. Itak je ne bi koristil, kot se je izkazalo do sedaj. Pa še to je vprašanje, koliko bi si z tema dvema letoma sploh lahko pomagal. Kajti z uradnimi mazda servisi nimam dobrega mnenja. 

Sicer je pa sedaj v Nemčiji za vse mazde (brez doplačila) šest letna garancija. 

Lahko da kakšen evro gor, dol, spet odvisno, kakšna garancija, v Belgiji 2018:

 

Screenshot 2022-06-07 18.04.59.png

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 2 urama je Alex napisal:

Saj pravim, da si vsak trgovec po svoje to garancijo razlaga. Seveda vedno v škodo kupca, se razume. 😊 

Sicer pa, če bi se meni pričel lupit ta kao  "usnjen" volan, bi ga dal preobleči enemu mojstru tu na obali. Tip naredi tako dober izdelek (pravo usnje v kombinaciji z  luknjičastim usnjem in šivi v barvi, ki si jo izbereš) da je stvar lepa, za videti, kvalitetna pa tudi na otip je čisto nekaj drugega kot ta naša plastika na volanih. 😊

Ravno sedaj preoblači na kolegovem bmw-ju olupljen volan (letnik 2018, ja tudi pri bmw-ju imajo enak problem z lupljenjem), pa me zanima, kakšna bo cena. 

Glede garancije ni tako kot praviš, ampak je toliko muzike, kolikor plačaš. Recimo v Nemčiji si za Mazdo 6 leta 2018 dobil 3-letno garancijo, ob doplačilu 640 € (CarGarantie) pa si lahko dokupil dodatni 2 leti, ki jo priznajo tudi pri nas. 😊

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 13 minutami je Brane napisal:

Ti pa res nimaš sreče, v glavnem same banalne stvari.Edina dobra stvar da so ti menjavali pod garancijo ker tisti zaslon ni glih poceni.

Moja žena pol naštetih stvari ne bi (in dejansko ni) niti opazila, kaj šele, da bi jo motile (pokanje omejevalca, škripanje amortizerjev zadnjih vrat, zviti sprednji zavorni diski, ...). :)

 

Če bi veliko lastnikov tukaj objavilo podobne spiske napak, ki so jih sami doživeli, bi lahko naredili eno skupno pregledno tabelo.

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 9 urami je SpEkTr napisal:

A lahko kaj vec poveš o tem? Poka samo ob odpiranju / zapiranju, ali tudi med vožnjo?

Amortizerji vrat?

Screenshot_20220605-222629.jpg

Samo ob odpiranju-zapiranju ... vsakič enkrat (pk ... pk). Mazanje ne pomaga (na enem pooblaščenem servisu so omejevalec na debelo napackali z belo mastjo, pa ni pomagalo). Je pa to manjša zadeva, s katero bi lahko celo živel, samo vsakič dobiš občutek, da bo omejevalec prej ali slej počil.

 

Je pa to verjetno pogosta napaka pri Mazdah 6, sam pa sem jo imel pri modelu 2015 in 2019, težavo pa so prvič opazili sami na pooblaščenem servisu.

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vsak od nas ima poleg veliko pozitivnih izkušenj z Mazdami tudi določene negativne izkušnje (tukaj bi se omejil na tehnične). Fino bi bilo, da jih sistematično zbiramo na enem mestu, saj lahko marsikateremu prihranijo nekaj živcev pri diagnozi in rešitvah. Ponavadi ima vsak model avta svoje tipične težave, ki so posledica slabe, neposrečene izvedbe posameznih komponent, tudi zaradi varčevanja pri izdelavi.

 

Moje konkretne izkušnje:

 

CX-3, G120, MT,  model 2015

- 15.000 km, plastični ležaji amortizerja, zaradi česar je pokalo ob obračanju volana. Ukrep: zamenjava

image.png

- 20.000 km, puščanje hladilnika klime (na hladilniku je viden flek). Ukrep: zamenjava

 

M6, CD175, MT, model 2015

- 65.000 km, opozorilna lučka - saje. Ukrep: čiščenje-peskanje kolektorja, EGR, glave,  itd, nove podložke in nastavitev injektorjev (strošek 400€ leta 2019)

- napaka sprednjega senzorja na odbijaču. Ukrep: zamenjava

- velika obraba površine volana

image.png

- pokanje omejevalnika odpiranja vrat. Ukrep: zamenjava

image.png

- škripanje amortizerjev zadnjih vrat: Ukrep: zamenjava obeh amortizerjev

- po 4,5 letih potrebna zamenjava akumulatorja (strošek 130 € leta 2019)

- 80.000 km, senzor izpuha. Ukrep: zamenjava z modificiranim kovinskim (strošek 200 €)

image.png

- 90.000 km, nekaj 1.000 km po menjavi ploščic se zvijejo sprednji zavorni diski. Ukrep: menjava diskov in ploščic (strošek 300 €)

- zadnji diski in klešče zarjaveli. Ukrep: menjava zadnjih diskov, klešč in ploščic

- napokan mikrojermen. Ukrep: zamenjava z novim (strošek 60€)

- zadnja kamera se ob zagonu sem in tja ne vklopi (črn zaslon)

- sem in tja (zelo poredko, recimo 3 x na leto) ni zvoka iz Bose sistema

- interval regeneracij se prepolovi. Zelo verjetna diagnoza: injektorji

 

M6, G165, MT, model 2019

- 50.000, velika obraba površine volana

- pokanje omejevalnika odpiranja vrat. Ukrep: zamenjava

- škripanje amortizerjev zadnjih vrat: Ukrep: zamenjava obeh amortizerjev

- napaka sprednjega senzorja na odbijaču. Ukrep: zamenjava

- opozorilna lučka za nalet. Ukrep: zamenjava snopa žic sprednjih senzorjev odbijača, ker so korodirali kontakti

- po 3,5 letih se ogledala več ne zlagajo in odpirajo. Ukrep: zamenjava motorčkov

- kamera se ob zagonu sem in tja ne vklopi takoj (črn zaslon). Update programske opreme info sistema ni pomagal. Ukrep: zamenjava navigacijske SD kartice s popolnoma tovarniško novo - drugo, zaenkrat OK

- sem in tja ni zvoka iz Bose sistema (zelo poredko, recimo 3 x na leto)

- določena smer električnega premikanja sedeža nadležno brenči (sumim povezovalno os - bovden ... na uradnem servisu se s tem nočejo ukvarjat, tako da bom verjetno nekoč sam kupil in zamenjal)

https://www.youtube.com/watch?v=nO2NnSMOxpE

- okvara ključavnice sprednjih vrat (sem in tja se samodejno izmenično odklepa-zaklepa). Ukrep: zamenjava

 

M6, G194, AT, model 2019

- 50.000, velika obraba površine volana

- škripanje amortizerjev zadnjih vrat: Ukrep: zamenjava obeh amortizerjev

- opozorilna lučka za nalet. Ukrep: zamenjava snopa žic sprednjih senzorjev odbijača, ker so korodirali kontakti

- po 3,5 letih potrebna zamenjava obeh motorčkov vzvratnih ogledal

- kamera se ob zagonu sem in tja ne vklopi takoj (črn zaslon)

 

M3, G120, MT, model 2017

- 20.000, prikazovalni zaslon na dotik napoka: Ukrep: zamenjava

image.png

 

Večina teh težav izvira iz slabe kakovosti (izvedbe, materialov) in so zato zelo verjetno prisotne pri večini avtov določene serije po določenih prevoženih km. Zanimo mi je, da imamo najboljše izkušnje (najmanj tehničnih težav) z Mazdo 3, ki je bila narejena v Mehiki :)

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Rumena lučka za motor
Napisano

In potem 1. na servis, pa 2. , ... Že če je avto v garanciji, je to zoprno, če pa je treba te obiske še plačevati 😪 

 

Meni je že 1 letni servis odveč (itak je ponavadi treba še zaradi kakšne stvari izven motorja).

 

Za @Luka_ pa je tole lahko dodatna koristna informacija. 

 

 

 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 2 urama je NevLado napisal:

Tole sm čist spregledou ampak lepo vas prosim no, kakšna menjava mikrojermena pri 120kkm, pa sej ni Renault..... Nisem še slišal, da bi japoncu spustila vodna črpalka al pa jermen pred 200kkm.

 

 

Nič od tega ni nuja. Na pooblaščencu preverijo pogonsko verigo z računalnikom, menjaj svečke pri 120kkm in vozi dalje!

 

 

 

Pri 5 let stari M6 CD175 s 93.000 km je Pelko predlagal menjavo mikro jermena. Videla se je že površinska napokanost. In smo ga zamenjali ... 60€. Vlado, vidim da še nisi popolnoma spoznal Mazdine-japonske kakovosti. 😁

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Fault code: P24A5 - Powertrain
Napisano (urejeno)

Ja, karkoli se zgodi takoj po servisu, ima zelo verjetno vzrok v servisu. 🙂 Če so šarili kaj okoli EGR, morda niso vsega pravilno zložili nazaj???

 

image.png

 

WWW.OBD-CODES.COM

How to quickly diagnose and repair, and causes of a P245A fault code which indicates an open state in the exhaust gas recirculation cooler...

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano (urejeno)
pred 32 minutami je Alex napisal:

Včeraj, ki sem se vračal domov, sem moral na avtocesti, kjer se je naenkrat vstavila kolona divje zabremzati. In ugotovil sem, da mi diski tresejo. 😬

Do sedaj tega nisem opazil, ker pri normalnih hitrostih tega ni. Ali je možno, da so se narezani  brembo max diski zvili pri le 15Kkm? Ker sem na raznih forumih zasledil podobne težave s temi diski. 

Sam si takole (laično) predstavljam. Boljše zaviranje pomeni več trenja-segrevanja. Toplota od trenja pa se odvaja preko površine, ki pri Mazdah 6 ni preveč velika (dokaj majhni diski). Dovolj, da se pregrejejo in zvijejo 1 x, pri 1.000 km ali 20.000, nima veze.

 

Če se nisem zmotil, v vseh 4-ih diskih pri zaviranju Mazde 6 s 150 km/h na 0 km/h v nekaj sekundah nastane 0,42 kWh toplote, to je toliko, kot jo ustvari na primer 2.000 W toplotni grelec v 12,5 minutah! 😮 Če predpostavim, da sprednji diski ustvarijo 2 x toliko toplote kot zadnji in da traja zaviranje 5 sekund, potem se posamezen sprednji disk v teh 5-ih sekundah segreva z močjo 100 kW (enostanovanjske hiše pozimi segrevamo s pečmi okoli 20 kW)!

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 1 uro je SpEkTr napisal:

Ja ,pred časom je nekdo pisal, da naj bi bilo sedaj boljše. Če je res pa ne vem. 

Pa še smotano je, ker neke preventive pred tem niti ne moreš naredit. Razen da zamenjaš za atmosferski motor..

Selmar mehanik je dejal, da oni lopute zato preventivno zavarijo, strošek pa dobrih 100 €. Menda so novejše lopute nekoliko modificirane, ali to prepreči lom, pa ne vem. Sicer se loputo jasno sliši (kovinski udarec) kakšno sekundo ali dve, ko se motor ugasne.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 2009 2.0 bencinar-veriga
Napisano
pred 5 minutami je Aless napisal:

Na starejših Mazdah z verigo ni potrebe po menjavi, je takorekoč doživljenska.  Prej bo rja pojedla Mazdo kot pa bo treba verigo menjat. 🤪😆🤣

@Aless, po dolgem času spet ena koristna informacija na tem forumu. 👍

Morda veš kako je z verigo (pri katerih km se ponavadi menja) pri G120, G165 ali G194?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Letne pnevmatike
Napisano
pred 13 minutami je NevLado napisal:

 

Sej je res kaj, CD150 ma blokado na 210kmh, G165 pa na 214kmh.. :lol:

Drgač pa kr neki ne, vidm da 2 dni nism na forumu pa sm neko zanimivo debato zamudu kjer je janez že vse editiral :D 

👍

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 3 minutami je Alex napisal:

Nima to veze. Pri vseh se pojavlja to, pa če ga voziš vsak dan 5 km ali 219. 

Bolj je pomembno, da ne daješ v motor  original Dexelia olja, pa da ne menjaš olja na 20Kkm,pa da ne prekinjaš regeneracij. Inpomaga tudi, da imaš dobro muziko noter. 😉

Zanimivo, od kod ti toliko podatkov? :)

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Lupljenje alu platišč Mazda
Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

To se ne dela, ker se vidi od daleč, da je bilo popravljamo. Kot je že Deeyan povedal, je potrebno pokitati  poškodovane dele, nato fino zbrusit, pa eno roko špric kita na popravljeni delih in celo feltno na fino prebrusit do brusnega papirja 800. Nato sledi temeljna barva, dve roki in čez pol ure še ena roka prozornega laka. Drugi dan še eno roko prozornega laka. Čez tri-štiri dni poliranje. 

Pri plehu delajo neke prelive...??? Pri platiščih torej ta varianta odpade ...?

 

Na enem avtu imam poškodovano le eno platišče. Bojim se, da barve-strukture ne bi ujeli z ostalimi platišči in bi se videla razlika? Torej prebarvati eno celo, ali še ostala 3 platišča, torej vsa 4? Ker če je drugo, potem se mi skoraj bolj splača kupiti eno novo platišče in imam stvar rešeno???

 

In še eno vprašanje, verjetno gre za prašno, bolj obstojno barvanje?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Lupljenje alu platišč Mazda
Napisano (urejeno)
pred 22 minutami je Deeyan napisal:

@Janez007 tole  bi se dalo brez problema 🙂

 

Pol urce ja 😂 smerglanje je najbolj zamudno, ce bi blo samo za pobarvat, bi blo mogoce v 2 dneh gotovo, ker jih je treba vseeno na fino prebrusit. 

 

Obstajajo tut prav namenske barve za alu platisca, ampak je tako ozek izbor barv, da se jih rajsi ognem. 

Tak, da lahko zbiras kakrsnokoli barvo ti srce pozeli 🙂

 

Ce so robovi ob gumi ok ni potrebna demontaza, v vsakem primeru pa je pametno potem naredit centriranje. 

Mislil sem kitanje, brušenje in barvanje (s prelivom) samo dela, ki je poškodovan?

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.