Skoči na vsebino

Prikazovalnik zunanje temperature

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pri Mazdi 6 mi je v?eraj kazalo najve?jo temperaturo 30 stopinj, kljub temu, da je bil avto cel dan parkiran na asfaltnem parkiri??u na soncu. Zunanja temp. je bila v Ljubljani takrat vsaj 35 stopin in tudi slu?beni mercedes mi je cel dan kazal temperaturo med 34 in 38 stopinjami.

 

Druga?e mi temperaturo ka?e precej to?no samo ?tevilke ?ez 30 stopinj pa ?e nisem videl. Ne vem a je zadeva kej pokvarjena al so se pri Mazdi odlo?ili, da prikazuje maksimalno temperaturo 30 stopinj ne glede a je zunaj 30, 38 al pa 45 stopinj?

33112_1.png

Napisano

Meni dela kar OK, npr. v?eraj mi je kazal 36C, zunaj je bilo nekaj podobnega. Res je da malo la?e navzgor, sploh ?e avto stoji na soncu, ampak gre pa ziher prek 30. Verjetno je s tvojim kaj narobe :ne vem:

Napisano

Ja, glej da ni senzor zunanje temperature direktno na soncu, pa bo pokazal nekje realno temperaturo, druga?e pa res ne gre ?ez 30!

Sicer pa je celoten ra?unalnik pri mazdi 6 ziher najslab?i element avta! Pri porabi goriva mi je napisal ?e 180 km

motor pa je ?e cukal...Zato je pravilo : ko zasveti rezerva takoj na benzinsko...

 

 

LP

Napisano

?e najnovej?e ugotovitve okoli merilca temperature. V petek je avto spet cel dan stal na soncu (temperaturo so objavili v LJ, da je bila 37 stopinj) se pravi, da je bil avto resni?no pregret (son?na o?ala so bila v predal?ku pod volanom in so bila tako vro?a, da jih nisem mogel natakniti na glavo) a temperatura na prikazovalniku je kazala sme?nih 24 stopinj celzija.

 

Ok, sem si rekel bo pa? na vrsti servis. Ampak takoj ko sem prestavil avto v senco in se je "ohladil" je kar naenkrat za?el prikazovalnik prikazovati pravilno temperaturo 36-37 stopinj celzija.

 

Predvidevam, da pride do te zmede zaradi pregretosti celega avtomobila in ker merilec deluje glede na spremembo upornosti, ki je posledica spremembe temperature je verjetno mo?no, da vpliva pregretost (v avtu je bilo vsaj 50 stopinj) celega sistema (od tipala, povezovalnih kabl?kov, do samega vezja) za napa?no prikazovanje temperature.

33112_1.png

Napisano

Sicer pa je celoten ra?unalnik pri mazdi 6 ziher najslab?i element avta! Pri porabi goriva mi je napisal ?e 180 km

motor pa je ?e cukal...Zato je pravilo : ko zasveti rezerva takoj na benzinsko...

 

 

Hja sem ?e imel pomo? MESa, ko mi je avto crknil na AC navkljub temu, da je ra?unalnik kazal ?e 110km vo?nje. :huh:

 

V rezervoar je pa ?lo tudi samo 58,5 litrov goriva - le kje je obljubljenih 64 litrov, ki naj bi jih imel rezervoar v ?estki - po moje izgubljene litre zavzema prostor?ek za ?vercanje mamil :ne vem:

33112_1.png

Napisano

tudi sam sem imel skoraj identi?en primer glede goriva(ga je kar zmanjkalo)pa so me na cosmosu samo cudno gledali ko sem jim tezil da v rezervar ne gre vec kot 58 litrov nafte---?udno da je servis tako nepou?en

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, ker to v tvojem primeru pomoje sploh ni klasificirano križišče
    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti.... A se enkrat kako ves da je krizisce, ce ni oznake ...zacaran krog
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.