Skoči na vsebino

323F V6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam problem pri monta?i ?p. filtra.

 

zanima me ?e lahko cai montiram od luftmessra naprej ali ?ele od airboxa..

na airboxu je neka cev?ica, ki gre iz airboxa na neki kondenzator( nevem kaj je to, zgleda kot konderzator :ne vem: ), je edina stvar ki se dr?i airboxa razen luftmessra, ne upam je odstrani, saj ma ziher kak namen( itak :rolleyes: )..

 

za vsakokr?no pomo? se vam ?e vnaprej zahvaljujem!

Napisano

tisto cevko mora? samo za??ititi pred umazanijo -filtrirat zrak ki gre vanjo.. (npr. ?enske nogavice, ipd. ;) )

drga?e pa lahko CAI namesti? takoj za merilcem pretoka zraka !

pa obvezno dovod sve?ega zraka do filtra !!! naredit

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

tisto cevko mora? samo za??ititi pred umazanijo -filtrirat zrak ki gre vanjo.. (npr. ?enske nogavice, ipd. ;) )

drga?e pa lahko CAI namesti? takoj za merilcem pretoka zraka !

pa obvezno dovod sve?ega zraka do filtra !!! naredit

A mogo?e ve?, ?emu slu?i tista cevka, katero prav? da bi jo moral za??ititi pred umazanijo? Najlep?a hvala za odgovor.

 

LP

Napisano

avto ma neke vakuumske povezave, ki med drugim slu?ijo VRIS sistemu za spreminjanje sesalnih poti, tale cevka je mislim da ena od tistih vakuumskih povezav :) oz. je nekje pri nekih solenoid ventil?kih zraven za pravilno funkcijo

 

to?no tudi jaz ne vem

 

ne sme pa se zabasat, zato sem rekel, da za??itit pred umazanijo ... saj tudi v originalu gre iznad zra?nega filtra

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Tista cevka je za regilacijo pritiska goriva, ki se vbrizgava v motor. Finta pa je ker motor, deluje pod drugimi pogoji ?e je filter zabasan, kot pa ?e je nov.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tista cevka je za regilacijo pritiska goriva, ki se vbrizgava v motor. Finta pa je ker motor, deluje pod drugimi pogoji ?e je filter zabasan, kot pa ?e je nov.

Kaj misli? da bi mogu tisto cevko nazaj priklju?it na dovod :whatever: (namre? plasti?ne cevi bom odstranil in namestil cev iz nerjave?ega jekla) ?? :huh:
Napisano

Kaj misli? da bi mogu tisto cevko nazaj priklju?it na dovod :whatever: (namre? plasti?ne cevi bom odstranil in namestil cev iz nerjave?ega jekla) ?? :huh:

na?eloma ja, in to za filter in pred sesalno loputo, kot je bilo prej

 

sem pa videl marsikateri avto (tudi mazdo) ki je mela to cevko samo filtrirano in pa? nekje pritrjeno, da ne binglja...

 

p/s: evo.. zdaj kao vem, zakaj je tista cevka :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sem se malo pozanimal... TAM je danes del multinacionalnega konglomerata, katerega večinski lastnik je CHTC China Hi-Tech Group Corporation...   In, ja, totalno Kitajska zadeva, ki izkorišča staro slavo TAMa, da naivnim uvali Kitajska jajca...
    • Vse moje je več.   No seveda konjiče tudi teram, da se ne polenijo 😅
    • Takšen je pač trg, vprašanje ni na mestu.
    • električnem pada cena hitreje kot tapravim avtom
    • Evo redni servis na 10,5 let starem Accordu in 209.000km....poleg rednih zadev olja(+menjalnik), filtri, se sprednje "puše" ter obe xenon žarnici (desno mi je dejansko razneslo), zdaj če bosta zdržali kot prvovgradnja 10 let bo super...zraven je bil "nov" 3 leta star Civic hybrid....mojster na servisu jih je pohvalil, do sedaj od kar so zunaj niso imeli kakšnih težav, reklamacij, itd....in predvsem je priznal, da je to edini Hondin motor, ki je primeren za to vozilo (idealen, t.j. 2.0 in 184km), ker ima Honda iste motorje še za oba večja modela je rekel, da je to prešvoh....kar pa je najbolj zanimivo, mi je povedal npr. da imam jaz na Accordu "dihtungo" za glavo motorja 4 slojno, pri teh novih Civicih je samo še 2 slojna, tako da vsi tudi JAP znamke šparajo na vseh segmentih....sicer pa je Accorda pohvalil, pravi da se pelje kot nov in da ni ovir da ne bi prišel do 500.000km brez težav, če ga bom imel do takrat  in bo pleh zdržal..... (ja zimske gume imam samo 17 col :), 225/50, Civic ima 235/40 R18 in zgleda bistveno lepše, komaj čakam poletje in 18 col :)). null
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.