Včeraj sem prejel paket iz Berlina in na Cliotu zamenjal odškrbljeno zadnjo luč (še od karabmola spomladi) ter zamenjal omejevalec vrat. Ampak takoj ugotovim, da še veliko bolj poka, kot stari. Kako je lahko nova roba tako slaba? Nobene kontrole kakovosti?
Reklamiral pri Autodoc (dobro dokumentiral, tudi s posnetkom) in so že rešili - za omejevalec vrat bodo vrnili kupnino. Tako da gre sedaj ta nov izdelek v mešane odpadke.
Včeraj sem prejel paket iz Berlina in na Cliotu zamenjal odškrbljeno zadnjo luč (še od karabmola spomladi) ter zamenjal omejevalec vrat. Ampak takoj ugotovim, da še veliko bolj poka, kot stari. Kako je lahko nova roba tako slaba? Nobene kontrole kakovosti?
Ja cene na autodocu ves cas nihajo. Danes je lahko ena stvar 30€ jutri je pa lahko ze 38€ itd. Hocem samo povedati, da imam jaz vedno iste cene neglede na to ali gledam preko spleta ali v app. Mi pa app ni vsec ker je slabo pregleden pa se skos neki spamajo s temi "bonusi" in pa ce imas kaksen artikel v kosarici itd.
P.S ja vem lahko ta obvestila blokiras v nastavitvah telefona.
Pa pazit je treba, ker se v košarici lahko kakšen artikel izgine (ni več na zalogi) in se zaradi tega cena zniža.
Moja izkušnja je pa taka: čez vikend je cena iz petkovih 159 € v nedeljo zvečer narastla na 179 €, v ponedeljek zjutraj v mobilni aplikaciji je padla na 143 € (- 1€ bonus) in sem kupil. Danes pride isti set na spletu 182 €, v aplikaciji 167 €.
Na računalniku je veliko lažje pregledovati - izdelke sem dodal na seznam želja. V mobilni aplikaciji sem iz spiska želja izdelke prenesel v košarico, tu pa se znesek preračunava na aktualno stanje cen ... pustiš in čakaš, če se ne mudi.
Kako se ti kaj tale modul obnese po parih mesecih uporabe?
Smo ga imeli nekaj tednov priključenega v obeh avtih in je delalo BP. Edina težava se je pojavljala ob menjavi voznika - ker Mazdi uporabljamo štirje različni vozniki, z različnimi telefoni (Android, iOS). Če vozi avto isti voznik, se zelo hitro poveže, praktično istočasno, ko se vzpostavi Mazdin info sistem. Modul si zapomni zadnji telefon, s katerim je bil povezan. Pri menjavi voznika je potrebno ponovno vzpostaviti povezavo preko Bluetooth nastavitev na telefonu.
Skratka, priporočam, če uporablja avto isti voznik, če pa se vozniki pogosto menjajo, potem je boljši kabel.
Meni so ga, ampak ne pri CX-30, ampak pri CX-3 ... menda da je bila kar pogosta napaka ... ne vem pa če na spoju s plastiko. Vem pa, da se jim je pri menjavi polomila neka plastika (nosilec) in so morali zamenjati še tega.
Odvisno kje, enim je vseeno od kje si. Je pa tko, delat nekje kot tujec, moraš pa povsod imeti neko znanje ki te razlikuje od domačina, in tudi se moraš malo bolj dokazat kot domačin.
Lahko pa iz osebnih izkušenj povem, da v tujini cenijo izkušnje iz drugih držav, pri nas se pa na to gleda malo zviška, v stilu "je mogu v tujino it delat, k v sloveniji ne more sluzbe najdt", bl s takim tonom, kot da si nesposoben
V moji prvi službi se je o nekom govorilo točno tako ... "tukaj ni bilo nič od njega", no kasneje, ko je odšel v Siemens v Nemčijo, je zelo hitro postal direktor razvoja ... Z nami tukaj nekaj ni čisto OK ...
Ni interes zrihtat javnega prevoza. Država plača monopolne avtobusne firme, da se prazni vozijo medkrajevno po 2,5€ po km. Normalno, da je prevozniku interes, da je avtobus prazen...
Podizvajalec dobi pa 1,6€...
Ljudi treba privabit na avtobuse in vlake...al pa prisilit...
Roman se lahko napiše glede tega...
V LJ bi bilo treba narediti novo mrežo mestnega prometa... Na SŽ v konicah na 10 minut vlake...
Vse se da, če je interes...samo interesa ni...
To se dela ravno s subvencijami (se privablja z nižjimi cenami, ker del krije "država"), ali z višanjem trošarin na pogonska goriva (prisila, da bi uporabljali javni prevoz), pa v obeh primerih nismo zadovoljni ... 😁
Zato pa morajo biti rešitve take, da bodo preživeli vsi, v hribih in v mestu.
Ne da bi se bal lopate, ampak iskreno ... hribovske kmetije bi po mojem morale biti deležne še večje podpore države, ker pogojev kmetovanja, stroškov, itd. v veliki rodovitni ravnici in v kraških hribih ni možno primerjati.
Kar se tiče slovenskega javnega prevoza ... ne predstavljam si ga, oziroma ga nismo sposobni vzpostaviti-plačati, da bi se recimo 90% delovnega prebivalstva vozilo v službo in nazaj z javnim prevozom. Ker so naši domovi dobesedno nametani po vseh slovenskih hribih in dolinah, kot da bi se razsuli iz visoko letečega aviona. Koliko delavcev bi se lahko z javnim prevozom v primernem času pripeljalo delat k Akrapoviču v Črnomelj ali v Krko v NM ...? Pogled na njihova parkirišča pove vse. Takle imamo. 🙂
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Uff ... super dinozaverski motor z ročnim menjalnikom. 👌
HOMURA = PRIME-LINE + dodatki
PRIME-LINE pa ima kamero (navadno ... meni celo boljša, ker na blizu že slabo vidim)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani