Skoči na vsebino

Te?ko speljevanje C35


Priporočeno sporočilo

Upam, da mi lahko pomagate, ?eprav ni Mazda, ampak vseeno vam bom hvale?en

 

Prijatelju sem ?el iz Polhovega Gradca v Cerknico z sposojenim kombijem iskat pohi?tvo v http://www.brest.si/sl/index/products/cid/3

Vse lepo in prav ?pilalo.

Ko sem se pa vrnil in smo omenjeno raztovorili, pa se je zgodilo to, da sem z muko speljal vzvratno s klanca.

Prvi?, lepo ?tartam in prestavim v vzvratno prestavo, ni?.

Drugi? ponovim vajo, ni?.

Tretji? se sprehodim skozi prestave, ni?.

?etrti? pa, ko sem hkrati stisnil sklopko in gas do konca pa je cuknil oziroma sunil, kot bi me nekdo butnil v zadek ; naredilo je hhrrssk. Smrdelo ni ni?.

Druga?e nisem mogel oziroma uspel speljati vzvratno.

 

Kaj bi lahko bilo narobe ?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 77
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Rikverc prestava, tam ti je najverjetneje v menjalniku odletel zobnik, pa ?e se bo? s takim ?e naprej vozil, lahko pade kak kos med ostale zobnike in ti bo blokiralo komplet menjalnik, kolesa prav tako, pri motorju pa ti raje ne bi privo??il da se ti kaj zgodi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Rikverc prestava, tam ti je najverjetneje v menjalniku odletel zobnik, pa ?e se bo? s takim ?e naprej vozil, lahko pade kak kos med ostale zobnike in ti bo blokiralo komplet menjalnik, kolesa prav tako, pri motorju pa ti raje ne bi privo??il da se ti kaj zgodi.

 

Ojoj.

Se je tebi to zgodilo?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Opazil sem, da se mi to dogaja samo kadar grem oziroma obra?am vzvratno navkreber, druga?e ne.

 

Ko sem pa bil danes v Kropi, kamor sem ?el po drva, je peljal lepo, edino ko sem ponovno moral obrniti navkreber v omenjeni vasi se je zadeva ponovila.

 

Je mo?no, da se to dogaja, zaradi mraza ?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Otoplilo se je le za par dni, potem bo spet pritisnil mraz.

Je mo?no da je luft v ro?ki ?

 

nikakor ne, razdri ?imprej preden se zgodi kej huj?ega!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Si ti normalen?

 

Lej ?e par postov nazaj sem hotu tebe isto vpra?at. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A te lahko vpra?am ?e nas ti malo zajebava? mogo?e? :ne vem:

 

Ali je treba narisati da je treba menjalnik odpret pa pogledat, ker jasnovidec tu ni nih?e, ugibat kaj je je pa na menjalniku tudi brezveze.

 

Upam da razume?. Pa brez zamere...

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A te lahko vpra?am ?e nas ti malo zajebava? mogo?e? :ne vem:

Ali je treba narisati da je treba menjalnik odpret pa pogledat, ker jasnovidec tu ni nih?e, ugibat kaj je je pa na menjalniku tudi brezveze.

Upam da razume?. Pa brez zamere...

 

Ne zajebavam nikogar.

Samo tisti kreljo nima nikakr?nega razumevanja in spo?tovanja do nas ljubiteljev starodobnikov.

Potem mi pa ti pomagaj, ?e nisi kreljo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Majstr od?raufaj dol in razstavi in bo? videl ka je narobe, ?e tega sam nis ve?? najdi nekaoga ki je pripravljen to storiti in ti bo takoj jasno kaj je narobe.

Tole nabijanje in ogibanje je krneki.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Majstr od?raufaj dol in razstavi in bo? videl ka je narobe, ?e tega sam nis ve?? najdi nekaoga ki je pripravljen to storiti in ti bo takoj jasno kaj je narobe.

Tole nabijanje in ogibanje je krneki.

 

Ste pa res amaterji, da mi ne znate ni? svetovat.

Najla?je je povedati to, kar si povedal.

Kreljo si, ?al.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.