Skoči na vsebino

Mazda E

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz in kolega sva restavrirala hro??a, pri tem pa nama je pri transportu med delavnicami pomagala E2200 kesonar.

 

http://www.citroen-pla.net/portal/forum/in...4&rb_v=file

http://www.citroen-pla.net/portal/forum/in...4&rb_v=file

http://www.citroen-pla.net/portal/forum/in...4&rb_v=file

 

 

Moram re?i da je odli?en mini kamion?ek, samo ?koda, ker jih ni veliko in se ni prijel.

Bolj uspe?en v tem segmentu je pri nas bil H100.

Kak?ne so pa kaj va?e izku?nje z tem vozilom ?

Napisano

Odli?en delovni stroj ne glede na obliko. Sploh izvedenka z ?tirikolesnim pogonom. Sem sam iskal, pa jo je Mazda prenehala delati oz. je ni za Evropski trg :angry2: . Zato sem pristal na BTjki. Ki pa jo tudi ni ve? za Evropski trg. :angry2:

 

Motor 2,184 litra, 47 kW, diesel, a na odpad ni pri?la nobena z manj kot 300.000 kilometri.

 

 

 

 

Ne, Boss, za to ni zaslu?na Pahorjeva vlada.

Ne, Boss, za to ni kriva Jan?eva vlada.

Da te ustavim, ?e preden sploh za?ne?.

Napisano

Odli?en delovni stroj ne glede na obliko. Sploh izvedenka z ?tirikolesnim pogonom. Sem sam iskal, pa jo je Mazda prenehala delati oz. je ni za Evropski trg :angry2: . Zato sem pristal na BTjki. Ki pa jo tudi ni ve? za Evropski trg. :angry2:

 

Motor 2,184 litra, 47 kW, diesel, a na odpad ni pri?la nobena z manj kot 300.000 kilometri.

Ne, Boss, za to ni zaslu?na Pahorjeva vlada.

Ne, Boss, za to ni kriva Jan?eva vlada.

Da te ustavim, ?e preden sploh za?ne?.

 

Si iskal prav kamion?ek z pogonom 4x4 ?

Kaj pa opravlja? za eno dejavnost?ima? vikend v hribih?

Napisano

Ne, samo ?ivim v hribih...

Pa malo kmetije...

Ni? takega.

 

 

 

 

Ne, Boss, za to ni zaslu?na Pahorjeva vlada.

Ne, Boss, za to ni kriva Jan?eva vlada.

Da te ustavim, ?e preden sploh za?ne?.

Napisano

Videl sem ?e tak?ne Mazde brez kljuke in sem samo debelo pogledal kako je to mo?no, no verjetno jo imajo samo za frajarit po mestu in malo po va?kih cestah? :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Aha.

 

Tole sem na?el o tem kamionetu

http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Bongo

 

Baje da nima homologacije za Evropo .?.

 

Tak?no smo imeli doma

Objavljena slika je kar delala in delala potem je pa o?e pre?alatal na toyoto ker je bila s sede?i.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Tak?no smo imeli doma

je kar delala in delala potem je pa o?e pre?alatal na toyoto ker je bila s sede?i.

 

Aha.

Imel si torej furgon z dvema sede?ema in 4x4

A sedaj ima? model z dvojno kabino?

V Aziji je pogosta,tako kot pri nas Renault Trafic in VW Transporter.

Ima pa v primerjavi s konkurenco ve?jo nosilnost ; ve?ina ima do max 1500, E2200 pa ima max nosilnost 1700kg(!)

Napisano

Tak?no smo imeli doma

Objavljena slika je kar delala in delala potem je pa o?e pre?alatal na toyoto ker je bila s sede?i.

 

 

Mazdaman, se pa res ne spozna? na Mazde. Tole na sliki je Ford Econovan Maxi. Takoj pade v o?i oval na maski za Fordov znak. Mazda na svojih kombijih nima znaka ampak napis. :jezicek:

 

 

 

Ne, Boss, za to ni zaslu?na Pahorjeva vlada.

Ne, Boss, za to ni kriva Jan?eva vlada.

Da te ustavim, ?e preden sploh za?ne?.

Napisano

Zagotovo nima reduktorja, pogona na vsa ?tiri kolesa, dvomim, da se lahko gor montira vitlo...

 

 

Me sploh ne zanima. :jezicek:

 

 

 

 

Ne, Boss, za to ni zaslu?na Pahorjeva vlada.

Ne, Boss, za to ni kriva Jan?eva vlada.

Da te ustavim, ?e preden sploh za?ne?.

Napisano

mogoce pa se ti ne spoznas :)

 

ker avto je na sliki:

Objavljena slika

 

Mazda 121 :jezicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

kaj pa, ?e je Ford :P

 

Ne bi se Labi tako nizko spustu. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Slivka, kako je pa z rezervnimi deli ?

 

v redu, se kar

 

 

 

spet bo treba aktivirat block listo :aaaaa:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Slivka, kako je pa z rezervnimi deli ?

 

 

?e ne dobi? ravno nekaj hudo zdelanega, od rezervnih delov pri delovnih Mazdah potrebuje? le filtre in zavorne plo??ice. Pa kdaj pa kdaj kak?no lamelo sklopke. To se vse da lepo dobiti. ?e ne original, pa od Donita iz medvod ali kaj podobnega... Vse ostalo je pa bolj izjema kot pravilo, a se vse dobi.

 

 

Izjema je, ?e ga nekam rukne?. Potem se za?nejo te?ave z dobavo, ker potrebuje? kose, ki se rabijo izredno redko in jih je najve?krat treba naro?iti na Japonsko, kar podalj?a rok dobave in ceno. Ali pa poskusiti sre?o po odpadih, a je to precej?nja loterija: ima? ve? mo?nosti, da te strela zadane kot da na odpadu trofi? na ravno tako (delovno) Mazgo, ki ima ?e tiste dele, ki jih potrebuje?... In nato ugotovi?, da so stro?ki ve?ji, kot je Mazga vredna (kljub temu so ti kombiji, recimo temu, spo?tljivega letnika) in raj?i ?e to zapelje? na odpad in kupi? Toyoto ali H100...

 

 

 

Ne, Boss, za to ni zaslu?na Pahorjeva vlada.

Ne, Boss, za to ni kriva Jan?eva vlada.

Da te ustavim, ?e preden sploh za?ne?.

Napisano

Hvala za info!

 

Slovenci smo ?e vedno balkanskega razmi?ljanja in si raje v tem primeru kupijo Vito ali Sprinter, kot Hiace ali omenjeno delovno mezgo.

 

Kot ste videli, sva jaz in Dare brez te?av prepeljala Hro??a.

Je pravi multipraktik.

Na avto.net sem gledal in opazil te :

-kamionet http://www.avto.net/ad.asp?id=6741077

-kombi 4WD http://www.avto.net/ad.asp?id=6732618

 

Mogo?e kdo pozna ?

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.