Narobe seveda. Ampak ni pa posebej ogrožal prometa - vozil je ob robu in previdno počasi -si ga lahko opazil in se mu izognil.
Meni so bolj nevarni tisti, ki take manevre izvajajo pri 100 km/h in te na polno presenetijo (recimo sem se ustavil pred čisto rdečo, nakar me po levi od zadaj prehiti model in v križišču zavije desno, na polno v rdečo.) 🙃
Ali pa je bil zastoj na avtocesti in je en model umaknil sredinsko verigo med pasovoma za izredne primere, folk pa kot ovce za njim polkrožno v drugo smer (nazaj) ... preko prehitevalnega pasu nasproti vozečih ... ruska ruleta. Takim bi pa doživljenjsko vzel izpit.
Doživel sem na tem odseku ... kasneje so verigo zamenjali z nekimi kladami ...
Četrt stoletja star oskubljen mali BMW za 12 jurjev... pa folku se resno trga.
Za koliko bi ga ti prodajal, če bi imel točno takega?
Če bi jaz poznal Pahorja, bi mu posodil teh 12.000 €, da ga kupi. Potem bi mu dal še 8.000 € honorarja, da se zraven slika in da kakšno izjavo. In organiziral bi dražbo. Ni hudič, na koncu bi imel vsaj za eno novo CX-30 dobička. 😂
Poznam nekaj večjih družin. Eden s 6-imi otroki je na Telekomovi licitaciji kupil bencinski VW Caravelle 4x4 z okoli 180.000 km in ga predelal na plin. Drugi s štirimi je pred kakšnimi tremi leti kupil nov Toyota Proace VERSO kombi za takrat okoli 42.000 €, živi pa v mestu. Tretji v žlahti s tremi otroki in taščo ima Kodiaqa s 7 sedeži, ampak zadnja sedeža sta bolj za silo in požreta veliko prtljažnega prostora. Ko gledam druge večje družine se tudi vozijo večinoma v kombijih s šipami.
Če si pogledal trilogijo Boter, je bilo notri kar nekaj uspešnih prijemov. Recimo ponudiš mu 1.000€ in mu daš rok za odločitev en dan. Če se ne odloči, je naslednji dan brez koles. Ko ga srečaš mu ponudiš za avto 500€. ... potem pa po potrebi stopnjuješ. ( 😂 hec, da ne bo kdo slučajno mislil, da mislim resno).
Moja izkušnja iz cx 3 (2016): po 4 letih in cca 80000km jim ni nič falilo - nega? vsake kvatre enkrat prebrisal z namenskimi robčki iz Lidl-a in to je bilo to.
Samo v CX-3 si imel zelo verjetno skaj???
Saj drugače je to za naravno usnje normalno, da se raztegne, če je podloga mehka. V Jestovi CX-5 pa je sedež bolj trd, usnje pa zategnjen na krajših razdaljah in zato usnje še po 90.000 km dokaj lepo nategnjeno.
Zate @Alex je trošarina 0,37 €/liter (27,9% cene bencina) skubljenje nas s strani vlade RG, trošarina 0,51 €/liter (51,4 % cene bencina) pa dobrota vlade JJ.😂
Testni avto in folk se not vsede nikome ništa, noben verjetno tudi še ni zica namazal od novega, mraz in vsedanje v bundah notri tudi naredi svoje, etc
Se ne strinjam glede vzroka. Vzrok je drugačen koncept (polnilo) sedežev, ki se kaže predvsem pri usnjenih sedežih pri modelih od 2018 naprej. Poglejte usnjene sedeže takih Mazd na mobile.de ... praktično vsi imajo vtis moške denarnice.
A je to normalno, CX-60, 11.500 km, pa ima voznikov sedež že raztegnjeno-zmečkano usnje (vidne vdolbine)? Za primerjavo usnjen sedež CX-5 letnik 2016 s 320.000 km.
Sem bil v obdobju 15let parkrat v BTC, ker se nisem imel kam dat pa sem dobil en čuden filing, da to ni to. Eh sem tako že parkrat o tem pisal in so eni ful zagovarjali in hvalili ta BTC zdaj pa vidijo kako to gre....
Izgovori o vodstvu ni na mestu, če ti prodaja ne laufa. 😟Je pa odnos do "vsakega" kupca pomemben in ne samo do kolegov ter poznanih starih strank....
Tudi jaz, v salonu. Kot da bi že v naprej vedeli, da ne bom nič kupil ... in niso se motili. 😃 (Še slabše je bilo v Audi salonu na Verovškovi). Pač eni ne kupujemo novih avtov, ampak nekaj let stare.
Na servisu kasneje sem že poznal sprejemnike iz Celovške (Blaž, Brane) in sem se z njima dobro razumel. Marijan pa se je itak spoznal na svoj posel.
Če mene vprašate, je odnos vodstva do zaposlenih, ki delajo s strankami, še kako pomemben za zadovoljstvo in občutek strank.
Jaz sem bil prejšnji ponedeljek na Mazdi v BTC-ju, kjer sem želel poizvedeti za predračun za novo cx-5 in so mi dejali da ne prodajajo več Mazd. Da je sedaj Interclass edini prodajalec v Ljubljani.
Za ta scenarij sem slišal septembra, pa nisem verjel ...
Danes so me klicali iz delavnice (trgovine??) v Ljubljani (btc) kjer sem kupil cx 30. Rekli do mi, da lahko pridem v kratkem na redni servis, ker da so prevzeli posle od bivših lastnikov. Vprašali do me, koliko km ima moja cx30. Ko sem.jim povedal,so mi svetovali, da pridem čim prej na prvi servis. Nato šok. Firma, kjer sem dobil dobropis za zastonj prvi servis kao ne obstaja več. 🙄 Wtf? Vprašal sem jih, kaj sedaj? Prijazni fante me je potolažil, da ko pridem na servis bodo že nekako to uredili. Tako, da sem se naročil za drugi petek v to novo firmo. 🤔
A to resno? A Brane še dela v sprejemu, pa Jure v delavnici?
Smo si šli ogledat 4 leta nazaj Škodo Oktavio na Verovškovo. Želeli smo, da nam je Škoda všeč. Kljub trudu nam ni ratalo ob videnih VW Arteonih ali Audijih A5. Enega od teh dveh bi takrat po mojem celo kupili, če ne bi jaz bremzal nad Audiji navdušene žene. 😂 Ko je prišla kasneje v igro Mazda 6, se je pomirila.
Wireless CarPlay/Android Auto se poveze preko WiFi ... Samo za vzpostavitev povezave je tudi Bluetooth ...
Za telefoniranje, poslusanje glasbe, SMS,... pa je ze vgrajeno ...
Ali original Mazdin sistem brez dokupljenih dodatkov na M6 od 2018 naprej slučajno omogoča (pa ne vem) brezžično povezavo in uporabo CarPlay/Android Auto na Mazdinem zaslonu?
Saj novejsi letniki imajo ze vecinoma vgrajeno moznost povezavo telefona preko BT…
Mazde 6? Za telefoniranje, SMS ja (imela že 2015), ne pa Android Auto ali Car Play - to gre od 2018 FL preko USB kabla oz. z dokupom modula preko Bluetooth. Pred 2018 FL pa je potrebno dokupit še poseben modul za Android Auto ali Car Play.
Ne bo držalo, da sem se premaknil na stran Škode. No sicer ne tajim, da sem trenutno njen lastnik, ampak ta trenutek se mi zdi A4 daleč najbolj ugoden za to kar dobiš (govorimo o 3 leta rabljenih avtomobilih). Škoda pa je po moji oceni postala izredno draga, za to kar ponuja.
In ja, in kot piše Dvorjan, gledam za avtomatika...
O tipkanju po ekranu. Če dobro razumem avto ne omogoča, da bi preko bluetootha iskal po imeniku ter klical posamezno osebo? Oz. je to precej zakomplicirano?
Ne želim tule izpasti kot nekdo, ki je prišel provocirat. Vendar bi rad preveril vse o avtomobilu preden ga začnem iskati po tujini, da ne bom ob nakupu in povzetju razočaran....
Te čist razumem. Na tem forumu pa se znamo kdaj kar fino pohecat in nasmejat ... in smo tudi malenkost subjektivni
Resno. Kolikor vem so ravno Mazdini avtomatski menjalniki znani po robustnosti in nezahtevnosti. Nisem še zasledil, da bi tukaj kdo imel večje težave z Mazdinim AT. Pri Audijevih pa sem že od večih slišal, da so imeli z AT tudi stroške blizu 5 k€.
Hvala za vsem za nasvete. To z nedelujočim ekranom mi je ob današnji sodobni tehniki res padlo v oči. Ker sem veliko na telefonu med vožnjo mi ta nedelujoča funkcija predstavlja velik minus pri nakupu Mazde, sploh če jo primerjam z Audijem A4 in Škodo Octavio, ki sta pri teh stvareh res "moderna".
Varno vožnjo in lep pozdrav
Mislim, da se je @Tipka dokončno premaknil na http://www.skoda-team.com/forum/. Jaz bi rekel škoda, ker so Mazde boljše oblike in Mazda bencinarji boljši od VW bencinarjev.
Že če primerjam belo Mazdino in Škodino barvo, ko sta parkirani skupaj, je razlika več kot očitna v prid Mazde oz. ti je jasno, da je res perla bela, medtem ko je Škodina kovinska bela zelo podobna Jupol beli.
A ma kdo te čepke plastične ki pridejo spodaj na zaščito motorja? Vidim da rabiš 10 mm vijake odvit potem pa ima še par teh klipsen. @scania veš mogoče točno oznako?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Narobe seveda. Ampak ni pa posebej ogrožal prometa - vozil je ob robu in previdno počasi -si ga lahko opazil in se mu izognil.
Meni so bolj nevarni tisti, ki take manevre izvajajo pri 100 km/h in te na polno presenetijo (recimo sem se ustavil pred čisto rdečo, nakar me po levi od zadaj prehiti model in v križišču zavije desno, na polno v rdečo.) 🙃
Ali pa je bil zastoj na avtocesti in je en model umaknil sredinsko verigo med pasovoma za izredne primere, folk pa kot ovce za njim polkrožno v drugo smer (nazaj) ... preko prehitevalnega pasu nasproti vozečih ... ruska ruleta. Takim bi pa doživljenjsko vzel izpit.
Doživel sem na tem odseku ... kasneje so verigo zamenjali z nekimi kladami ...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani