Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?e js tole ubavm( <_< ) pol morm sam ?e to delat, ker tolk ? vlo?it pol pa 2-3 predelat nima smisla, grem raje z mojo za ta dnar za 14 dni na havaje all inclusive.

Moja re?itev bo cenej?a, samo prva "stranka" bo par dni brez avta. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e js tole ubavm( <_< ) pol morm sam ?e to delat, ker tolk ? vlo?it pol pa 2-3 predelat nima smisla, grem raje z mojo za ta dnar za 14 dni na havaje all inclusive.

Moja re?itev bo cenej?a, samo prva "stranka" bo par dni brez avta. :ne vem:

 

Seat Exeo ? :jupiii:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ko sem kupoval M6 in sem gledal eno z DPF, mi je prodajalec rekel, da se zvrta luknjica v filter in ni problemov z njim.

 

Aha in svizec zavije ?okolado. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ko sem kupoval M6 in sem gledal eno z DPF, mi je prodajalec rekel, da se zvrta luknjica v filter in ni problemov z njim.

 

a tako da mal ven te?e vse? ?zmeden?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Haha... to je sam, da dobi? zvok ?portnega auspuha... :bravo:

33112_1.png

Napisano

Zadeva je slede?a: stavim, da je odstranitev relativno enostavna. Problem je v pretoku informacij, saj se ?e ne ve, kako to narediti brez da bi povzro?il te?ave v delovanju. Poleg tega so avto relativno novi in precej vredni (letnik 2006 in novej?i) zato jih ?e ni veliko crknilo. Ko se bo toza?elo dogajat, pa bo gotovo pestro in dovolj kandidatov, ki bodo pripravljeni tvegati.

 

Vendar: kako bo? brez DPF zlezel skozi tehni?nega? OK, nekaj jih ima kak?ne veze, vsi pa ne. Zato se zanka zateguje in vse ve? se jih po?uti prisiljene kupit in vzdr?evat DPF. Jebiga te?k je lajf.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Ne vem, kje pa pi?e da it bodo delal meritve na tehin?nem? Recimo mazda 6 ma dpf pa ga nima. Lahko da se tam sploh s tem ne bodo obremenjevali. Ko sem mel kliota je rekel, ah kaj ?em ti izpuh mert, itak je avto ?e nov hehehe :) No bomo vidli. Decembra grem na tehni?nega...

Napisano

Zadeva je slede?a: stavim, da je odstranitev relativno enostavna. Problem je v pretoku informacij, saj se ?e ne ve, kako to narediti brez da bi povzro?il te?ave v delovanju. Poleg tega so avto relativno novi in precej vredni (letnik 2006 in novej?i) zato jih ?e ni veliko crknilo. Ko se bo toza?elo dogajat, pa bo gotovo pestro in dovolj kandidatov, ki bodo pripravljeni tvegati.

 

Vendar: kako bo? brez DPF zlezel skozi tehni?nega? OK, nekaj jih ima kak?ne veze, vsi pa ne. Zato se zanka zateguje in vse ve? se jih po?uti prisiljene kupit in vzdr?evat DPF. Jebiga te?k je lajf.

 

Pa od kje teb to?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa od kje teb to?

 

Od kje men kaj? :unsure:

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Od kje men kaj? :unsure:

 

da ti bdo mereili co2 - kolk je pa star tvoj?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Najbr? je mislil, da ?e pi?e (sicer ne ve a v prometni to pi?e), da ma avto DPF, da ti gredo merit izpuh?

Napisano

tkole je. V prometni pi?e EURO4, kar posledi?no pomen DPF (vsaj za M6). Za EURO 4 predvidevam, da so druga?ni kriteriji kot za npr. EURO3 al karkol je ?e M6 brez DPF. Torej?

Merjenje izpustov... na Stilotu so mi jih vedno, ko sem imel tehni?nega. Moja je pa letnik 2007, zadnja serija od starih M6.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

A Euro4 pomeni DPF?? A si ti siguren? Kaj pa ostali dizli novej?ih letnikov...vsi nimajo DPF. Pa ne verjamem, da so potem 'samo' EURO4?

Napisano

A Euro4 pomeni DPF?? A si ti siguren? Kaj pa ostali dizli novej?ih letnikov...vsi nimajo DPF. Pa ne verjamem, da so potem 'samo' EURO4?

 

novejsi so euro5...mal je zmeda tole. Drugac pa ce gres na ta pravi tehnicni nikoli ne merijo :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

V loko prpel, pa bo? vidu. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

novejsi so euro5...mal je zmeda tole. Drugac pa ce gres na ta pravi tehnicni nikoli ne merijo :)

 

O tem govorim. Vsi nimajo te mo?nosti.

 

A Euro4 pomeni DPF?? A si ti siguren? Kaj pa ostali dizli novej?ih letnikov...vsi nimajo DPF. Pa ne verjamem, da so potem 'samo' EURO4?

 

 

govorim izklju?no za M6. oni so pa? euro4 dosegli z uporabo DPF. Ima? pa tehnologije in proizvajalce, ki dose?ejo EURO5 brez DPF. Pa? odvisno na kak na?in. Ampak razlika v M6 letnik 2005 in 2006 je v DPF, ki posledi?no o?isti izpuste na nivo euro4.

 

Tko. B-)

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

No vidi?, to pa mene zanima. A nekdo na tehni?nem je podkovan da to?no mazda 6 letnik ta in ta uporablja dpf al ne :)

Napisano

A na tehni?nem merijo koli?ino sajastih delcev? ?e merijo karkoli drugega ne bo nikoli ugotovil ali ima? DPF al si ga ven odrezal. CO2 je enak, ostali plini tudi.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pa končno ena AR Spider lepa vmes🤩
    • Slo roadster.    Po sliki sodeč, je večina brez pleha nad glavo 😉
    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.