Tole zadnje od @skritikrt mi je bilo všeč, ker iz prve roke za konkreten primer pove, da zadeve večinoma niso take (enostavne), kot jih večina od nas od daleč vidi, si jih predstavlja. Podobno je tudi na drugih področjih!
Spomnim se tragičnega dogodka v diskoteki Lipa (v stampedu so umrla 3 mlada dekleta). Naslednji dan je takratni predsednik vlade JJ izjavil, da je zatajil človeški faktor, konkretno inšpektor, ki Lipi kljub kršitvam ni onemogočil obratovanja. Ni bilo čisto tako! So pa kot odločna vlada takoj odstavili glavnega inšpektorja, šefa pod njim in popolnoma degradirali inšpektorja, ki je v Lipi vodil večino postopkov. Če mene vprašate, našli so krivce, da so oprali svojo objektivno odgovornost - sistem inšpektorju ni omogočal učinkovitega ukrepanja, za kar pa so odgovorne vlade.
Tja moraš priti, da izveš podrobnosti ... zakaj ne napišejo in objavijo javno, črno na belem ??? 🙃😃
* Jamstvo Avtotehne VIS. Obseg posameznih sklopov vozila je deloma podvržen dodatnim omejitvam. Za podrobnosti pogojev jamstva se pozanimajte pri prodajnih svetovalcih v Avtotehni VIS.
** Trije brezplačni servisni pregledi zajemajo stroške dela rednega servisa. Strošek nadomestnih delov, drobnega materiala, dodatnih storitev in ekološke takse niso vključeni. Velja za 5.,6. in 7. servisno leto pri novih vozilih, kar je zavedeno tudi v nakupni pogodbi. Velja za 3.,4. in 5. servisno leto pri rabljenih vozilih, kar je zavedeno tudi v nakupni pogodbi.
Bini, a to s servisi res drži? Bom poklical in vprašal, samo toliko, da si ne delam kake sramote.
Oziroma, kaj se je realno možno izpogajat s trgovci? Do kam lahko grem? Vis ima na prvo žogo, ampak s finaciranjem, res ugodne zadeve. Jaz bom avto odpeljal na gotovino. Kaj lahko, po vašem mnenju, izpogajam. Če res par servisov, pa še kaj? V konfigurator vnešen x186 z avtomatskim menjalnikom in rdeča barva pride 32.500. Malo pogrešam adaptivne žaromete. Ne vem, to je pomojem kar okej. So pa samo v design paketu. Kakorkoli, kaj na 32500 je lahko stvar pogovora?
Blefiraj, saj za izgubiti nimaš kaj. Najprej izberi konfiguracijo vozila, potem povej, koliko imaš razpoložljivega denarja za tak avto, recimo 28.000. Če ostanejo pri 32.500, tudi po tem, ko se obrneš in želiš skozi vrata ven, pomeni da bo težka. 😃
Meni se x186 ne zdi bolj trda od 122,ki sem ga vozil na testni vožnji.Meni je AM bolj počasen in včasih ne ve kaj bi naredil pri prehitevanju🥴 Ta čas si z TM že mimo. Je pa ok za bolj ležerne voznike a vedi,da ti vzame ta bolj zastarel in kvaliteten menjalnik cca15 KM...😒 Cena in poraba je tudi višja. Barva je manj občutliva mašinsko siva kot kristal seul rdeča in tudi za lakiranje je zelo zahtevna!
Odločitev je v tvojih rokah....
Če sodim po svojih izkušnjah, veliko "trdote" prinese nižja višina gume (večji presek platišč), potem višji tlak v gumah in tudi oblazinjenje - tudi pravi usnjeni sedeži dajo bolj "trd" občutek vožnje v primerjavi z blagom.
Ne vem, vendar dvomim, da bi bil koncept podvozja X186 drugačen od G122.
Cene (pre)počasi popuščajo. Od avgusta lansko leto, ko so ga začeli prodajati, so z njim prevozili 26 km. Zakaj že takoj niso nastavili na 19.000 oziroma sedaj na 15.000? 🙃
Težko je potem poslušat pritoževanje nad slovenskim avtomobilskim trgom, če nekdo enak avto l.2018 danes, 3 leta kasneje, ne proda za 16.000€ ... Največ lahko v takem primeru naredi prodajalec, tako da zniža ceno.
Normalno/nenormalno...nepomembno, dejstvo je da je takšen trg. A je normalno, da je cena kvadrata nepremicnine 3k plus, nikakor ni, sam če boš hotu nepremicnino boš odkartal po tej ceni ali pa ne boš kupil, enako je z vozili.
Ena malenkostna razlika. Cena tvoje 6 let stare Mazde 6 pride 2.000€/m2 tlorisne površine.
Včasih se je dobro postaviti v nasprotno vlogo, v tvojem primeru ... koliko bi bil pripravljen plačati za Mazdo 6 2.5 l.2017, če bi jo prodajal nekdo tretji? 19.900?
Tvoja vsaj po slikah izgleda lepa Mazda, bencinarka. 👌 Ni hudič, da se je ne bo nekdo zaželel. Mora pa biti okoli 3.000€ cenejša od podobne Mazde naslednjega modela 2018/2019. Po mojem občutku, bi se zanjo dalo dobiti 17-18.000, če ne boš pri sedanji ceni predolgo vztrajal. Čez 4 tedne se bo za 1 leto postarala.
14.990 € in 19.900 € po tej definiciji 100% nista "pravi ceni", saj se brez učinka prodajata že več kot 3 dni. Da ne bo pomote, želim, da se obe prodata za vaju čim bolj ugodno.
Sam sem junija 2021 prodajal M6 CD175 l. 2016 Revolution top s 100.000 prevoženimi km, nikoli nič poškodovana, brez napak in na izgled "kot nova" za 14.800 ali pa še kakšen € nižje... in v 1 mesecu ni šla. Tale CX-5 je danes 2 leti starejša ...
pred 5 urami je MazdaBoy napisal:
Men so na Audi servisu oz.avtohiši rekli, ko sem se zanimal za prodajo svojega, da če je avto pravi, zanimiv, cena prava…. mora avto iti, oz. bo šel v 3-eh dneh.
Men so na Audi servisu oz.avtohiši rekli, ko sem se zanimal za prodajo svojega, da če je avto pravi, zanimiv, cena prava…. mora avto iti, oz. bo šel v 3-eh dneh.
To je v splošnem vedno res.
Kaj pa je "prava" cena? Za tole CX-5 je zame prava cena 11.000€, za tisto Mazdo 6 2.5 letnik 2017 pa 15.000 €. Se motim?
Cena je zelo pomemben faktor. In očitno je na trgu rabljenih sedaj zatišje (manj nakupov), čemur praviloma sledi korekcija cen.
Drug pomemben faktor je izgled vozila. Če na izgled ni "skoraj nov", bo treba ceno krepko znižati.
Tale spodaj prodaja 6-ko že 1 leto in pol in jo bo še, dokler cene ne spusti še za cca. 5.000 €. Začel je z okrog 25.000. S tako prodajno politiko ga ne bo prodal, ker tako velikih norcev (kupcev) zelo verjetno ni.
Ko sem sam prodajal, sem ceno nastavljal na spodnjo mejo pa še malo znižal (14.500, ko je bila najnižja podobnega 15.000), da je bil avto med primerljivimi na Avtonetu najbolj konkurenčen. Potem tudi lažje vidiš, kakšno je zanimanje. Če ga skoraj ni in te nekdo pokliče in ponudi določen znesek, imaš možnost, da ga prodaš. Če nobeden ne pokliče, ni možnosti, razen če ga odpelješ v avtosalon za odkup ... v tvojem primeru ti bodo recimo ponudili 11.000, to pomeni, da se da dobit zanj okoli 13.000.
Slovenski kupec rabljenega avtomobila ima alternativo - kupi lahko v Nemčiji, Belgiji, ... za cca dodatnih 5-10% stroškov cene avta (pri avtu tega ranga).
Slovenski prodajalec rabljenega vozila skoraj nima alternative - odvisen je od slovenskega povpraševanja.
Na kratko je zato nauk te zgodbe, tisti, ki kupujete avte v tujini, sami sebi pljuvate v skledo (znižujete povpraševanje v Sloveniji in s tem ceno svojega rabljenega). 😁
Nekje sem prebral da so rekl da je to ukrep za nižanje inflacije. Kar pohvalno da so končno dojel da se inflacija ne niža z višanjem davkov in sociale.
Ko je bila najvišja inflacija, so trošarine celo zviševali (če je šla cena nafte na borzi navzdol). Sedaj, ko je pred dnevi po podatkih SURS inflacija prvič opazno padla, pa so nekaj dni zatem trošarine znižali, z razlogom, da bi zniževali inflacijo. 🙃 Upam, da se ne bodo še hvalili, da so z ukrepom znižanja trošarin znižali inflacijo ... 🙃😪😂 Bi pa bilo čisto možno.
1. stvar ki sem jo opazil je da dela izjemno hitro, tudi star mazda ui po posodobitvi dela malenkost hitreje. Sicer tega nikjer nisem zasledil med besedili za posodobitvami in nisem ziher, a je placebo efekt, ampak isto mnenje ima tudi @Janez007
2. stvar ki mi je zakon so pa google maps, užgeš in ti sprot priporoči drugo pot, če je gužva. Imaš tudi aplikacije za konferenčne klice ala teams in webex, včasih imam kak sestanek iz auta in sem bil na bluetooth, direktno iz aplikacije sedaj še nisem probal... tudi izbiraš lahko apple maps ali google maps in ti potem se on zapomne kaj ti bo dal na "domač" zaslon kot primarno navigacijo
3. stvar ki mi je minus je predvajanje sporočila, prej sem dobil SMS in ga je mazda izpisala na zaslon in razložila v polomljeni angleščini - sedaj mi iphone ne pusti sporočila vidt, ampak ti ga prebere samo siri, kar je seveda za slovenska besedila totalno neuporabno...nevem pa kako je na androidih
Uglaunem hvala @vzupan3 ki je takrat reskiral in probal ta kitajski modul, mislim da ti je pol foruma lahko hvaležnega
Kot da ne bi bilo že pol nove Mazde kitajske ... 😀
Če nisem kaj zamešal, je pred dobrim enim letom nov, že originalno pobarvan Mazda pokrovček prišel na Mazda servisu 80€, nakup pa je pokrila zavarovalnica (posebni kasko za stekla, ogledala, žaromete). Te zadeve namesto zavarovalnice lahko uredijo tudi na Mazda servisih (so pooblaščeni za določene zavarovalnice) ...
2 tabeli ja, ti pa navajaš samo eno. Za trojko je druga tabela za zimske gume
OK, potem pa 2 stolpca ustrezne tabele, da bo razumljivo. Odgovora pa nisem dobil (kaj naredite, ko obremenitev preide iz do največ 3 potnikov na več? Še posebej @Bini).
To vem že dolgo a ravno par dni nazaj je omenil po tv en strokovnjak od AMZS ravno to kar sem ti zgoraj napisal, isto velja pri obrabi gume... 😉👍
0.2, 0.5 ni pomembno, natančnost je lepa čednost.... 😁
Zdaj mi naj nekdo pove, še posebej @Bini, koliko naj napumpam gume, ker proizvajalec navaja 2 tabeli, za manj obremenjen avto in za bolj obremenjen avto. Pri nas se obremenitev spreminja, torej naj vsak dan (za vsako vožnjo) po potrebi prilagajam tlak v gumah? 😃
Sam sem tokrat napumpal po tabeli "največ 3 potniki" +0,15 bara spredaj, + 0,25 bara pa zadaj ... večinoma se pelje z avtom 1 oseba, kdaj, vendar redko, pa tudi 5.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Zelo verjetno ne.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani