Skoči na vsebino

MX-5 predelana v Z3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo primerjave nekaj rund

 

Kaj si hoto pokazat, da je bmw 2,8 hitrej?i od Miate 1,8?

 

Pa saj to je jasno ?e ni miata frizirana ga nebo nesla, razlika je v ob?utku v vo?nji kejr pri miati ?e pri manj?ih hitrostih dobi? ob?utek da se pelje? hitro.

 

Medtem ko pri Z jih pa potrebuje? konkreten motor, ki ga mora? tudi obvladat in se potem da peljet da ima? ob?utek hitrosti, ki pa so takrat ?e zelo velike.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Kaj si hoto pokazat, da je bmw 2,8 hitrej?i od Miate 1,8?

 

Pa saj to je jasno ?e ni miata frizirana ga nebo nesla, razlika je v ob?utku v vo?nji kejr pri miati ?e pri manj?ih hitrostih dobi? ob?utek da se pelje? hitro.

 

Medtem ko pri Z jih pa potrebuje? konkreten motor, ki ga mora? tudi obvladat in se potem da peljet da ima? ob?utek hitrosti, ki pa so takrat ?e zelo velike.

 

Miata ima ogromno navora ?e pri osnovnem 1,6 motorju, pa ?e prakti?na je za marsikaj

Z pa je le ?minka in ni? drugega

Napisano

Miata ima ogromno navora ?e pri osnovnem 1,6 motorju, pa ?e prakti?na je za marsikaj

Z pa je le ?minka in ni? drugega

 

:rispekt:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Miata ima ogromno navora ?e pri osnovnem 1,6 motorju, pa ?e prakti?na je za marsikaj

Z pa je le ?minka in ni? drugega

 

ti pa ?e malo bu?ke lu?i?... Miata 1.6 (110HP) ma 134Nm navora, Z3 1.8 (115HP) ma pa ?e kr 168Nm navora ;)

Napisano

Na?e so o?itno pol delal v kaki ?e?ki tovarni in jim pozabl navor namonterat :unsure:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

:rispekt:

 

Bravo.

MX-5 je v primerjavi s konkurenco precej bolj prostorna, omogo?a pa tako komfortno kot dirka?ko vo?njo.

Kot vidite v drugih prispevkih ji tudi vleka prikolice ni tuja.

Kar nekaj sem jih videl, ki so vlekle prikolice na morje in opravljale ostala dela,Kje je pa konkurenca tu?Je ni,ker je Bmw le za frajer?ke in ni? drugega.

 

ti pa ?e malo bu?ke lu?i?... Miata 1.6 (110HP) ma 134Nm navora, Z3 1.8 (115HP) ma pa ?e kr 168Nm navora ;)

 

Tipi?no slovensko.

Raje vozim ?vaba, kot da sedem v kaj drugega.

Itak da je le ?minka.

Pa precej bolj trd je.

 

Na?e so o?itno pol delal v kaki ?e?ki tovarni in jim pozabl navor namonterat :unsure:

 

Odvisno na kaj in katerega si naletel.

Kateri letnik in motor ima??

Napisano

Kar se prostornosti Miate ti?e in njene konkurence (recimo da ji je 1. gen. SLK-ja konkurenca, ?eprav je bil avto MNOGO dra?ji), no ima ta avto prjatu Neyko, pa lahko re?em, da je v MB-ju ogromno prostora tudi za nas bolj visokorasle in okrogle, medtem ko v MX5 (NB) je zadeva zelo na tesno. NA ima malenkost ve? prostora kot NB, to je res. Ampak SLK je pravi enoprostorec proti obema. :aaaaa:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tipi?no slovensko.

Raje vozim ?vaba, kot da sedem v kaj drugega.

Itak da je le ?minka.

 

mene pa ti nebo? vidu se s ?vabatom furat ;) pa jebe? ?minko!

Napisano

Bravo.

MX-5 je v primerjavi s konkurenco precej bolj prostorna, omogo?a pa tako komfortno kot dirka?ko vo?njo.

 

Raje vozim ?vaba, kot da sedem v kaj drugega.

Itak da je le ?minka.

Pa precej bolj trd je.

 

Odvisno na kaj in katerega si naletel.

Kateri letnik in motor ima??

 

NB serija je dale? od prostornosti, ampak meni ?isto ustreza. Tud s tem da je bmw bolj trd se ne strinjam, oba moja avto dokazujeta nasprotno ;)

 

Sta pa to '91 ferrari rde?a in '02 strato modra, obe z 1.6 motorizacijo in neverjetno ogromnim navorom.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

ti pa ?e malo bu?ke lu?i?... Miata 1.6 (110HP) ma 134Nm navora, Z3 1.8 (115HP) ma pa ?e kr 168Nm navora ;)

 

Ni vse v ?tevilkah.

Podpis.png

 

Napisano

Pa dobro, a vi sploh veste, da je to Nemc, pa ne samo Nemc, celo Bavarec (beri ultimativna oz. ultrapi?kohvatna makina). Kako lahko z njim (njegovim veli?anstvom) primerja? nek kr? od Kamikaze! :hudicek:<_<:jezicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Jaz sem se lani odlo?al med Z4 in MX-5 NC. Dovolj je bila ena vo?nja z Z4 (2.5 motor), da je takoj izpadel iz konkurence, saj me je pustil popolnoma hladnega. Res da je veliko bolj prostoren in udoben kot MX-5, pa motor ima kul zvok (zmogljivosti za?uda niso bile kaj bolj?e kot MX-5 2.0, te?a o?itno naredi svoje). Ampak volanski mehanizem, menjalnik in sam feeling pri vo?nji so me pa ful razo?arali (pred tem sem namre? ?e peljal MX-5). Glede na to, da sem kupoval ?portni avto, je bila izbira jasna. ?e bi kupoval kruzerja ali pa bi se mi ?lo za poziranje, bi vzel BMW-ja. Ampak verjetno trojko cabrio, saj je tudi Z4 kljub vsemu ?e vedno majhen avtomobil.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.