Skoči na vsebino

odstranitev DPF


Priporočeno sporočilo

A je to kdo ?e bral slu?ajno?

 

http://ecusafe.com/html/dpf___fap_removal.html

 

A je to kdo ?e bral slu?ajno?

 

http://ecusafe.com/html/dpf___fap_removal.html

 

 

Eh, ?e prou ?tekam je to en software s pomo?jo katerega programsko uredi? zadeve, od?aga? dpf in voila? :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e js tole ubavm( <_< ) pol morm sam ?e to delat, ker tolk ? vlo?it pol pa 2-3 predelat nima smisla, grem raje z mojo za ta dnar za 14 dni na havaje all inclusive.

Moja re?itev bo cenej?a, samo prva "stranka" bo par dni brez avta. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e js tole ubavm( <_< ) pol morm sam ?e to delat, ker tolk ? vlo?it pol pa 2-3 predelat nima smisla, grem raje z mojo za ta dnar za 14 dni na havaje all inclusive.

Moja re?itev bo cenej?a, samo prva "stranka" bo par dni brez avta. :ne vem:

 

Seat Exeo ? :jupiii:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko sem kupoval M6 in sem gledal eno z DPF, mi je prodajalec rekel, da se zvrta luknjica v filter in ni problemov z njim.

 

Aha in svizec zavije ?okolado. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko sem kupoval M6 in sem gledal eno z DPF, mi je prodajalec rekel, da se zvrta luknjica v filter in ni problemov z njim.

 

a tako da mal ven te?e vse? ?zmeden?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zadeva je slede?a: stavim, da je odstranitev relativno enostavna. Problem je v pretoku informacij, saj se ?e ne ve, kako to narediti brez da bi povzro?il te?ave v delovanju. Poleg tega so avto relativno novi in precej vredni (letnik 2006 in novej?i) zato jih ?e ni veliko crknilo. Ko se bo toza?elo dogajat, pa bo gotovo pestro in dovolj kandidatov, ki bodo pripravljeni tvegati.

 

Vendar: kako bo? brez DPF zlezel skozi tehni?nega? OK, nekaj jih ima kak?ne veze, vsi pa ne. Zato se zanka zateguje in vse ve? se jih po?uti prisiljene kupit in vzdr?evat DPF. Jebiga te?k je lajf.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem, kje pa pi?e da it bodo delal meritve na tehin?nem? Recimo mazda 6 ma dpf pa ga nima. Lahko da se tam sploh s tem ne bodo obremenjevali. Ko sem mel kliota je rekel, ah kaj ?em ti izpuh mert, itak je avto ?e nov hehehe :) No bomo vidli. Decembra grem na tehni?nega...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zadeva je slede?a: stavim, da je odstranitev relativno enostavna. Problem je v pretoku informacij, saj se ?e ne ve, kako to narediti brez da bi povzro?il te?ave v delovanju. Poleg tega so avto relativno novi in precej vredni (letnik 2006 in novej?i) zato jih ?e ni veliko crknilo. Ko se bo toza?elo dogajat, pa bo gotovo pestro in dovolj kandidatov, ki bodo pripravljeni tvegati.

 

Vendar: kako bo? brez DPF zlezel skozi tehni?nega? OK, nekaj jih ima kak?ne veze, vsi pa ne. Zato se zanka zateguje in vse ve? se jih po?uti prisiljene kupit in vzdr?evat DPF. Jebiga te?k je lajf.

 

Pa od kje teb to?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Od kje men kaj? :unsure:

 

da ti bdo mereili co2 - kolk je pa star tvoj?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tkole je. V prometni pi?e EURO4, kar posledi?no pomen DPF (vsaj za M6). Za EURO 4 predvidevam, da so druga?ni kriteriji kot za npr. EURO3 al karkol je ?e M6 brez DPF. Torej?

Merjenje izpustov... na Stilotu so mi jih vedno, ko sem imel tehni?nega. Moja je pa letnik 2007, zadnja serija od starih M6.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A Euro4 pomeni DPF?? A si ti siguren? Kaj pa ostali dizli novej?ih letnikov...vsi nimajo DPF. Pa ne verjamem, da so potem 'samo' EURO4?

 

novejsi so euro5...mal je zmeda tole. Drugac pa ce gres na ta pravi tehnicni nikoli ne merijo :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

novejsi so euro5...mal je zmeda tole. Drugac pa ce gres na ta pravi tehnicni nikoli ne merijo :)

 

O tem govorim. Vsi nimajo te mo?nosti.

 

A Euro4 pomeni DPF?? A si ti siguren? Kaj pa ostali dizli novej?ih letnikov...vsi nimajo DPF. Pa ne verjamem, da so potem 'samo' EURO4?

 

 

govorim izklju?no za M6. oni so pa? euro4 dosegli z uporabo DPF. Ima? pa tehnologije in proizvajalce, ki dose?ejo EURO5 brez DPF. Pa? odvisno na kak na?in. Ampak razlika v M6 letnik 2005 in 2006 je v DPF, ki posledi?no o?isti izpuste na nivo euro4.

 

Tko. B-)

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A na tehni?nem merijo koli?ino sajastih delcev? ?e merijo karkoli drugega ne bo nikoli ugotovil ali ima? DPF al si ga ven odrezal. CO2 je enak, ostali plini tudi.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
    • Evo fotke originalnega nosa M3 G120 letnik 18,ki je identičen let. 17...😊 Troblje se tudi tu vidijo...😉 Poslikaj še ti a mislim, da je isto... 🤔
    • Dober je ane.... 😉
    • Zanimivo, da so hybridi največji polom glede baterije... 🫤  
    • Štafeto na ta dan kaj pogrešate... 🤔
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.