Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Danse ko sem razstavil ?tevec na moji ?estki me je ?akalo presene?enje

post-6180-1348939702_thumb.jpg

Lu?ka od ESP je bila prekrita z vato. Ko sem sestavil ?tevec sem vedel kaj me ?aka...lu?ka od ESP se ne ugasne :hudicek:

Avto sem priklopil na tester in ko se pove?em na elektroniko od abs-a mi poka?e naslednjo napako:

C1953 Master Cylinder Pressure Sensor Circuit Open

 

Kaj je kdo imel ?e podoben problem, je ta napaka povezana z ESP-jem???

www.gistel.si

Napisano

Danse ko sem razstavil ?tevec na moji ?estki me je ?akalo presene?enje

post-6180-1348939702_thumb.jpg

Lu?ka od ESP je bila prekrita z vato. Ko sem sestavil ?tevec sem vedel kaj me ?aka...lu?ka od ESP se ne ugasne :hudicek:

Avto sem priklopil na tester in ko se pove?em na elektroniko od abs-a mi poka?e naslednjo napako:

C1953 Master Cylinder Pressure Sensor Circuit Open

 

Kaj je kdo imel ?e podoben problem, je ta napaka povezana z ESP-jem???

 

You gotta love those car dealers.... :ninja:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

uuu fakkkk misli? da kupi? OK avto potem pa vidi? kaj vse se skriva v njem :(

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Danse ko sem razstavil ?tevec na moji ?estki me je ?akalo presene?enje

post-6180-1348939702_thumb.jpg

Lu?ka od ESP je bila prekrita z vato. Ko sem sestavil ?tevec sem vedel kaj me ?aka...lu?ka od ESP se ne ugasne :hudicek:

Avto sem priklopil na tester in ko se pove?em na elektroniko od abs-a mi poka?e naslednjo napako:

C1953 Master Cylinder Pressure Sensor Circuit Open

 

Kaj je kdo imel ?e podoben problem, je ta napaka povezana z ESP-jem???

 

U fak, kaj to je naredil prej?nji lastnik, da prikrije napako?

Kaj pa, ?e bi tudi mi, ki nam svetijo famozne lu?ke isto uporabili vato? :hudicek:

 

 

Napisano

ooo ja..delerji vsew naredijo..na kolegovem BMW so kr izklopli sesalni kolektor in je ene 70000 km vozu ne da bi vedu..svasta..

 

sori za OT..

www.trziskisladoled.si

Napisano

U fak, kaj to je naredil prej?nji lastnik, da prikrije napako?

Kaj pa, ?e bi tudi mi, ki nam svetijo famozne lu?ke isto uporabili vato? :hudicek:

 

ja to je prej?nji lastnik naredil, do danes sem mislil da avto nima ESP-ja <_<

Kaj ?em, zdaj je treba re?iti problem, vem kje je master cilinder, nevem pa ?e je z njim kaj narobe ali je kak?en senzor kriv...

www.gistel.si

Napisano

Kaj je kdo imel ?e podoben problem, je ta napaka povezana z ESP-jem???

 

 

 

Kolegi!

 

 

V izogib nategom ob nakupu rabljene mazde 3 ali 6, (tu je sprobano) obstaja mo?nost testa armature (?tevci, kazalci, lu?ke...)

 

 

Kako?

 

na tipki za preklop med ?tevcem kilometrov A in B na armaturki stisne? in isto?asno da? kontakt (ne ?tart motorja, samo kontakt!!!)

 

Na displeju se napi?e test in potem s pritiski nadaljuje? fazo po fazo.......!

 

Tudi do vklopa vseh lu?k v armaturi in potem vidi? kaj sveti in kaj je zatla?eno s tamponom!

 

Torej tiste s tamponom se ogni,.....na dale?!!

 

 

Upam, da bo moj nasvet re?il vsaj enega foruma?a in potunkal mnogo barab!

 

lp Active

Napisano

uu tega se pa ?e spomnil nisem!

V te funkciji se da ?e marsikej nastavit,rcimo ?e ?e je po BC poraba prevelka,mala se da koregirat nekaj ;)

 

Cool nasvet le spomnit se ga je treba in seveda poznat kje vse so lu?ke v ?tevcu ;)

 

 

:prstgor:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Je lahko zdaj govorit, ko je ura se bi redko kdo spomnil...pa se tester sem imel doma, ampak je raje lovil prah v predalu ko sem kupoval avto :vskalo:

www.gistel.si

Napisano

kaj pa se da vse nastimat s to metodo?

 

Na stari ?estki lahko bere? in bri?e? napake ter gleda? parametre, na novej?rih nisem imel ?e prilike testirati...

 

Po celem ve?eru brskanja po netu in po celem popoldnevu sprehajanja okrog motorja od avta, sem ugotovil da se senzor pritiska zavornega olja nahaja v pumpi od ABS-a in da jo je treba celo zamenjati. Eno sem na?el z ene rabljene mazde, ampak ima druga?no serijsko ?tevilko, mislim da je razlika v tem ali ima ASR.

Zanima me, ?e imate vsi na ?estkah DIESEL prve serije 02-05, ASR sistem proti zdrsovanju koles...prosim vsaj par odgovorov :aaaaa:

 

 

kaalman in alex vem da imajo sigurno ASR, ker se jim lu?ka pri?iga kot pri meni po nepotrebnem :ouje:

www.gistel.si

Napisano

U fak, kaj to je naredil prej?nji lastnik, da prikrije napako?

Kaj pa, ?e bi tudi mi, ki nam svetijo famozne lu?ke isto uporabili vato? :hudicek:

 

sicer pa, a nebi blo la?je lu?ke ven vzet kot vato not tla?it :blink:

Napisano

sicer pa, a nebi blo la?je lu?ke ven vzet kot vato not tla?it :blink:

 

ni lu?ka, je dioda in verjetno ni bilo spajkalnika pri roki za jo odlotati, pa so ?li kar v prtlja?nik po prvo pomo?... :hudicek:

www.gistel.si

Napisano

to je tisti servisni meni kjer tudi porabo ?tela? - +/- 15% za to?nost prikaza. en izmed korakov pa je test ne samo lu?k ampak tudi vseh 4h kazalcev in piska?a

 

Back to topic, kaj si ugotovil ?e potem, kaka napaka na avtu?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

to je tisti servisni meni kjer tudi porabo ?tela? - +/- 15% za to?nost prikaza. en izmed korakov pa je test ne samo lu?k ampak tudi vseh 4h kazalcev in piska?a

 

Back to topic, kaj si ugotovil ?e potem, kaka napaka na avtu?

 

Napako imam na "master brake cylinder pressure senzor", ki se z razliko od ostalih avtov, pri ve?ini mazd nahaja v pumpi od ABS-a in jo mora? v tem primeru celo menjati... :blush:

www.gistel.si

Napisano

Napako imam na "master brake cylinder pressure senzor", ki se z razliko od ostalih avtov, pri ve?ini mazd nahaja v pumpi od ABS-a in jo mora? v tem primeru celo menjati... :blush:

 

dej vato nazaj..... :angry2:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zanima me, ?e imate vsi na ?estkah DIESEL prve serije 02-05, ASR sistem proti zdrsovanju koles...prosim vsaj par odgovorov :aaaaa:

kaalman in alex vem da imajo sigurno ASR, ker se jim lu?ka pri?iga kot pri meni po nepotrebnem :ouje:

 

Na 136KM dieslu je ASR + DSC serijsko. Na 121KM pa le pri opremi Evolution. Pri bencinarcah pa ?e se ne motim je bil 2.0 in 2.3 serijsko pri vseh, 1.8 pa pri nobeni opremi.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.